Forum

Topic: Heb jij een niet werkende PS4?

Anoniem's avatar

Ik weet het is nog vroeg maar zijn er al gamers die een falende ps4 hebben ?
Ik kijk toch gespannen op het internet en zie nog GEEN klachten want straks is het aan mij en andere gamers om de ps4 in spanning zijn 1ste uren bezig te zien .

Zijn er weer problemen met de HDMI ofzo plaats ze dan hieronder of loopt alles als een trein?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

63 reacties

  1. 57 XP
    Spy's avatar

    Kan nog niks zeggen MM gaat pas 10 uur open, kom je ineens thuis doet je ps4 het niet eens ( laat het dan wel weten πŸ˜› )

  2. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Als dat zo is wordt ik para. Ik kom net uit de nachtdienst. Niet geslapen. Lekker douche gepakt. Tandjes gepoetst. Lekker fris naar de winkel. Als ik zo thuis kom en ik krijg een blauw scherm gaat ie door het raam ook πŸ˜€
    Zo niet dan wordt het doortrekken tot morgenochtend. Fles Bacardi staat al klaar. Pak peuken in de aanslag. Gaan met die banaan πŸ˜€ Zin aan boys

  3. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Vertrek zo naar game mania πŸ™‚

  4. 8 XP
    raiden1985's avatar

    Ik zit op de deurmat te wachten πŸ™‚

  5. 57 XP
    Spy's avatar

    Straks maar even ophalen MM gaat pas om 10 uur open πŸ™

  6. 94 XP
    KingGorch's avatar

    Mijne doet het uitstekend! vannacht opgehaald!

  7. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Waarom zouden ze niet werken..eu ps4 zijn niet door foxconn gemaakt.Denk dat het goed zit πŸ™‚

  8. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Waarom zouden ze niet werken..eu ps4 zijn niet door foxconn gemaakt.Denk dat het goed zit πŸ™‚

    Europese zijn ook door foxconn gemaakt, alleen niet de chinese maar de japanse.

  9. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Hopelijk krijgen ze in japan betere uurloon.

  10. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    heeft meer met de firmware update te maken dat van die hdmi was een bug die bij een aantal tv’s voor problemen kan zorgen

  11. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    heeft meer met de firmware update te maken dat van die hdmi was een bug die bij een aantal tv’s voor problemen kan zorgen

    Als je kabel neit in de hdmi port gaat dan is dat niet met een update te fixen hoor xD

  12. 57 XP
    Spy's avatar

    Ps4 opgehaald bij MM 3 games voor de prijs van 2, preorder bonus ofzo?

  13. 4 XP
    Lerek's avatar

    Ps4 opgehaald bij MM 3 games voor de prijs van 2, preorder bonus ofzo?

    bij welke MM was dit? en weet je ook of dit ook bij andere MM geldt?

  14. 495 XP
    patrick3's avatar

    Als je kabel neit in de hdmi port gaat dan is dat niet met een update te fixen hoor xD

    Gewoon vooral hard doordouwen dat is altijd goed..! Werkt altijd! πŸ˜€ Maar goed heb nergens last van gelukkig. Maar de playstation is best wel awesome. En Killzone is toch beter dan dat ik verwacht had!:D

  15. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Gewoon vooral hard doordouwen dat is altijd goed..! Werkt altijd! πŸ˜€ Maar goed heb nergens last van gelukkig. Maar de playstation is best wel awesome. En Killzone is toch beter dan dat ik verwacht had!:D

    Maak me maar jaloers, zit tot half 5 op school πŸ™

  16. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Maak me maar jaloers, zit tot half 5 op school πŸ™

    Doet t prima !!!

  17. 94 XP
    KingGorch's avatar

    Hopelijk krijgen ze in japan betere uurloon.

    Japan kent een minimum loon en betere arbeidsvoorwaarden.

  18. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Waarom zouden ze niet werken..eu ps4 zijn niet door foxconn gemaakt.Denk dat het goed zit πŸ™‚

    Schijnbaar komen er toch wel Chinese modellen naar Europa. Las net in een ander topic dit:

    Net ook geleverd maar is wel made in china dus nog maar ff afwachten of hij het ook doet

    Ik dacht ook dat Europa de Japanse kreeg, maar blijkbaar niet iedereen dan.

  19. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Europese zijn ook door foxconn gemaakt, alleen niet de chinese maar de japanse.

    Ook dat is niet waar, mijne is made in China, maar draait al uren als een zonnetje

  20. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Ook dat is niet waar, mijne is made in China, maar draait al uren als een zonnetje

    Ja dat had ik al gezien ja, lees de post boven de jouwe.

  21. 57 XP
    Spy's avatar

    bij welke MM was dit? en weet je ook of dit ook bij andere MM geldt?

