Forum

Topic: BF4 Ps3 naar Ps4 upgraden + Rank, wapen behoud

Anoniem's avatar

hallo,

ik wil eerder battlefield 4 kopen bij pstore maar als ik nou battlefield 4 koopt,
en 28 november ga ik ps4 kopen, maar kan ik dan upgrade doen naar ps4 dat ik 10 euro bij moet leggen.

of
is dat alleen met call of duty ghost ?????


Hallo weet jullie ook of ps3 spel van battlefield 4 online gaat spellen en dat ik veel weapons hebt unlocked hebt. dat je naar ps4 gaat upgrade gaat doen dan die bij houd waar je gebleven bent met ranks en weapons , of moet je helemaal opnieuw spellen van ps4 versie,

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ook voor bf4.

  2. Mechromancer's avatar

    Assassin’s Creed IV: Black Flag
    Call of Duty: Ghosts
    Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
    Battlefield 4
    NBA 2K14

  3. 362 XP
    Coelers's avatar

    Was dit niet alleen voor Fysieke games?

  4. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Niet voor FIFA 14?

  5. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Was dit niet alleen voor Fysieke games?

    Nope, voor de games het hebben, geld het ook digitaal!

  6. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    okee bedankt bosnianboss, dan ga ik hem al kopen voor ps3 versie en volgende week upgrade naar ps4 voor 10 euro. ik verveel me zo daarvoor 🙂

    Ook voor bf4.

  7. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    hallo,
    weet jullie ook of ps3 spel van battlefield 4 online gaat spellen en dat ik veel weapons hebt unlocked hebt. dat je naar ps4 gaat upgrade gaat doen dan die bij houd waar je gebleven bent met ranks en weapons , of moet je helemaal opnieuw spellen van ps4 versie,

  8. 15 XP
    Elf-1's avatar

    hallo,
    weet jullie ook of ps3 spel van battlefield 4 online gaat spellen en dat ik veel weapons hebt unlocked hebt. dat je naar ps4 gaat upgrade gaat doen dan die bij houd waar je gebleven bent met ranks en weapons , of moet je helemaal opnieuw spellen van ps4 versie,

    Als je vraag is of je ranks en wapens behouden blijven als je van BF4 PS3 naar BF4 PS4 overstapt via de digitale upgrade, dan is het antwoord daarop ja. Je hoeft niet helemaal opnieuw te beginnen.

  9. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    hoe moet je battlefield4 upgraden? op de ps3? of op ps4?
    kun je me dit uitleggen

  10. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ok, bedankt voor informatie, nou weet ik allebei

    Als je vraag is of je ranks en wapens behouden blijven als je van BF4 PS3 naar BF4 PS4 overstapt via de digitale upgrade, dan is het antwoord daarop ja. Je hoeft niet helemaal opnieuw te beginnen.

  11. 15 XP
    Elf-1's avatar

    hoe moet je battlefield4 upgraden? op de ps3? of op ps4?
    kun je me dit uitleggen

    Je moet je Battlefield 4 upgraden op de Playstation 4. Speciaal gemarkeerde exemplaren van Battlefield 4 voor PlayStation 3 bevatten een voucher met een unieke code waarmee je de digitale versie van Battlefield 4 kunt kopen in de PlayStation Store voor maar 9,99 euro. Deze aanbieding is geldig tot 28 maart 2014.

    Dit verhuist allemaal met je mee: Je voortgang in multiplayer, waaronder stats, ontgrendelingen, rang, awards en missies. Daarnaast ook je Premium-lidmaatschap, waaronder alle Premium content en voordelen

  12. 362 XP
    Coelers's avatar

    Om het forum overzichtelijk te houden lijkt het mij handig om alle onderhoud en storingen etc. Hier aan elkaar te melden.

    Op dit moment zijn er in ieder geval wat problemen waarin m’n ps4 en vita verschillende foutmeldingen geven. Een daarvan is dat het PSN op dit moment bezig. Na even googlen blijkt dat dit niet alleen in Nederland is.

  13. 313 XP
    rieks's avatar

    Als je twitter hebt en je hebt problemen met psn, zoek dan is op psn. daar staan dan genoeg mensen op met klachten, terwijl op de playstation site nog wel is staat psn online. (is gewoon een tip.)

  14. Mechromancer's avatar

    sinds kort hou ik deze site bij de hand als er psn problemen zijn..

    http://allestoringen.nl/storing/playstation-network