Forum

Topic: GTA V vragen topic

Anoniem's avatar

Ik had de Special Edition van GTA 5 gepreorderd maar ben deze kwijt geraakt door een tekort. Weet er soms iemand of je nog ergens een nieuwe Special Edition van GTA 5 kunt kopen? Liefst met code voor de atomic blimp

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

226 reacties

  1. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Nee nog niet. Zal ik zo eens gaan doen. Heb gisteren nog wel even online kunnen spelen. Maar vervolgens wou ik wat missies online gaan doen en lukte het al niet meer. Ga zo even er mee stoeien en op de ps3 8.8.8.8 en 8.8.4.4 instellen als dns. Eens kijken of het dan wel wil.

    dns instellingen dus aangepast en het maakt geen zak uit. Kom gewoon niet online. Net ook weer 5x geprobeerd. Alle 5 keer de melding dat de cloudservers unavailable zijn. Word er schijt ziek van. Ligt niet aan mijn instellingen. Want alles is goed op mijn ps3. En GTA V is echt de enigste game waarmee ik niet online kan. Alle games doen het gewoon normaal.

    Tsss om moedeloos van te worden. Gisteren kon ik een karakter maken en even mee spelen. Klein beetje geld al bijelkaar gesprokkeld. Vandaag hele tijd cloud service unavailable. En net moest ik weer een nieuw karakter maken omdat die van gister ineens was verdwenen. Werkt hier dus nog steeds voor geen meter GTA Online.

  2. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik was level 24 ben ik opeens weer level 21. Wtf rockstar, wtf. Al het geld etc weg natuurlijk. Gelukkig is m’n sultan RS wel gesaved…

  3. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Tsja PattyS3 ik kon gisteren eindelijk eens een karakter aanmaken. En klein beetje spelen. Maar tot level4 gekomen en toen was het alweer mis. Vanochtend alleen maar weer meldingen cloud unavailable. En net kon ik even weer online moest ik weer een nieuw karakter aanmaken omdat mijn oude level4 karakter ineens weg was. Wou dat ik dit spel nooit gekocht had.

  4. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Ik speel nu echt al ruim een week zonder problemen hoor… Edit: karma bestaat echt… De Cloud servers liggen er nu bij mij voor het eerst uit hahhaha

  5. 966 XP
    Timutz's avatar

    Idd.. Had eerst nergens last van maar na de nieuwe patch zijn de servers weer niet meer beschikbaar en saved hij niet meer -_-

  6. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Wie heeft de bonus van 500.000 Gta V al ontvangen?
    Heb al de nieuwe update geinstalleerd, daarbij zou ook het bedrag gedoneerd worden op het account, tot nu toe heb ik niets ontvangen.
    Wie heeft meer inf

  7. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    We krijgen als het goed is volgende week 250.000 en aan het eind van oktober de andere 250.000.

  8. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Hey,

    Ik had een vraag. Ik gebruikte een cheat en toen stond er ‘Trophies will be disabled during this session’. Ik vroeg mij af wat zij met een sessie bedoelen.

    Thanks.

  9. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Ik heb ook maar even mijn DNS settings aangepast maar dat maakte ook niets uit.
    Dan maar wachten op de volgende patch…

  10. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Zolang de cheat actief is πŸ˜‰

  11. Mechromancer's avatar

    We krijgen als het goed is volgende week 250.000 en aan het eind van oktober de andere 250.000.

    hoop je πŸ˜›

  12. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Tsja PattyS3 ik kon gisteren eindelijk eens een karakter aanmaken. En klein beetje spelen. Maar tot level4 gekomen en toen was het alweer mis. Vanochtend alleen maar weer meldingen cloud unavailable. En net kon ik even weer online moest ik weer een nieuw karakter aanmaken omdat mijn oude level4 karakter ineens weg was. Wou dat ik dit spel nooit gekocht had.

    KPN zeker? Hier een mogelijke fix:

    Verander je primaire DNS naar 8.8.8.8 en je secundaire naar 8.8.4.4 via de netwerkinstellingen op de PS3. Dan krijg je die rockstar cloud servers are unavailable error niet meer. Dit werkte voor mij tenminste.

  13. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Nee heb ik al geprobeerd die dns verandering. Maar werkt ook voor geen meter. Blijf hetzelfde probleem houden. Zit niet bij kpn. Zit bij Telfort en heb met online gamen totaal geen problemen. Andere games werken gewoon normaal. Ook mijn nat type is prima in orde. Probleem ligt echt bij Rockstar. Gewoon achtelijk dat ze een game met zoveel problemen al uitbrengen. Ze wisten aan de hand van de preorders al hoe druk het zou worden. Dan hadden ze daar echt op in moeten spelen. Maar goed hoop dat ze snel met een fix komen. Als ze er te lang mee gaan wachten verkoop ik het spel echt weer.

  14. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Ik koop net woning van $400.000. Word ik er opeens uitgegooid. Ga ik opnieuw online, weg woning en weg $400.000. Wachten op die $500.000 dus en anders door met ghosts wat een onzin dit

  15. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Ik zat helaas al op level 10 met aardig wat cash. Ook mijn karakter is verdwenen. Ik had dit al 1x eerder gehad en de volgende dag was hij er toen weer, maar ditmaal bleef hij weg. Ik heb dus op Slot 2 maar een nieuwe aangemaakt in de hoop dat mijn oude karakter op eens weer opduikt in slot 1, maar die kans lijkt me helaas klein. Gelukkig was ik nog aan het sparen en had ik dus nog niet super veel gekocht, want dat ben ik nu dus wel kwijt.

    Heb ergens gelezen dat vorige karakters zijn verdwenen en niet meer terug keren, daar is o.a. ook de vergoeding van 500.000 voor bedoeld
    is niet meer te fixen,
    m.a.w. zo gewonnen zo geronnen

    Tsja PattyS3 ik kon gisteren eindelijk eens een karakter aanmaken. En klein beetje spelen. Maar tot level4 gekomen en toen was het alweer mis. Vanochtend alleen maar weer meldingen cloud unavailable. En net kon ik even weer online moest ik weer een nieuw karakter aanmaken omdat mijn oude level4 karakter ineens weg was. Wou dat ik dit spel nooit gekocht had.

    daar hebben veel last van, maar troost je, want ze zijn er aan het werken omdat te verhelpen,
    dat zal ze ook wel lukken, de vraag is wanneer πŸ™
    mooie bedoeling GTA veel geld incasseren, En ons dan met deze problemen opzadelen
    GTA V bedankt! voor jullie goede zorg aan de gamers die jullie bergen met geld laten verdienen

  16. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    hoop je πŸ˜›

    Voor al dat gedoe Met GTA V Online is 500.000 als vergoeding ook NIET benoemingswaardig te-noemen

  17. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Voor al dat gedoe Met GTA V Online is 500.000 als vergoeding ook NIET benoemingswaardig te-noemen

    Je bedoelt noemenswaardig?

