Forum

Topic: Ps4-bf4 knack of killzone

Anoniem's avatar

Ik heb een ps4 besteld en 3 spellen dat zijn cod ghosts fifa 14 en ac 4 ik wil nog 1 spel ik zit te twijfelen tussen killzone knack en bf4 welke zouden jullie nemen en hebben jullie nog aanvullingen voor dit lijstje ps watch_dogs en infamis second son koop ik pas als die uit zijn

Alvast bedankt 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 30 XP
    edraket's avatar

    ik zou persoonlijk cod ghost eruit gooien en dan 2 van de 3 andere games kiezen. Als je erg van shooters houd zou ik killzone en battlefield nemen, ben je meer een fan van platformers en wil je een beetje afwisselen met games? Ga dan voor knack en bf

  2. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Ik zou need for speed nemen. Met cod ghosts heb je al een shooter en met need for speed een vette racegame
    Krijgt er goede reviews kijk maar bij review van psx sense zelf

  3. 52 XP
    PS4Oneday's avatar

    ik zou persoonlijk cod ghost eruit gooien en dan 2 van de 3 andere games kiezen. Als je erg van shooters houd zou ik killzone en battlefield nemen, ben je meer een fan van platformers en wil je een beetje afwisselen met games? Ga dan voor knack en bf

    Ik zelf hou veel van shooters naar cod vind ik fijne shooter ik hb knack al buitengesloten ik twijfel tusse bf4 en killzone

  4. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ligt eraan, wil je grafische pracht, Killzone.. wil je veel multplayer, Battlefield 4 (grafisch ook prachtig by the way)

    Maar dat zijn personelijke keuzes, heb Killzone nooit echt mijn ding gevonden.
    Anders koop je ze alle 2, kijk je welke het leukste is voor jou, je kan de spellen altijd nog verkopen.

  5. 52 XP
    PS4Oneday's avatar

    Ligt eraan, wil je grafische pracht, Killzone.. wil je veel multplayer, Battlefield 4 (grafisch ook prachtig by the way)

    Maar dat zijn personelijke keuzes, heb Killzone nooit echt mijn ding gevonden.
    Anders koop je ze alle 2, kijk je welke het leukste is voor jou, je kan de spellen altijd nog verkopen.

    Ik ga puur voor online multyplayer en multiplayer samen met vrienden
    Zelf ben ik nog niet goed geinformeerd over wat killzone is het heeft me ook nooit echt aangesproken….. Maar iedereen zegt killzone is beste launch game zelf hou ik van shooters en spellen zoals ac en watch dogs zelf hoop ik dat er ook soort gta komt voor ps4 ik ga nu nog 1 spel bestellen daarna wacht ik tot 2014 en koop ik watch dogs en nog een leuk spel

  6. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ja het is moeilijk te bepalen. Ik kan moeilijk zeggen : Je moet BF4 halen.

    Is echt een eigen mening.

    Personelijk als ik mocht kiezen zou ik toch voor BF4 gaan, Killzone schijnt ook wel een leuke multiplayer te hebben.
    Als je van jets, copters en tanks houd, dan zou je wel voor BF4 moeten gaan.
    En in een team, met vrienden kan dat echt super zijn.

  7. 52 XP
    PS4Oneday's avatar

    Ja het is moeilijk te bepalen. Ik kan moeilijk zeggen : Je moet BF4 halen.

    Is echt een eigen mening.

    Personelijk als ik mocht kiezen zou ik toch voor BF4 gaan, Killzone schijnt ook wel een leuke multiplayer te hebben.
    Als je van jets, copters en tanks houd, dan zou je wel voor BF4 moeten gaan.
    En in een team, met vrienden kan dat echt super zijn.

    Dan ga ik voor bf 4 maar ik ga uit canada importeren kan je met nl ps plus ook online met canadese games