Forum

Topic: Iemand al een mail van wehkamp gehad?

Anoniem's avatar

ik heb nog geen 1 info gekregen over de ps4 ben ik de enige?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

64 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik ook nog niks van Bol.com

  2. 101 XP
    Matssaa's avatar

    Inderdaad nog niks van Wehkamp gehoord, heb besteld op 15 juni dus ga er wel een beetje vanuit dat ik hem op dag 1 heb.

  3. 106 XP
    samet5's avatar

    Inderdaad nog niks van Wehkamp gehoord, heb besteld op 15 juni dus ga er wel een beetje vanuit dat ik hem op dag 1 heb.

    Ik heb m ergens in september besteld en Wehkamp heeft de grootste opslag ruimte, groter dan media markt etc.. dus ik denk wel dat ik hem dan ook op de release heb.

  4. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Gisteren email gestuurd om te vragen of ik ook bij de eerste lichting zou zitten, kreeg een email terug van dat er nog geen bestelling bij hun bekend was.
    Dus ik vanmiddag bellen zij in de computer kijken konden eerst niks vinden, ik zeg tegen haar dat ik hem al op 17 juni besteld had.
    Zij verder kijken och ja ik zie hem staan zegt ze , maar ze kon/mocht nog niks zeggen over de levering.

  5. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    beetje raar wat ik allemaal hoor dat ze niks weten over de leveringen/niks willen of mogen zeggen, daarom heb ik ook mijn ps4 niet online bestelt wat een hele grote uitzondering is want ik bestel eigelijk alles wel online
    ik heb de ps4 niet in mijn stad besteld aangezien er alleen een bartsmit zit een een free record shop
    maar in amersfoort bij nedgame om zeker van mijn ps4 te zijn heb ik hem all in juni ge preordert en een aanbetaling gedaan van 50 euro heb toen een papiertje gekregen met 50 euro aan cadobonnen en meteen me bewijs van de ps4 1e levering

  6. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Bol.com hoor je de dag voor verzending.
    Whekamp weet ik niet.
    en Bart smit moet houdt nog een wedstrijd denk ik met mensen die het eerst zijn met betalen.

    🙂

  7. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Ik maak me er niet zo druk erom, hij komt vanzelf 🙂 en als het te lang duurt dan sta ik zo in zwolle bij hun hoofdkantoor 😛

  8. 382 XP
    e-man's avatar

    Hi peeps daar ben ik weer. Was te lui om mijn wachtwoord te herstellen, maar zit hier elke dag nieuws te checken dusja dan toch maar een keeer doen.

    ik heb 25-06 bij bol.com besteld. Ik ga dus uit van een day one ps4. Ik zou wel graag wat horen van hun eigenlijk dat dat ook echt zo is haha

  9. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Bij bol.com krijg je nooit informatie. Je ziet vanzelf bij orderstatus de status van bestelling. Bij mij staat er levering op datum van release. Enigste wat je bij bol.com krijgt is de dag ervoor in de avond rond 23:00 een mailtje met een track & trace met de melding dat ie verzonden is!

  10. 382 XP
    e-man's avatar

    dat hoop ik dan inderdaad

  11. 106 XP
    samet5's avatar

    nog maar effen!!!….

  12. 94 XP
    KingGorch's avatar

    Met de ps3 release hoorde ik het ook pas 3 dagen van te voren.
    die gasten van wehkamp zijn altijd last minute 😛

  13. Mechromancer's avatar

    Bol.com

    EXTRA INFORMATIE M.B.T. LEVERING
    Heb je de PS4 na 31 juli besteld, dan kunnen wij een levering op de dag van release niet meer garanderen. Uiteraard doen wij ons best om de console z.s.m. bij jou af te leveren. Tot op heden weten wij nog niet wanneer dit is.

  14. 362 XP
    Coelers's avatar

    Dat van bol.com had ik inderdaad ook gelezen. Ik heb 25 juni besteld bij Wehkamp. Ik ga er dan ook eigenlijk van uit dat ik bij de eerste levering zit. Ik heb in ieder geval al een week vrij gevraagd van m’n werk haha. Doel: M’n eerste platinum trophy halen. Die wil ik gaan halen voor Knack.

  15. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Heb mijn ps4 op 11 juni besteld..

    Heb donderdag een mail gestuurd naar Bol.com en hun vertelden mij dat ik hem rond de 29e nov kan verwachten.

