Forum

Topic: Iemand al iets van game mania gehoord

Anoniem's avatar

Heefd iemand al iets van game mania gehoord over de ps4?
Een sms of iets dergelijks ? is behoorlijk stil aan hum kant,
2 dagen geleden al mail gestuurd niks gehoord van ze.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 90 XP
    D92V's avatar

    Yes, eergisteren een sms gehad dat ik naar de nachtopening kan komen 28 november om 23:59. Gepre-orderd bij GameMania in Goes(Zeeland)

  2. 135 XP
    gamer1988's avatar

    Heefd iemand al iets van game mania gehoord over de ps4?
    Een sms of iets dergelijks ? is behoorlijk stil aan hum kant,
    2 dagen geleden al mail gestuurd niks gehoord van ze.

    ja heb gisteren van gamemania sms gehad dat ik welkom ben op de nachtopening om de ps4 op te halen in roosendaal

  3. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik heb ook nog niets gehoord van GM Assen. Ik denk omdat daar ook geen nachtopening is, dat ik niets hoor van ze. Morgen of vrijdag ga ik er vanuit een smsje van ze te krijgen over hoe en wat. Zo niet dan ga ik vrijdagochtend gewoon die kant op en met de vuist op de balie slaan πŸ™‚

  4. 418 XP
    jeep82's avatar

    Ik heb ook nog niets gehoord van GM Assen. Ik denk omdat daar ook geen nachtopening is, dat ik niets hoor van ze. Morgen of vrijdag ga ik er vanuit een smsje van ze te krijgen over hoe en wat. Zo niet dan ga ik vrijdagochtend gewoon die kant op en met de vuist op de balie slaan πŸ™‚

    denk ind dat de mensen van de nacht opening alleen een sms hebben gehad. afwachten.

  5. 357 XP
    Mausie's avatar

    Hier ok gepreorderd bij GM Assen, vorige week gebeld met GM of ik erbij zat bij eerste levering ze zeiden van ja, (wist ik eigenlijk al maar wiuw zekerheid), dus zie het vrijdag wel.

  6. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Mijn verhaal is bekend πŸ™‚
    Vrijdag gewoon ophalen, kan niet wachten

  7. 11 XP
    PrairForMercy's avatar

    ik heb nog niks gehoord van me gamemania en deze gamemania houdt wel nacht opening amsterdam cb al in february gepreorderd

  8. 966 XP
    Timutz's avatar

    Nee, nog niks gehoord maar zit wel bij de eerste levering

  9. 1061 XP
    megafire777's avatar

    vriend van me is gebeld met de vraag of hij er nog accescoires bij wou. ik ben niet gebeld omdat ik vorige week al gebeld heb

  10. 821 XP
    Crusader's avatar

    Heb ook SMS gekregen voor nachtlaunch bij GM in Venlo.
    Meer mensen die daar heen gaan in Venlo?

  11. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    heb een sms gekregen, maar ga daar niet heen, vrijdag meteen na school afhalen en dan het hele weekend knallen!

  12. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Volgens mij verschilt het enorm per vestiging of je gebeld wordt (voor een pre-order oid) en of je ΓΌberhaupt wel eens gebeld wordt, of is bellen een optie die je aan kunt vinken ipv een smsje op hun site? Ik ben nog nooit gebeld door GM namelijk.

  13. 242 XP
    Xnator's avatar

    Tis al een tijdje bekend welke Gamemania en nacht opening heeft en welke niet. In Vlissingen is er helaas geen nacht opening maar ik heb heb mijn PS4 sins 24 februari ge pre orderd en sta mooi eerste dus heb geen zorgen voor morgen πŸ˜€

  14. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    zojuist smsjes ontvangen van gamemania dat need 4 speed en killzone en knack en de playstation camera per vandaag opgehaalt kan worden..

    ik verwacht morgen dus ook smsje dat ik de playstation 4 kan ophalen.

    iemand anders ook al smsjes gehad ?

  15. 418 XP
    jeep82's avatar

    zojuist smsjes ontvangen van gamemania dat need 4 speed en killzone en knack en de playstation camera per vandaag opgehaalt kan worden..

    ik verwacht morgen dus ook smsje dat ik de playstation 4 kan ophalen.

    iemand anders ook al smsjes gehad ?

    nee nog niks gehad.vanmiddag even langs geweest meteen bf4 mee genomen en de ps4 alvast betaald.
    ben zeker van de ps4 morgen . kreeg zo net ook nog andwoord op me mail van 3 dagen terug en er stond in dat ik zeker ben van de ps4 morgen en dat ie klaar staat
    welke vestiging heb je besteld?