  18. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Je bedoelt noemenswaardig?

    Bedankt voor de correctie

    Bedankt voor je correctie,van mijn schrijf fout

  19. 8859 XP
    7th-son's avatar

    Is het niet dat zodra je het spel afsluit, dat je sessie dan afgelopen is?

  20. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb nu wel sinds de patch dat offline auto’s letterlijk snel verdwijnen. Ik had een mooie auto getuned, stap even uit om wat kleren te kopen en ik kom terug en mijn bolide is weg. Even later steel ik een vrachtwagen, zie ik een mooie auto bij de verkeerslichten staan. Ik stap uit ren naar de auto, maar ik was te laat. Draai om en vrachtwagen weg. Geen ramp maar soms wel irritant.

  21. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik kreeg nadat ik de patch had geΓ―nstalleerd en online een bedrag van $1000. Dag daarna $3000. Vond ik wel raar aangezien ik alles direct op de bank zet. Iemand anders ook zoiets gemerkt?

    ——————————————————————

    Gisteravond stond er opeens 11.000 erbij. Gaan ze het steeds in kleine beetjes bijzetten?

  22. 34 XP
    Sp33d1devil1's avatar

    Hallo, ik heb onlangs GTA V uitgespeeld.

    Tijdens het spelen heb ik me niet echt met aandelen bezig gehouden. En nu heb ik het probleem dat ik met alle 3 de karakters +-30miljoen heb, en een zeer stugge aandelen markt.

    De aandelen markt bij mij zit zo goed als op slot, doordat ik de verhaallijn heb uitgespeeld, en na enige tijd op het internet gezocht te hebben heb ik nog steeds niets gevonden op het volgende: Ik wil graag met Micheal die golfbaan van 150mil kopen, maar ik heb echt geen idee hoe ik mijn vermogen moet vermenigvuldigen met 5x.

    Ik zoek de snelste en handigste manier, ik hoop dat iemand op dit forum het antwoord heeft.
    b

    btw: ik heb nog een save game van toen ik op 56.1% zat, misschien dat het vanaf daar opnieuw verder spelen eenvoudiger is/kan?

    Ik heb met Micheal trouwens 45 miljoen btw

  23. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Hallo, ik heb onlangs GTA V uitgespeeld.

    Tijdens het spelen heb ik me niet echt met aandelen bezig gehouden. En nu heb ik het probleem dat ik met alle 3 de karakters +-30miljoen heb, en een zeer stugge aandelen markt.

    De aandelen markt bij mij zit zo goed als op slot, doordat ik de verhaallijn heb uitgespeeld, en na enige tijd op het internet gezocht te hebben heb ik nog steeds niets gevonden op het volgende: Ik wil graag met Micheal die golfbaan van 150mil kopen, maar ik heb echt geen idee hoe ik mijn vermogen moet vermenigvuldigen met 5x.

    Ik zoek de snelste en handigste manier, ik hoop dat iemand op dit forum het antwoord heeft.
    b

    btw: ik heb nog een save game van toen ik op 56.1% zat, misschien dat het vanaf daar opnieuw verder spelen eenvoudiger is/kan?

    Heb je ook alle “random events” gedaan?

    Er is namelijk een random event waarbij je iemand een lift naar het vliegveld moet geven, hij geeft je dan een tip voor de aandelen markt. Dit is een time-based event, dwz je hebt een aantal minuten om de persoon in kwestie af te leveren op het vliegveld. Je krijgt aan het eind een tip om te investeren in Animal Ark…doe dit met al je characters en wacht ongeveer 3-4 ingame dagen om je aandelen weer te verkopen.

    Als je de map als uitgangspunt neemt:
    http://gta5.co/wp-content/uploads/2013/04/gta-5-map-hd-870×1087.jpg

    volg de weg langs de kust vanaf “Del Perro” richting “Chumash”, mocht je het random event wat ik bedoel nog niet gedaan hebben dan verschijnt deze op je map ten hoogte van “Chumash” (net onder de letters).

    Zelf liep ik tegen hetzelfde issue aan, ik ben ondertussen gewoon opnieuw begonnen met een 2e save game om met alle kennis die ik heb uit m’n eerste playthrough opgedaan heb met meer geld te eindigen zodat ik de golfbaan kan kopen.

  24. 34 XP
    Sp33d1devil1's avatar

    Dankje! ik heb hier nog nooit van gehoord, ik ga het nu gelijk uitproberen!

    Ik ben zelf bang dat als ik de game nog een keer compleet uit ga spelen, dat de verveling snel toe slaat. Hoe is dit bij jou?

  25. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Andere manieren om geld te blijven verdienen zijn:

    – taxi ritjes uitvoeren; je kunt kiezen om iemand zo snel mogelijk naar plaats van bestemming te brengen om een flinke fooi te krijgen of een rondje eiland te rijden en er erg lang over te doen… gezien de taxi ritjes op tijd gaan ontvang je dan duizenden in game credits voor hoe langer je wacht.

    – auto’s laten ontploffen; elke ontplofte auto is $150 waard (kan een max aanzitten btw).

    – epsilon missie met micheal doen; ga naar www.epsilonprogram.com (met de ingame browser) en doe hier de evalutatie test om een nieuwe chain met missies voor micheal te starten. SPOILER: in de laatste missie kun je 2 miljoen verdienen door iedereen te doden en er met het geld vandoor te gaan.

    Dankje! ik heb hier nog nooit van gehoord, ik ga het nu gelijk uitproberen!

    Ik ben zelf bang dat als ik de game nog een keer compleet uit ga spelen, dat de verveling snel toe slaat. Hoe is dit bij jou?

    Valt mee, ik doe met opzet andere keuzes maken dan in m’n eerste playthrough, zorg dat ik zsm de cab company, scrapyard en tow truck company heb om zsm veel geld en inkomsten te hebben.
    Lees jezelf ook goed in over de lester missies, start de missie om te zien welke missie/assasonation je moet doen.
    Stop de missie, doe je investment op de aandelen markt met alle 3 je characters en start de missie opnieuw voor het maximale resultaat.

    Wat ik ook nog doe, als extra tip, is de missies proberen “gold’ te halen.