    Bol.com en Wehkamp en Bart Smit (online) Sturen je de dag dat ze hem opsturen een mail dat hij verzonden is dus dan heb je hem sowieso de 29e! Je kunt van Bol.com het pakketje volgen en hoelaat hij komt.

  16. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Ik heb nog een bestel link van bart smit voor de eerst levering weet niet of iemand hier er wat mee kan.

  17. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Dit staat op budgetgaming

    Weet niet wat er van waar is, weet ook niet hoe hij aan die info komt !

    Hij zegt dat hij voor wehkamp werk.

    Door Speedfreak (1077 reacties)
    Rol: Team Captain

    Hi guys,

    even een insiders weetje: er zijn wat probleempjes mbt foutieve mails waarbij een aangepaste levertijd is gemeld van de PS4. Dat gezegd hebbende, zou je aan het productnummer moeten kunnen zien of die van jou inderdaad gepland staat voor levering op de 29ste:

    703303 : Levering op 29 november
    703304 : Levering na 29 november

    Ik heb de vraag vaker gekregen van mensen hier, dus ik dacht ik meld het even.

  18. 94 XP
    Mr_Mojo_27's avatar

    Ik heb mijn PS4 ook bij Wehkamp besteld, op 9 juli. Mijn bestelnummer eindigt met een 3 en hoop dat ik hem vrijdag de 29ste binnen krijg. Wel slecht van Wehkamp dat je totaal geen info krijgt. Ze zouden nu toch wel de PS4’s binnen moeten hebben en kunnen dan toch wel zien wie er allemaal bij de eerste levering zitten. Op de site van Wehkamp vind je ook weinig info helaas. Veel mensen die vragen over de levering stellen, maar het antwoord van Wehkamp luidt elke keer hetzelfde (zie site).

  19. 362 XP
    Coelers's avatar

    Mailtje van wehkamp na mijn vraag om extra duidelijkheid over de levering:

    Geachte heer Coelers,

    Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt over wanneer u uw bestelling kunt verwachten.

    Wij krijgen de releasedatum door van de leverancier. Normaal gesproken heeft u het artikel ook echt in huis op de releasedatum (tenzij dit in het weekend of op maandag valt). Vlak voordat we de bestelling gereed maken voor verzending, informeren wij u hierover via e-mail.

    Ik wens u verder een fijne dag.

    Met vriendelijke groet,

    Ramona Cruden
    Klantenservice wehkamp.nl
    www.wehkamp.nl

  20. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Vandaag Mail van Bol.com gehad:D

    Wat je moet weten over jouw PS4:

    Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend 07:00 uur een e-mail als jouw PS4 is overgedragen aan PostNL.

    PostNL levert je bestelling vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur af.

    Het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postbezorger. Je kunt je bestelling volgen via Track & Trace.

    Dus, raak niet in (Dual)Shock als je PS4 niet gelijk vrijdagmorgen wordt afgeleverd maar hou je adrenaline nog even onder controle.

    Hartelijk dank voor je aankoop bij bol.com. We wensen je alvast veel gameplezier!

  21. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Dit is de eerste en laatste keer dat ik iets pre order bij wehkamp. Wat een slechte communicatie naar je klanten zeg bol bs sturen allemaal al emails uit en wij weten helemaal niks.

  22. 106 XP
    samet5's avatar

    Dit is de eerste en laatste keer dat ik iets pre order bij wehkamp. Wat een slechte communicatie naar je klanten zeg bol bs sturen allemaal al emails uit en wij weten helemaal niks.

    Idd dit was de 1ste en de laatste x dat ik dit doe bij hun terwijl hun al jaren lang bestaan zelfs langer dan BOL.COM

  23. 106 XP
    samet5's avatar

    Nog steeds niks van wehkamp

  24. 94 XP
    Mr_Mojo_27's avatar

    Nog steeds niks van wehkamp

    status staat bij mij nu wel op verzonden, maar ook nog niks gehoord per mail ofzo. Stuurt Wehkamp wel een track & tracé???

  25. 6 XP
    Zymotic's avatar

    Nee doen ze niet.

  26. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    hier kun je zien hoelaat ze ongeveer bij je zijn http://www.selektvracht.nl/hoe-laat-wordt-mijn-pakje-bezorgd.shtml

  27. 6 XP
    Zymotic's avatar

    Bij mij staat er nog steeds 2-3 dagen. Zal wel 2-3 weken worden…

  28. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    hier kun je zien hoelaat ze ongeveer bij je zijn http://www.selektvracht.nl/hoe-laat-…-bezorgd.shtml 😛

    ooooooh, zo laat

    Tot onze spijt heeft de server de door u gekozen pagina niet kunnen vinden.