    Beste Jeep,

    Bedankt voor je mail.

    Als je je zorgen maakt, dan neem je in de toekomst best even contact op met je lokale store, dan ben je meteen gerustgesteld.

    In ieder geval, de console zal voor je klaarstaan op de dag van release!

    Met vriendelijke groeten,

    Yves Leysen

    Game Mania Klantenservice

  16. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    nee nog niks gehad.vanmiddag even langs geweest meteen bf4 mee genomen en de ps4 alvast betaald.
    ben zeker van de ps4 morgen . kreeg zo net ook nog andwoord op me mail van 3 dagen terug en er stond in dat ik zeker ben van de ps4 morgen en dat ie klaar staat
    welke vestiging heb je besteld?

    Beste Jeep,

    Bedankt voor je mail.

    Als je je zorgen maakt, dan neem je in de toekomst best even contact op met je lokale store, dan ben je meteen gerustgesteld.

    In ieder geval, de console zal voor je klaarstaan op de dag van release!

    Met vriendelijke groeten,

    Yves Leysen

    Game Mania Klantenservice

    heb hem besteld bij game mania in Ede , maar die is onlangs gesloten dus me pre order is omgezet naar game mania Arnhem Kronenburg

  17. 418 XP
    jeep82's avatar

    heb hem besteld bij game mania in Ede , maar die is onlangs gesloten dus me pre order is omgezet naar game mania Arnhem Kronenburg

    oke super man. en van harte dat je ook bij day one zit.
    zie je morgen middag wel online denk ik haha
    ik heb de games
    bf4
    cod
    black flag
    killzone
    knack is onderweg

  18. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    ik zal denk ik eerst wat killzone gaan spelen en rond 7 uur avonds gaat double xp van cod online ,dus dan maar cod eens upgraden naar de ps4 versie πŸ˜‰ , tussendoor eens wat racen met need 4 speed πŸ™‚

    kratje energie drinks staat al koud , vrij van t werk tot woensdag avond dus dat wordt weinig slapen en veel ps4 spelen πŸ˜€

    zie je morgen wel online , mocht de servers t vol houden

  19. 135 XP
    gamer1988's avatar

    zojuist smsjes ontvangen van gamemania dat need 4 speed en killzone en knack en de playstation camera per vandaag opgehaalt kan worden..

    ik verwacht morgen dus ook smsje dat ik de playstation 4 kan ophalen.

    iemand anders ook al smsjes gehad ?

    ik heb nog niks gehad van dat ik hem kan ophalen ook niet voor bf4 maar wel een smsje gehad van nachtopening dus miss krijg ik die vanavond ook nog

  20. 418 XP
    jeep82's avatar

    ik zal denk ik eerst wat killzone gaan spelen en rond 7 uur avonds gaat double xp van cod online ,dus dan maar cod eens upgraden naar de ps4 versie πŸ˜‰ , tussendoor eens wat racen met need 4 speed πŸ™‚

    kratje energie drinks staat al koud , vrij van t werk tot woensdag avond dus dat wordt weinig slapen en veel ps4 spelen πŸ˜€

    zie je morgen wel online , mocht de servers t vol houden

    morgen vroeg eerst naar de garage. middag en avond game. zaterdag sinterklaas vieren bahhhhhhh. zondag weer game. oke morgen avond maar even cod spelen

  21. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    morgen vroeg eerst naar de garage. middag en avond game. zaterdag sinterklaas vieren bahhhhhhh. zondag weer game. oke morgen avond maar even cod spelen

    haha ik heb maanden geleden al aangegeven dat ik het weekend van 30 en 31 november bezet ben en ze niet op me hoeven te rekenen met eventuele verjaardagen of andere gezellige aangelegenheden πŸ˜›

    ik ga de ps4 ophalen zodra ik wakker ben , moet ong half uurtje rijden om in Arnhem te komen ..
    kunnen avonds wel potje cod spelen , ik speel alleen maar kill confirmed πŸ˜›

  22. 157 XP
    RRBFryslan's avatar

    Ja, kan bf4 ophalen. Morgen na het werk hele handeltje ophalen, dan even sleutelen en dan de boel opstarten. Zal nu firmware even downloaden

  23. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Ik heb m al πŸ™‚ aangesloten en wel πŸ™‚