    Je kunt een missie altijd opnieuw spelen zonder gevolgen. De game maakt een restore point namelijk.
    Voor elke missie heb je een aantal vereisten die je moet halen, het maakt echter niet uit welke vereisten je haalt en hoevaak je een missie opnieuw doet.
    Voorbeeld:
    missie Franklin & Lamar heeft 4 vereisten.
    Haal je in je 1e keer 2 vereisten (1&2), in je 2e keer 1 (vereiste 3) en in je 3e keer 1 (vereiste 4) dan telt ie deze op en heb je alle vereisten gehaald (ook al is het in 3x) heb je alsnog gold.

    En als allerlaatste is dit nog een handige link om door te lezen mocht je opnieuw beginnen:
    http://www.usgamer.net/articles/-how-to-make-the-most-out-of-gta-5s-stock-market

    Hierin staat precies waar je in moet investeren en wanneer en hoe de aandelen markt werkt (of zou moeten werken in ieder geval).

  26. 34 XP
    Sp33d1devil1's avatar

    De random events willen nog niet echt lukken bij mij, Als ik op de plek ben aangekomen vind ik er vervolgens niets. Is er een speciaal iets wat ik moet doen zodat de Random event te zien is?

    @WjayW

    Dankje voor je reactie! Ik zal alles wat je zegt even gaan proberen. ook bedankt voor die laatste link, dat is erg handig mocht ik overnieuw gaan beginnen(wat dankzij die link heel wat aantrekkelijker is)

  27. 2015 XP
    WJayW's avatar

    De random events willen nog niet echt lukken bij mij, Als ik op de plek ben aangekomen vind ik er vervolgens niets. Is er een speciaal iets wat ik moet doen zodat de Random event te zien is?

    @WjayW

    Dankje voor je reactie! Ik zal alles wat je zegt even gaan proberen. ook bedankt voor die laatste link, dat is erg handig mocht ik overnieuw gaan beginnen(wat dankzij die link heel wat aantrekkelijker is)

    Geen punt.

    IVM het random event, heb ik nog even een link gevonden die een soort gelijke missie betreft.
    http://www.neoseeker.com/forums/55711/t1905192-random-event-allowed-to-score-huge-in-stock-market/
    en het youtube filmpje wat erbij hoort
    http://www.youtube.com/watch?v=xP9_8bOP7eI

    kan zijn dat ik me vergist heb in de locatie op de map, zit immers op m’n werk nu en kan het niet controleren.

    een andere handige link voor de random events is deze:
    http://segmentnext.com/2013/09/21/gta-5-random-events-guide-locations-tips-and-rewards/

  28. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Aangezien GTA Online nogal wat problemen kent, wil ik hier een topic voor starten zodat mensen hier de problemen en hopelijk ook oplossingen kunnen vinden. en op die manier mischien wΓ©l of mischien beter online kunnen spelen.

    Ik had eerder de problemen dat ik om de 5 Γ‘ 10 minuten werd gekicked door een andere speler. Ook al zat ik alleen in een server.

    Na flink wat research te hebben gedaan op internet, kwam ik erachter dat veel mensen dit probleem hebben en is duidelijk geworden dat dit eerder een bug is dan een probleem met de internetverbinding.

    Voorheen had ik de instellingen van de ps3 geheel handmatig ingevoerd.
    Sinds ik deze op ”automatisch instellen” heb gezet, is dit probleem verholpen.

    Nu had ik de laatste dagen weer problemen met de ”cloud servers” van GTA Online. Dus kon ik niet saven en kon ik ook mijn character niet meer laden.

    Toen ben ik weer gaan zoeken op internet, en las ik over de DNS settings.

    Als dat je de internetinstellingen van de PS3 aanpast. moet je de handmatige manier pakken, maar alles vervolgens op ”automatisch” aanvinken. Behalve de DNS settings. (en je UpNp aanzetten)

    Deze DNS settings moet je dan verranderen naar.
    Primary DNS: 8.8.8.8
    Secondary DNS: 8.8.4.4

    Nadat ik dat had gedaan waren bij mij alle problemen verholpen! ik heb gisteren voor het eerst goed kunnen spelen zonder gekicked te worden!

    Ik hoop dat ik hier mensen mee kan helpen, en als iemand anders nog andere tip & tricks heeft. of mischien vragen, kun je ze hier stellen. πŸ™‚

  29. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik heb het ook veranderd, maar moet soms 10 minuten wachten voor er genoeg spelers in de groep zitten om een potje te starten…

  30. 34 XP
    Sp33d1devil1's avatar

    Ik heb met die man aan de kant van de weg 15 miljoen euro winst gemaakt met Micheal, ook met de andere personages heb ik aardig wat winst gemaakt.

    Zijn er meer van dit soort personages die je tips geven voor de aandelenmarkt als je het spel hebt uitgespeeld? want dit zou by far de beste en snelste manier zijn. voor zover kan ik het zelf niet vinden op bijv. de links (die wel erg handig zijn)

  31. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik heb met die man aan de kant van de weg 15 miljoen euro winst gemaakt met Micheal, ook met de andere personages heb ik aardig wat winst gemaakt.

    Zijn er meer van dit soort personages die je tips geven voor de aandelenmarkt als je het spel hebt uitgespeeld? want dit zou by far de beste en snelste manier zijn. voor zover kan ik het zelf niet vinden op bijv. de links (die wel erg handig zijn)

    Er staat me iets bij dat er nog 1 event is wat een soort gelijk iets betreft… ik ga ff zoeken voor je en zal dan hier m’n bevinding posten.

    UPDATE:

    er is een event dat iemand z’n motorfiets gestolen wordt, hier de omschrijving:

    Bike Thieves

    Location: Little Bighorn Avenue, Rancho, Bridge Street, Hawick

    Character: All
    Rewards: +3 Stamina

    Get to this location and you’ll see a guy screaming about his stolen cycle. The thief will appear as a red dot on your mini-map. You can take out this thief by either running over him with your car or by shooting at him.

    Once you kill him, take the cycle and get it back to the owner to receive some shares in Animal Ark worth $1,000,000.

    Nu de tip, zodra je de motorfiets teruggegeven hebt krijg je een text of email met de melding dat hij voor een ton aan aandelen voor je heeft gekocht.
    Zodra je deze melding krijgt direct de aandelen verhogen (ook met je andere characters). Ongeveer 2 in-game dagen wachten en je kunt de “winst” innen.

    Let wel, er zijn meerdere events waarin er een motorfiets gestolen wordt… dus goed opletten. Locaties staan in de omschrijving.