    😀

  29. 94 XP
    Mr_Mojo_27's avatar

    hier kun je zien hoelaat ze ongeveer bij je zijn http://www.selektvracht.nl/hoe-laat-wordt-mijn-pakje-bezorgd.shtml

    Thanx, bij mij doet de link het wel. Als de PS4 morgen wordt bezorgd dan zal dat bij mij tussen 14.00 – 18.00 ongeveer zijn. Ik ben super benieuwd!

  30. 362 XP
    Coelers's avatar

    Yes!

    Mijne staat nu ook op verzonden.

  31. 94 XP
    Mr_Mojo_27's avatar

    Whahah belde net een koerier aan … ik helemaal blij dacht daar is mijn PS4 al ….maar NEE vrouwtje had blijkbaar iets besteld. BALEN…

  32. 1 XP
    Daan0614's avatar

    Bij mij ook status VERZONDEN eindelijk wat duidelijkheid .. Had hem trouwens besteld op 4 augustus (wehkamp)… Morgen genieten 🙂

  33. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Zojuist mijn Turtle Beach PX4 headset binnen gekregen van Wehkamp.
    Stond ook op releasedate 29-11. Vraag me niet waarom bij een headset, maargoed. Hij is binnen iig 😀

  34. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Zojuist mijn Turtle Beach PX4 headset binnen gekregen van Wehkamp.
    Stond ook op releasedate 29-11. Vraag me niet waarom bij een headset, maargoed. Hij is binnen iig 😀

    Bij mij komen er de hele week al pakketjes binnen van wehkamp, eerst AC4BF, Toen vita starter pack en de vita, vandaag weer PX4 en BF4.
    En op de site van Wehkamp zie ik nu ook dat de PS4 en extra controller zijn verzonden. Morgenmiddag lekker vrij, laat maar komen die PS4.

  35. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Mijn PS4 is ook VERZONDEN!!! 😀

  36. 106 XP
    samet5's avatar

    Mijn PS4 is ook VERZONDEN!!! 😀

    wanneer had jij hem besteld ?

  37. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    wanneer had jij hem besteld ?

    6 augustus 2013. 🙂

  38. 362 XP
    Coelers's avatar

    Geen idee of het bij jullie ook zo is. Maar bij mij staat de bestelling er niet meer tussen.
    Ik heb gelijk wehkamp gebeld maar dit schijnt normaal en tijdelijk te zijn als iets is verstuurd.

  39. 94 XP
    Mr_Mojo_27's avatar

    Geen idee of het bij jullie ook zo is. Maar bij mij staat de bestelling er niet meer tussen.
    Ik heb gelijk wehkamp gebeld maar dit schijnt normaal en tijdelijk te zijn als iets is verstuurd.

    Oeffff gelukkig ik schrok ook net. Ik piste bijna in mn broek want zag mijn PS4 bestelling ineens ook niet meer staan. Na het lezen van de verhalen van Dixon en Mycom dacht ik dat Wehkamp de volgende was. Maar gelukkig is hij dus echt verzonden en kan ik rustig aan doen 🙂 Bedankt voor de info!

    Zojuist mijn Turtle Beach PX4 headset binnen gekregen van Wehkamp.
    Stond ook op releasedate 29-11. Vraag me niet waarom bij een headset, maargoed. Hij is binnen iig 😀

    Kan je mij laten weten wat je ervaringen zijn met die Headset (Turtle Beach Px4) op de PS4 strakjes. Ik ben nog opzoek naar een goeie headset. Ik hoor dan graag van je.

  40. 162 XP
    Justdoit's avatar

    Het erge is nog.. gister de hele dag gekeken of m’n bestelling al was verzonden. Nu ga ik vandaag kijken en zie ik nergens een bestelling van het hele jaar 2013 niet…. Ik wacht geduldig af….

    Ik heb hem trouwens op 15 juni besteld 🙂

  41. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Het erge is nog.. gister de hele dag gekeken of m’n bestelling al was verzonden. Nu ga ik vandaag kijken en zie ik nergens een bestelling van het hele jaar 2013 niet…. Ik wacht geduldig af….