  32. 34 XP
    Sp33d1devil1's avatar

    Je bent een grote hulp voor me! echt super! ik ga het gelijk even checken

  33. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Je bent een grote hulp voor me! echt super! ik ga het gelijk even checken

    Graag gedaan πŸ™‚

    Heb zelf de story 100% (als in alles gedaan en 100% qua social club checklist)… hoef zelf nog 5 knife flights en 20 stunt jumps en dan heb ik letterlijk alles gedaan qua single player, dus als ik je verder nog ergens mee kan helpen geef je maar een gil πŸ˜‰

    excuus, ik moet ook de golfbaan nog kopen haha… kleinigheidje O_o

  34. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Aandelenmarkt in GTA V? Is die er?
    IK heb het verhaal nog niet eens uitgespeeld πŸ˜› Ben nu alleen maar bezig met online.

  35. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Aandelenmarkt in GTA V? Is die er?
    IK heb het verhaal nog niet eens uitgespeeld πŸ˜› Ben nu alleen maar bezig met online.

    Ja die is er, simpelweg in je Single player de webbrowser openen. Dit kan door je telefoon te pakken en dan de browser te kiezen (of via een laptop bij je safehouse).
    Kies hier op de homepage de menuoptie met “money” erin en dan kun je kiezen uit 2 aandelenmarkten:
    1 LCN; deze aandelen markt wordt beinvloed door je acties in de single player
    2 BAWSAQ; deze aandelen markt wordt beinvloed door de acties van de GTA community via social club.

    Elk aandeel heeft z’n eigen grafiek met voorspellingen, zodat je redelijk kunt bepalen wanneer een aandeel z’n hoogste of diepste punt bereikt.
    Laag inkopen en hoog verkopen is de truc.

  36. 3104 XP
    Patr!ck's avatar

    Taxiritjes, auto’s ontploffen… Dat duurt allemaal veelste lang. Ik heb GTA V voor 100% uitgespeeld en heb al aardig wat verdient. Simpel weg door in aandelen te investeren. Stel je koopt voor 5 mil aandelen in FlyUS. Ga daarna naar de vliegveld en maak alle vliegtuigen kapot van het andere merk, die gele vliegtuigen. Na een paar dagen kun je je aandelen met een beetje gelukt met 75% verkopen.

  37. 2457 XP
    peyj's avatar

    Taxiritjes, auto’s ontploffen… Dat duurt allemaal veelste lang. Ik heb GTA V voor 100% uitgespeeld en heb al aardig wat verdient. Simpel weg door in aandelen te investeren. Stel je koopt voor 5 mil aandelen in FlyUS. Ga daarna naar de vliegveld en maak alle vliegtuigen kapot van het andere merk, die gele vliegtuigen. Na een paar dagen kun je je aandelen met een beetje gelukt met 75% verkopen.

    Dat is een mooie tip! Ik had zelf gehoopt dat je geld dat je online verdient ook kon gaan inzetten.

  38. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Taxiritjes, auto’s ontploffen… Dat duurt allemaal veelste lang. Ik heb GTA V voor 100% uitgespeeld en heb al aardig wat verdient. Simpel weg door in aandelen te investeren. Stel je koopt voor 5 mil aandelen in FlyUS. Ga daarna naar de vliegveld en maak alle vliegtuigen kapot van het andere merk, die gele vliegtuigen. Na een paar dagen kun je je aandelen met een beetje gelukt met 75% verkopen.

    Is waar dit werkt ook wel, maar het gat wat ik moet overbruggen met investeringen is zo groot dat het niet loont voor mij…vandaar dat ik m’n 1e save 100% (social club checklist) gehaald heb en daarna een 2e savegame gestart ben om met alle kennis die ik opgedaan heb meer geld te verdienen tijdens deze playthrough.
    Op deze wijze kan ik alle investeringen die gegarandeerd veel geld opleveren vol benutten, zoals de Lester missies en de voorbeelden bij random events zoals hierboven aangegeven.

  39. 34 XP
    Sp33d1devil1's avatar

    Hoe kan je trouwens een beetje goed gokken op de BAWSAQ markt?

    Het enige weet is dat het in connectie staat met die Rockstar Club, maar dan moet het toch ook op 1 of andere manier mogelijk zijn er inzicht in te krijgen wat Misschien wel gaat gebeuren?

    Edit: Ik heb voor 66 miljoen in LifeInvader zitten, gekocht voor $37,30 per stuk ong.
    Op de LCN staat dat LifeInvader soms pieken heeft van $150, maar zodra die pijl daar staat in het grafiekje zijn ze dit niet waard?
    Dit geldt dus alleen voor BawsaQ? vind je het zelf een goede investering?

    Edit 2:
    Sinds het begin van het spel ben ik al fan van HawkAndLittle, ik had daar ingekocht toen ze nog maar $0.50 waard waren(begin van het spel dus geen gigantisch bedrag), toen werden ze al $12 waard, en tegenwoordig zijn ze al $65 waard. wanneer die stijging op, het gaat maar door en dooor

  40. 2457 XP
    peyj's avatar

    Niet echt.. Je kan wel zoals hierboven staat zelf invloed uitoefenen.

    Bijv. Als jij vrachtwagens van Cluckin’ Bell vernietigd dan zal hun aandeel dalen en die van Taco Bomb stijgen. Ik zag een keer op IGN een overzicht van alle bedrijven en hun rivaal op de beurs. Tot slot zijn er dus missie’s waarbij de koersen kunnen worden aangetast.

    Ondanks al dat gaat het langzaam.. Ik had met cluckin bell 21.000.000 geΓ―nvesteerd, steeg met een paar procent (onder de 10%) en toen verkocht, omdat het alweer ging dalen. Ik hoop dat ze met DLC komen die aardig wat geld binnen gaat brengen.

  41. 34 XP
    Sp33d1devil1's avatar

    Niet echt.. Je kan wel zoals hierboven staat zelf invloed uitoefenen.

    Bijv. Als jij vrachtwagens van Cluckin’ Bell vernietigd dan zal hun aandeel dalen en die van Taco Bomb stijgen. Ik zag een keer op IGN een overzicht van alle bedrijven en hun rivaal op de beurs. Tot slot zijn er dus missie’s waarbij de koersen kunnen worden aangetast.

    Ondanks al dat gaat het langzaam.. Ik had met cluckin bell 21.000.000 geΓ―nvesteerd, steeg met een paar procent (onder de 10%) en toen verkocht, omdat het alweer ging dalen. Ik hoop dat ze met DLC komen die aardig wat geld binnen gaat brengen.

    Inderdaad, ik had er van gehoord. Ik heb dit geprobeerd met FlyUS en die andere, in die andere had ik geinvesteerd en ik heb 3 dagen lang FlyUS bekogeld.
    Resultaat was dat FlyUS 10% steeg! en waar mijn aandelen in zaten, die steeg met 0.3%

  42. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Hoe kan je trouwens een beetje goed gokken op de BAWSAQ markt?

    Het enige weet is dat het in connectie staat met die Rockstar Club, maar dan moet het toch ook op 1 of andere manier mogelijk zijn er inzicht in te krijgen wat Misschien wel gaat gebeuren?

    Niet echt, de acties van de mensen die een social club account hebben en online spelen bepalen wereldwijd de koers van de BAWSAQ.
    Het enige wat je kunt doen is laag inkopen en verkopen zodra je winst maakt.

    De LCN echter wordt bepaald door acties in de singleplayer, van story missies & random events tot aan de freeroam activiteiten die je onderneemt.

    Edit: Ik heb voor 66 miljoen in LifeInvader zitten, gekocht voor $37,30 per stuk ong.
    Op de LCN staat dat LifeInvader soms pieken heeft van $150, maar zodra die pijl daar staat in het grafiekje zijn ze dit niet waard?
    Dit geldt dus alleen voor BawsaQ? vind je het zelf een goede investering?

    Niet de beste investering maar je kunt er alsnog wat winst uithalen als je de aandelen maar voor hoger dan de aanschafwaarde verkoopt.
    LifeInvader is overigens zo’n beetje het enige bedrijf wat geen directe concurrent heeft.. .dit vanwege de story missie die hierbij gemoeid is, ik heb zelf het aandeel ver in de min staan (-400% ofzo) en ik heb het ook nog nooit in de plus zien komen.

    EDIT: lees trouwens ergens op een ander forum dat het handig is om tijdens het spel te investeren in LifeInvader…hier de post en de link die erbij hoort.
    Actually, it’s very smart to invest in LifeInvader late in the game. A couple missions after I completed Lester’s first mission with Franklin, I invested my money in LifeInvader for every character when it was $6.51 per/share. A couple missions later, the stock rose to $9.42 per/share, and after the Debonaire mission, it was over $15.00. And later, after the Jewelry Heist, it rose to over $200 per/share. Because of this, I ended up gaining millions in profit. SO its good to invest in the stock because as it goes lower, the higher the chances it will skyrocket back up.
    http://gtaforums.com/topic/604861-lifeinvader-stock/

    Edit 2:
    Sinds het begin van het spel ben ik al fan van HawkAndLittle, ik had daar ingekocht toen ze nog maar $0.50 waard waren(begin van het spel dus geen gigantisch bedrag), toen werden ze al $12 waard, en tegenwoordig zijn ze al $65 waard. wanneer die stijging op, het gaat maar door en dooor

    HawkAndLittle is een wapensfabriek volgens de social club.
    The largest firearms manufacturer in the United States, protecting Americans from each other since 1850.
    Zolang er wapens gebruikt worden en nodig zijn in GTA denk ik niet dat de stijging snel ophoudt…ik zou kijken of je er wat in kan investeren zonder te veel risico te lopen om te testen wat het doet. Mocht het positief uitpakken, kun je altijd meer investeren.

    Niet echt.. Je kan wel zoals hierboven staat zelf invloed uitoefenen.

    Bijv. Als jij vrachtwagens van Cluckin’ Bell vernietigd dan zal hun aandeel dalen en die van Taco Bomb stijgen. Ik zag een keer op IGN een overzicht van alle bedrijven en hun rivaal op de beurs. Tot slot zijn er dus missie’s waarbij de koersen kunnen worden aangetast.

    Ondanks al dat gaat het langzaam.. Ik had met cluckin bell 21.000.000 geΓ―nvesteerd, steeg met een paar procent (onder de 10%) en toen verkocht, omdat het alweer ging dalen. Ik hoop dat ze met DLC komen die aardig wat geld binnen gaat brengen.

    Niet van IGN, maar wel een hele lijst met info over de stockmarket:
    http://segmentnext.com/2013/09/22/gta-5-stock-market-lcnbawsaq-trading-tips-and-rivals-guide/

    zeker de moeite waard om eens door te lezen.

  43. 1 XP
    luuk11234567464's avatar

    Als ik in GTA V op mijn mobiel op internet ga, verschijnt voor 1 seconde de homepage daarna sluit de browser af, verdwijnt ineens de minimap, de mogelijk om te switchen tussen de characters kan niet meer en kan niets meer doen op de telefoon behalve quicksaven.

    Heeft iemand dit ook en/of weet iemand hoe je dit moet fixen? Rockstar zegt dat dit ligt aan social club.
    Het is zwaar irritant!

    https://www.youtube.com/watch?v=84NoSuArrYs

    Zelfde probleem is hier al een oplossing voor ?

  44. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik heb zojuist nog een vreselijk mooie tip gevonden, hier de quote.

    Day to Day STOCK TRADING TIPS

    Note: These tips do not apply to Lester’s assassination missions. These are intended for anyone who is looking to make money in the market after all of those opportunities are dried up.

    The notes below have come from my extensive research on the Liberty City National Exchange Index. For four real life days I sat outside the Ponsonby’s in Rockford Hills in my gorgeous black Grotti Carbonizzare listening to FlyLo FM and decided to day trade, disgusted with my property ROI and determined to figure out the index what all the numbers mean etc. to try and make some real money. Here’s what I discovered:

    Index: LCN

    BEFORE WE GET STARTED

    The Line Charts & “Last” metrics DO NOT WORK – On first impressions they indicate lucrative trading opportunities by allowing a $10 trade today and a massive spike tomorrow resulting in massive gains, but the lines and last metrics are BS.

    Tests & Evidence: The “Last” metric on the screenshot below indicates that Lifeinvader’s (LFI) last stock price was $13.35 (if you’re not familiar with stocks, the price that the stock was valued at the end/close of trading on the previous trading day). This number coincides with the line chart – see Monday’s closing number on the chart it’s approx at $13, today in game is Tuesday, but this is not true, how do i know? because I’ve been sitting in my car for the past several (game days) and the stock has never risen above $7.17….. Yesterday on Monday it was around $6.56. Where the hell did $13.35 come from?? The day before the last closing number was $11.35 and the day before that $12.56. The line charts and “Last” metric are completely for show and are inaccurate. These two things will confuse a lot of people and cause you to lose a lot of money if you’re not careful.

    The only thing you can go off is the current price (or “Value”) metric, which is not much, and you have to manually follow the stock. If you don’t believe this, try it yourself and let me know.

    http://oi44.tinypic.com/66ktqs.jpg

    Since we now know what metrics are actually accurate and what we can actually use we can now start trading.