    Ik heb hem trouwens op 15 juni besteld 🙂

    Ok hebben wij hem dus op dezelfde dag besteld, geinig. Ja bij wehkamp verdwijnt de bestelling even uit de lijst, nadat die op verzonden gezet is. Als het goed is moet hij nu wel in de lijst terug komen. Had ik eergisteren ook met bf4, was verdwenen uit de lijst, maar gewoon ontvangen. Ik heb trouwens ook net gekeken, maar de mijne staat nu in de lijst op verzonden. De link verzonden kun je nu ook aanklikken om de bestelling te volgen.

  42. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    dit staat nu bij mijn bestellingen Aflevering met handtekening en niet bij buren dit staat nu bij mijn bestellingen van wehkamp

    maar mag je ouder’s of broer er ook voor tekenen ?

  43. 162 XP
    Justdoit's avatar

    Ok hebben wij hem dus op dezelfde dag besteld, geinig. Ja bij wehkamp verdwijnt de bestelling even uit de lijst, nadat die op verzonden gezet is. Als het goed is moet hij nu wel in de lijst terug komen. Had ik eergisteren ook met bf4, was verdwenen uit de lijst, maar gewoon ontvangen. Ik heb trouwens ook net gekeken, maar de mijne staat nu in de lijst op verzonden. De link verzonden kun je nu ook aanklikken om de bestelling te volgen.

    Haha, bij mij staat er helaas nog helemaal niets.. Kan ook geen link met Verzonden vinden

  44. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    dit staat nu bij mijn bestellingen Aflevering met handtekening en niet bij buren dit staat nu bij mijn bestellingen van wehkamp

    maar mag je ouder’s of broer er ook voor tekenen ?

    Ja hoor, als ze maar op jouw adres het pakje aannemen. Mijn vrouw tekent zovaak voor mij, nooit problemen gehad

  45. 362 XP
    Coelers's avatar

    Bij mij staat helaas ook nog niks bij mijn bestellingen. Kan echt niet meer wachten.

  46. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Bij mij staat helaas ook nog niks bij mijn bestellingen. Kan echt niet meer wachten.

    Komt volgens mij wel goed. De status bij mijn bestelling is veranderd in 2013-11-29 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd.
    Maar snel naar huis toe, kan ik hem zo zelf aannemen van de bezorger. Het begint nou toch echt te kriebellen.

  47. 1 XP
    Jvdb7NL's avatar

    Bij mij staat helaas ook nog niks bij mijn bestellingen. Kan echt niet meer wachten.

    arghh.. Heb ik ook ! frustrerend, er staat bij mij ”geleverd” .. ? jaa waar niet thuis en ik moet zo werken, avonddienst :S

  48. 362 XP
    Coelers's avatar

    Komt volgens mij wel goed. De status bij mijn bestelling is veranderd in 2013-11-29 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd.
    Maar snel naar huis toe, kan ik hem zo zelf aannemen van de bezorger. Het begint nou toch echt te kriebellen.

    Welke games haal jij er bij?

  49. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Bij mij staat helaas ook nog niks bij mijn bestellingen. Kan echt niet meer wachten.

    arghh.. Heb ik ook ! frustrerend, er staat bij mij ”geleverd” .. ? jaa waar niet thuis en ik moet zo werken, avonddienst :S

    Staat bij mij ook geleverd inderdaad, heb ook nog niks ontvangen…

  50. 162 XP
    Justdoit's avatar

    Heb ‘m net geleverd gekregen. Geen bevestiging of iets van de Wehkamp maargoed.. hij is direct weer weg haha!

  51. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Net ook geleverd maar is wel made in china dus nog maar ff afwachten of hij het ook doet

  52. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Welke games haal jij er bij?

    Ik heb BF4 en AC4BF, en ik ga gelijk Resogun, Warframe en War Thunder downloaden.

    Net ook geleverd maar is wel made in china dus nog maar ff afwachten of hij het ook doet

    Oke, dus toch een Chinese. Ben benieuwd welke ik dan krijg, zal dan ook wel een Chinese zijn.

  53. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ik heb BF4 en AC4BF, en ik ga gelijk Resogun, Warframe en War Thunder downloaden.

    Oke, dus toch een Chinese. Ben benieuwd welke ik dan krijg, zal dan ook wel een Chinese zijn.