    DAY TRADING TIPS & STRATEGY

    My tips for trading may seem obvious but are highly profitable and effective if used correctly, try them yourself. My strategy:

    Trade LCN’s version of Penny Stocks – Trade LCN’s version of penny stocks (stocks with an extremely cheap price, supposed to be less than $5 but whatever) the only two on my game are Lifeinvader (LFI) and Bilkinton (BIL). I’ve made millions off these stocks as you can see from my screenshot (Note: I only started off with the $28 mil from the last heist and failed to save a few of Lester’s missions until after… I’m still whining about that =().

    Anyways, you ask, why should I trade penny stocks? In general, your profit comes from how much a given stock goes up from the price you purchased it for. All of the stocks that are on the LCN index fluctuate by only a few cents at a time. You may say so what? I’m trading the more expensive stock. But if all the stocks fluctuate at about the same why would you pay more for the same rate of return per share when you could buy a cheaper stock, get the same rate of return, and leverage your money insanely more? Make your money work for you! To illustrate let’s use the scenario below:

    Your starting cash is: $20,000,000

    You have a choice between two stocks/scenarios:
    A.) AirEMU (EMU) Current Price $200.00 per share
    B.) Lifeinvader (LFI) Current Price $5.00 per share

    Scenario A – With $20 million dollars you can buy 100,000 shares of EMU. If the price goes up by $0.10 you make a profit of $10,000. Woo congrats!

    Scenario B – With $20 million dollars you can buy a whopping 4,000,000 shares of LFI. If the price goes up by $0.10 your profit is $400,000!! Someone pick me up I fainted. And that’s only on a $0.10 hike. $400,000 per $0.10!!

    Now you may say, if the stock goes down I lose that much, and you would be correct; the market is a gamble but with this beautifl single player you can eliminate this risk by Quick Saving and reloading if things go wrong. However, if things go right! Sell, save the game, and REPEAT!!

    I notice that the penny stocks stocks I follow (LFI and BIL) go up about $0.06 to $0.20 after that they drop a bit and I lose money. So anywhere within that range sell your shares and claim your profit.

    Another tip is the stock prices are relatively stable (opposite of what the fake charts falsley indicate). For example, in following LFI for a day the stock dropped as low as $4.96 and got as high as $6.07. That’s a $1.11 margin. So as you follow a stock around for a day or so you will get a feel for what is high and what is low try to buy as low as you can to maximize your profit potential.

    I hope this helps some people make cash. It does take a while to amass a few million, but as you get more money the amount of your “profits per cent” increase and hopefully this helps some people buy some of those properties they’ve always wanted.

  45. 113 XP
    mrwhoopy's avatar

    Hallo allemaal,

    Ik heb vandaag de los santos customs gekocht,
    Alleen steeds als ik daar aan kom met een auto gaan de ijzeren deuren niet open,
    Alleen als ik via de zijdeur ga, en dan langs loop gaan ze wel open.

    Maar vervolgens kan ik dan niet me auto reparen!
    Wat gaat er mis?

    De pain in sprays zijn ook verdwenen van de kaart.
    Ik heb al geprobeerd de update 1.04 + alle data te verwijderen
    maar zonder resultaat.

  46. 286 XP
    xDutchSpectre's avatar

    Ik heb echt geen idee, kijk anders even op het gtaforum!

  47. 113 XP
    mrwhoopy's avatar

    Op het gtaforum deze vraag ook gesteld,
    Maar geen reactie!!!

  48. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    er komt waarschijnlijk nog weer een update die de rest van de fouten en bugs verhelpt

  49. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    Hoi Allemaal ik heb een vraag weet iemand hoe je niko bellic enz in gta online krijgt want ik hen de collectors edition en kan nergens in online een optie vinden om ze te maken terwijl ze er wel moeten zijn
    alvast bedankt voor de antwoorden

  50. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Hoi Allemaal ik heb een vraag weet iemand hoe je niko bellic enz in gta online krijgt want ik hen de collectors edition en kan nergens in online een optie vinden om ze te maken terwijl ze er wel moeten zijn
    alvast bedankt voor de antwoorden

    bij het ouders kiezen voor de vader kant op driehoekje drukken. dan krijg je nico of john marston

  51. 45 XP
    achiehoi's avatar

    Hoi allemaal, ik heb een vraagje, ik heb in GTA Online 2 dezelfde auto’s (Elegy RH8) ik had ze per ongeluk 2x besteld, dus nu heb ik er 2, maar kan ik daar eentje van verkopen ofzo? Want ik wil eigenlijk gewoon eentje. Dus kan ik hem verkopen o.i.d.? Thanks alvast!

  52. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    C4, Granaten, zolang het boem zegt is het goed. Maar je kan de auto ook gewoon de zee in storten. πŸ˜›

    Maar nee, je kan de Elegy niet verkopen. Je kan hem dus het beste vernietigen. Uiteindelijk wanneer je dan een X aantal auto’s hebt in je garage krijg je de mogelijkheid om een auto definitief te verwijderen. Tot die tijd kan je gewoon het beste het bovenstaande doen. πŸ™‚

  53. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Hoi allemaal, ik heb een vraagje, ik heb in GTA Online 2 dezelfde auto’s (Elegy RH8) ik had ze per ongeluk 2x besteld, dus nu heb ik er 2, maar kan ik daar eentje van verkopen ofzo? Want ik wil eigenlijk gewoon eentje. Dus kan ik hem verkopen o.i.d.? Thanks alvast!

    ik had door een fout 2 dominators waar ik de ene niet van kon verkopen, er is een hele moeilijke truc voor maar je kan ook je garage vol zetten met random auto’s en daarna 1 voor 1 verkopen

  54. 45 XP
    achiehoi's avatar

    Thankyouuu Pattyyy! ;d

    megafire wat is die truc dan?

  55. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Thankyouuu Pattyyy! ;d

    megafire wat is die truc dan?

    rij in de elegy naar de modshop, zet hem buiten de modshop en stap in een andere auto. rij de modshop in en ga naar het sell menu maar verkoop hem niet.
    ga naar het start menu ennaar de psn store.
    ga weer terug naar het spel en als je het geluk hebt in je te verkopen auto terug komt zou het zo moeten zijn dat je hem kan verkopen.

    eerst je spawnlocatie op laatst bekende plek zetten ipv je property.

    bij mij werkte het niet dus heb ik suv’s in mijn garage gezet om elk voor 5000 of meer te verkopen:P

  56. 8859 XP
    7th-son's avatar

    waarom zo moeilijk doen?

    je kunt ook gewoon de garage in gaan als die vol is, met een nieuwe auto
    dan word er gevraagd welke je wilt verwijderen

    en als je er een koopt, moet je eerst je auto laten stuk gaan, klaar

  57. 45 XP
    achiehoi's avatar

    Okee tnxx allemaal πŸ™‚

  58. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Zo had ik gisteren ook in bug in de los swntos costums. Maar dan met GTA Online.

    Ik had mn motor getuned en aangepast voor ongeveer 15.000 / 20.000. Toen mijn geld op was, ik had niet genoeg voor nog een upgrade. Automatisch krijg je dan een pop-up met de vraag of dat je geld wilt kopen uit de ps-store.

    Per ongeluk druk ik op X ipv O om terug te gaan waardoor ik wordt doorgeschakeld naar de ps-store.

    Toen ik hieruit ging kwam ik terug in het spel, maar stond ik buiten de los santos costums met mijn motor die weer helemaal standaard was, maar mn geld was wel weg!

  59. 45 XP
    achiehoi's avatar

    Hoi allemaal, kheb weer een vraag :$
    als ik in een sessie ga met allemaal vrienden (hun inviten mij) word ik er meteen weer uit gekickt, en dit heb ik al een tijdje en ik vind het best wel storen, kheb bij mn ps3 instelling ook alles op automatisch gezet, waar het blijft voorkomen, pleasee iemand een oplossing hiervoor? :((

  60. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    PS3 ook opnieuw opgestart? Hielp bij een vriend van mij wel.

    en zoek anders even hier op het forum naar Optimaliseer je Playstation Network onder het kopje tutorials.

    Dan weet je zeker dat je de beste verbinding uit je PS3 haalt

  61. 45 XP
    achiehoi's avatar

    Jaa opnieuw opgestart want dit is niet eerst keer

    Thanks man ik ga opzoek!

    edit: kan ’t niet vinden :$ kan je ff link geven ?

  62. 286 XP
    xDutchSpectre's avatar

    Wat is je NAT type? Als hij type 3 is kan het daar aan liggen.

  63. 45 XP
    achiehoi's avatar

    2 dus dat is het probleem niet denk ik

  64. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Jaa opnieuw opgestart want dit is niet eerst keer

    Thanks man ik ga opzoek!

    edit: kan ’t niet vinden :$ kan je ff link geven ?

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?10232-Optimaliseer-Playstation-Network-%28Aanrader%29

    alstublieft.
    Als het niet is opgelost na die restart en dat instellen dan zou ik het ook echt niet meer weten

  65. 45 XP
    achiehoi's avatar

    Okee thanks man! Ik ga het ff uitproberen!

    Oo en nog 1 ding hoor, mijn device zeg maar voor playstation staat in mn router ingedeeld bij ethernet maar het is wireless, iemand enig idee hoe dit veranderd zou kunnen worden?

    denk toch maaar van provider veranderen, kut kpn -___-

  66. Mechromancer's avatar

    modem reset

  67. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ik ben ook vandaag uit een match gekickt door andere spelers. Wist niet eens dat dat kon

  68. 45 XP
    achiehoi's avatar

    modem reset

    werkt niet

  69. 53 XP
    optiflex's avatar

    Ik heb soms dat er staat dat al mijn vrienden geleaved zijn en op hun scherm staat dat ik eruit ben geleaved iemand enige idee hoe dit kan? (Leek me ook wel toepasselijk voor dit topic)

  70. 1870 XP
    R*forever's avatar

    VLIEG123 add me, indien jullie voor de 100 gaan. Ik ben zojuist 2 weken gestopt met GTA O. maar nu ga ik weer verder doen. Ben nu online….

    Onderwerp: PSX SENSE

  71. 2457 XP
    peyj's avatar

    Dit kan niet in een algemeen GTA V of ander GTA V topic omdat?

  72. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Dit kan niet in een algemeen GTA V of ander GTA V topic omdat?

    Het moet nu direct, dit is het meest zichtbare..

  73. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    waarom waarom waarom het zoooo moeilijk maken ….
    met je egli rijden, politie pesten en je auto in beslag laten nemen, 2 a 3 missies doen en je auto is vernietigd omdat je hem niet kwam terug stelen van de Cops.
    Nu ik het zo overlees zijn er toch betere manieren.
    hahaha πŸ˜€

  74. 45 XP
    achiehoi's avatar

    jaa dat zou ook kunnen :p haha tnxx

  75. 45 XP
    achiehoi's avatar

    jaa dat heb ik ook soms!

  76. 186 XP
    DeadMact's avatar

    waarom zo moeilijk doen?

    je kunt ook gewoon de garage in gaan als die vol is, met een nieuwe auto
    dan word er gevraagd welke je wilt verwijderen

    en als je er een koopt, moet je eerst je auto laten stuk gaan, klaar

    Dat is het zelfde als je auto zelf vernietigen…

  77. 186 XP
    DeadMact's avatar

    waarom waarom waarom het zoooo moeilijk maken ….
    met je egli rijden, politie pesten en je auto in beslag laten nemen, 2 a 3 missies doen en je auto is vernietigd omdat je hem niet kwam terug stelen van de Cops.
    Nu ik het zo overlees zijn er toch betere manieren.
    hahaha πŸ˜€

    Dat is het zelfde als je auto zelf vernietigen…

  78. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Er zou een verbod moeten komen op onnodige GTA topics, er zijn er al meer dan 30

  79. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Het moet nu direct, dit is het meest zichtbare..

    Nou sowieso moet niets nu direct…

    Ik ben vaak online dus als je wilt kun je me toevoegen.

  80. 1 XP
    kwartje's avatar

    Op dit moment is zijn de servers nog verre van perfect! Als de bovenstaande oplossingen het niet doen, dan werkt het nog niet voor jou, of doe je iets fout! Een nieuwe post is onnodig aangezien iedereen hetzelfde probleem heeft en iedereen met dezelfde oplossing komt!

    het ligt ook aan de router, ik kan niet online naar de cloud op de ps3 en niet op mn mobiel met de ifruit app. als ik wifi uit et op de mobiel logt hij meteen in.
    iemand een idee hoe de firewall uit kan evt? het gaat om de 789vn

  81. 113 XP
    mrwhoopy's avatar

    Hallo allemaal,

    ik ben begonnen voor de Close shave trophie eerst met de knight flights geen probleem,
    maar nu ben ik dus bezig met de under the bridge gedeelte, nou heb ik het idee dat hij er een aantal
    niet geteld heeft, is er een manier net zoals bij 4 dat je kan zien welke je al gehad heb?