    Voeg me anders even toe op PSN: Coelers

  54. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Voeg me anders even toe op PSN: Coelers

    Ik zal je straks toevoegen, de kleine zit nu achter de tv. Ik laat hem nu maar even, straks ben ik aan de beurt.

  55. 106 XP
    samet5's avatar

    Ik zal je straks toevoegen, de kleine zit nu achter de tv. Ik laat hem nu maar even, straks ben ik aan de beurt.

    Ik heb net een mail gekregen van wehkamp dit gaat over de 2de levering van de ps4 heeft iemand anders dit ook gehad? http://http://i44.tinypic.com/20pc493.jpg

  56. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb net een mail gekregen van wehkamp dit gaat over de 2de levering van de ps4 heeft iemand anders dit ook gehad? http://http://i44.tinypic.com/20pc493.jpg

    Ik zat bij de eerste levering, ik kreeg precies dezelfde mail als deze. Toch heb ik m’n PS4 op de dag van de release gekregen. 😛

  57. 106 XP
    samet5's avatar

    Ik zat bij de eerste levering, ik kreeg precies dezelfde mail als deze. Toch heb ik m’n PS4 op de dag van de release gekregen. 😛

    dus dit kan een goed teken zijn dat mijn schatje echt in de 2de levering zit?

  58. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    dus dit kan een goed teken zijn dat mijn schatje echt in de 2de levering zit?

    Kan. 😛 Je hebt m wel pas laat besteld dus het is puur een kwestie van afwachten denk ik.

  59. 106 XP
    samet5's avatar

    Kan. 😛 Je hebt m wel pas laat besteld dus het is puur een kwestie van afwachten denk ik.

    okedan maar zo een kennis heeft eind november besteld maar hij heeft dit email niet gekregen…?

  60. 106 XP
    samet5's avatar

    Ze gaan vandaag mailen maar heb niks binnen tot nu toe wie wel?

  61. 2 XP
    thijplo's avatar

    ik heb deze mail gehad en ik hem al op 9 november besteld.
    DAMES
    KINDEREN
    HUISHOUDEN
    ELECTRONICA
    SPORT & VRIJE TIJD

    HEREN
    WONEN & SLAPEN
    TUIN
    ENTERTAINMENT
    MOOI & GEZOND

    Beste Mevrouw Plomp,

    Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Vanuit de leverancier krijgen wij door de grote vraag per keer slechts een beperkt aantal consoles toegezonden, ook deze keer helaas onvoldoende om alle bestellingen te kunnen verwerken. Helaas zijn we daarom nog niet in staat om jouw PS4 bij je af te leveren. We doen uiteraard ons best om je bij de volgende levering wel te kunnen voorzien.

    We begrijpen dat dit erg vervelend is, en hopen hierbij op je begrip. Zodra bij ons de volgende levering binnenkomt hoor je van ons.

    Met vriendelijke groet,

    wehkamp.nl klantenservice

    KLANTENSERVICE
    RETOURNEREN

    BEZORGEN & AFHALEN
    GARANTIE & REPARATIE

    • Gratis retourneren • Snel bezorgd, ook ’s avonds en op zaterdag
    Thuiswinkel waarborg

  62. 106 XP
    samet5's avatar

    Zelfde bericht ook gehad had nooit via hun moeten reserveren

  63. 2 XP
    thijplo's avatar

    Zelfde bericht ook gehad had nooit via hun moeten reserveren

    Terwijl ik dit getwitterd kreeg.

    @Thijplo Eindigt het bestelnummer op 304, Thijme? Want dan zit je bij de tweede levering. De datum hiervan is nog niet bekend helaas. ^BS”

    En mijn bestelnummer eindigt op 304.
    Dus ik snap het niet want ik hoor hem nu gewoon te krijgen want die mail ging over de 2de levering

  64. 106 XP
    samet5's avatar

    Terwijl ik dit getwitterd kreeg.

    @Thijplo Eindigt het bestelnummer op 304, Thijme? Want dan zit je bij de tweede levering. De datum hiervan is nog niet bekend helaas. ^BS”

    En mijn bestelnummer eindigt op 304.
    Dus ik snap het niet want ik hoor hem nu gewoon te krijgen want die mail ging over de 2de levering

    Allemaal klanten werving veel beloven maar niks waar maken dat doet wehkamp eenmaal nu is Bol.com er ook mee bezig ik heb elke personeel aan de lijn gehad en iedereen zij je zit in de 2e levering nou ik denk meer 8ste levering