  82. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    ik ben niet zeker maar ik dacht op R* social club.
    ik weet wel dat je er je allerlei stat enz kunt zien,
    mss met wat geluk staat het erbij.
    Veel geluk

  83. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Nee helaas niet, het geen wat ik gedaan heb is met de map van achievement hunter te werken.
    Je ziet daar youtube filmpjes en kunt een vinkje zetten of je het onderdeel gehad hebt.

    Hopelijk weet je nog ongeveer welke je wel of niet gehad hebt…

    http://maps.achievementhunter.com/guides/overview/grandtheftautov/

    succes.

  84. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Hallo allemaal,

    ik ben begonnen voor de Close shave trophie eerst met de knight flights geen probleem,
    maar nu ben ik dus bezig met de under the bridge gedeelte, nou heb ik het idee dat hij er een aantal
    niet geteld heeft, is er een manier net zoals bij 4 dat je kan zien welke je al gehad heb?

    Ik heb bijna elke singleplayer trofee gehaald in week 1. Ik had nooit problemen. Sommigen waren wel een klein beetje geglitched. Bv dat klein brugje aan de rivier(naast de jump)

    Check anders power pyx zijn guide eens, deze toont het echt duidelijk…

    ik ben niet zeker maar ik dacht op R* social club.
    ik weet wel dat je er je allerlei stat enz kunt zien,
    mss met wat geluk staat het erbij.
    Veel geluk

    Zelfs binnen de 5 minuten… Als je inlogt als R* social member πŸ™‚

  85. 113 XP
    mrwhoopy's avatar

    Bedankt allemaal voor jullie tips,
    Ik ga ze proberen

  86. 8859 XP
    7th-son's avatar

    Kun je deze ook in GTA onkine halen en er een trophy voor halen?
    Stunt jumps wel, maar dan zie je het ook in het scherm staan hoeveel je er hebt gedaan
    Bij knife flights en under the bridge zie je geen melding…

  87. 3 XP
    job9999's avatar

    Ik heb net ’t geld gekregen van rockstar, was 500001 in een keer.
    Blijkbaar dus niet 2 stortingen.

  88. 2457 XP
    peyj's avatar

    Wederom een GTA V topic met geen toegevoegde waarde..

  89. 2457 XP
    peyj's avatar

    Kun je deze ook in GTA onkine halen en er een trophy voor halen?
    Stunt jumps wel, maar dan zie je het ook in het scherm staan hoeveel je er hebt gedaan
    Bij knife flights en under the bridge zie je geen melding…

    Misschien houdt die bij welke je offline wel hebt gehaald?

  90. 1199 XP
    chris65's avatar

    Straks een DLC topic, zou wel fijn zijn πŸ˜‰

  91. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Heey,
    Gefeliciteerd met je 500000, niemand was daarachter gekomen als je dit topic niet had aangemaakt!

    Nou geniet ervan en gooi het niet in een keer over de balk.

    Met vriendelijke groet,
    (een ietwat sarcastische) Playboy

  92. 8859 XP
    7th-son's avatar

    Misschien houdt die bij welke je offline wel hebt gehaald?

    ik weet alleen van de stuntjumps af, die worden in zowel online als offline GTA aangegeven, maar wel apart (het is dus niet zo dat als je een stuntjump in offline haalt, je die ook gehaald hebt in online!)
    dit is dus niet het geval met vliegen…

  93. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Kun je deze ook in GTA onkine halen en er een trophy voor halen?
    Stunt jumps wel, maar dan zie je het ook in het scherm staan hoeveel je er hebt gedaan
    Bij knife flights en under the bridge zie je geen melding…

    Ik weet het niet. Maar offline was het zo: eerst de 50 bruggen doen, daarachter unlocken de knife flight challenges

  94. 8859 XP
    7th-son's avatar

    Ik weet het niet. Maar offline was het zo: eerst de 50 bruggen doen, daarachter unlocken de knife flight challenges

    blijkbaar is dit niet bij GTA Online

    bij bruggen zie je helemaal geen pop-ups van hoeveel je er gedaan hebt, helaas
    het enige wat mij opvalt tijdens bv een air-race, als je onder bruggen door vliegt of knife flights doet, dat er wat RP bij komt, maar meer ook niet

  95. 1 XP
    TheForce's avatar

    ik wilde vandaag weer http://onlinecasino.intrastart.nl gister tot lvl 10 gespeeld,maar vandaag eerst update voordat online kon en bam na de f***ing update kan ik niet meer online blijf laden laden laden en het laden duurt normaal al erg lang dus je weet af en toe niet eens hoelang je nog moet wachten .is er een manier om updates te downgraden ofzo?wel weer minder van rockstar.Zo kan ik ook een spel maken gewoon hetzelfde als gta 4 ,liberty stories etc alleen weer een ander verhaal maar gta online is waar iedereen denk ik op stond te wachten en dan nu kan je niet eens spelen online en als je online bent kan het wel en uur duren voordat je genoeg mensen hebt om een deathmatch mee te doen.dus speel je uiteindelijk de missies die je solo kan doen wat je ook in de story mode kan doen bagger allemaal gewoon 3 keer niks irritant k*tspel en dat voor 60 euro .rockstar kan op zn minst een vergoeding leveren.iedereen die gta5 heeft aangeschaft zou 20 euro moeten terugkrijgen want ik vind 40 euro al veel om uit te geven aan een spel dat alleen in verhaal veranderd na zeker 5 delen als het er niet meer zijn.

    Oei…. ik was net van plan een Playstation aan te schaffen voor GTA, maar lees nu dit… werkt het nu wel weer?

  96. 2457 XP
    peyj's avatar

    Oei…. ik was net van plan een Playstation aan te schaffen voor GTA, maar lees nu dit… werkt het nu wel weer?

    Er is ondertussen alweer een nieuwe update uitgebracht ;). Vermoed dat deze problemen daarin wel zijn verholpen. Daarnaast waren er maar een klein aantal mensen die last hadden van dit probleem. Vervelend dat wel, maar ondertussen zijn de meeste zaken al verholpen.

  97. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Ik heb nu ook nergens meer problemen mee, alleen gisteren deden de cloud servers het even niet meer maar nu werkt alles gewoon.
    Ook het laden gaat veel sneller dan in het begin.

  98. 8859 XP
    7th-son's avatar

    Toen de online problemen er waren was dit niet alleen met gta, maar de store was ook niet contjnu bereikbaar
    Ooit aan gedacht dat het misschien aan PSN zelf lag?
    Klinkt misschien gek

  99. 3 XP
    PearLRoX's avatar

    Soms iemand die de hotknife wagen heeft? Die ik miss mag dubliseren… :))

  100. 7 XP
    Aholygoat's avatar

    Hallo ik eb problemen met ga v online dat ik opeens als enige in een sessie zit hoe los ik dit op