    Bij MM arena zoals ik laatst had gepost

    bij welke MM was dit? en weet je ook of dit ook bij andere MM geldt?

    Ik denk dat het alleen voor die MM was maar dat weet ik niet zeker

  22. 105 XP
    goodmaster's avatar

    ps4 binnen en hij werkt! ik had hem bij bol.com besteld maar wat me opviel is dat er geen luchtkussens aanwezig waren hij zat alleen in een strakke doos verpakt. Zijn er nog meer mensen die hem bij bol.com besteld hebben en dit probleem hebben?

  23. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    ps4 binnen en hij werkt! ik had hem bij bol.com besteld maar wat me opviel is dat er geen luchtkussens aanwezig waren hij zat alleen in een strakke doos verpakt. Zijn er nog meer mensen die hem bij bol.com besteld hebben en dit probleem hebben?

    is geen probleem toch, de ps4 zit in zijn originele doos goed vast in karton dus niks aan de hand πŸ˜›

  24. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    ps4 binnen en hij werkt! ik had hem bij bol.com besteld maar wat me opviel is dat er geen luchtkussens aanwezig waren hij zat alleen in een strakke doos verpakt. Zijn er nog meer mensen die hem bij bol.com besteld hebben en dit probleem hebben?

    Komt die van van jou uit japan of china

  25. 418 XP
    jeep82's avatar

    Made in china komt weg bij gm heerenveen

  26. 5 XP
    YaniVO's avatar

    Mijn PS4 is gemaakt in China. Tot nu toe nog geen problemen ondervonden.

  27. 105 XP
    goodmaster's avatar

    die van mij is ook gemaakt in china maar voor de rest geen problemen alleen kom ik het psn niet op maar ik denk dat die overbelast is

  28. 369 XP
    poolOOvision's avatar

    Kan niet communiceren met server helaas, overbelast …. internetinstellingen allemaal okee

  29. 418 XP
    jeep82's avatar

    Word best warm en blaast nog wel aardig

  30. 336 XP
    abrain's avatar

    Word best warm en blaast nog wel aardig

    Viel mij ook op zeker tijdens sommige momenten in Killzone hoor je hem opstijgen.
    Ook al een keer vastgelopen in de interface en moest ik de voeding eraf halen.

  31. 105 XP
    goodmaster's avatar

    mijn controller doet raar, in killzone krijg ik de hele tijd dat touchpad menu voor me en in het menu gaat die af en toe onwillekeurig een kan op

  32. 418 XP
    jeep82's avatar

    Viel mij ook op zeker tijdens sommige momenten in Killzone hoor je hem opstijgen.
    Ook al een keer vastgelopen in de interface en moest ik de voeding eraf halen.

    Ind net een raket. En warm word pfffff moet een end van alles afstaan

  33. 105 XP
    goodmaster's avatar

    mijn controller doet raar, in killzone krijg ik de hele tijd dat touchpad menu voor me en in het menu gaat die af en toe onwillekeurig een kan op

    bij nader inzien doet die het toch gewoon goed Xd

  34. 418 XP
    jeep82's avatar

    bij nader inzien doet die het toch gewoon goed Xd

    Word ie ps4 van jou ook zo warm?en in playstation menu blaast ie behoorlijk die van jou ook?

  35. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Word ie ps4 van jou ook zo warm?en in playstation menu blaast ie behoorlijk die van jou ook?

    Die van mij is muisstil. Maar alleen nog maar FIFA 14 gedaan

  36. 135 XP
    gamer1988's avatar

    Die van mij is muisstil. Maar alleen nog maar FIFA 14 gedaan

    die van mij is ook muisstil en word niet zo heel warm en ik heb al 4 verschillende games gespeeld

  37. 821 XP
    Crusader's avatar

    Van mij doet het ook prima. Wordt wel redelijk warm inderdaad, alleen Contrast en Playroom gedaan :p.
    Ik had de megabundel, mijn collega alleen ps4.
    Beiden bij GM Venlo gehaald, beiden made in China.

  38. 8815 XP
    7th-son's avatar

    die van mij word ook vrij warm, maar niet zo warm als mijn ps3 (slim)!!
    ook is de console muisstil, heerlijk

  39. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    Zelfde hier alles werkt prima nergens problemen mee gehad.

  40. 25 XP
    sonyps4's avatar

    Hier werkt ook alles top, direct vanuit de doos 1.5 tb erin. πŸ™‚
    updaten liep ook soepel gelukkig πŸ™‚

  41. 1199 XP
    chris65's avatar

    op de overbelaste servers van gisteren na, werkte mijn ps4 als een zonnetje

  42. 2 XP
    Redjegek's avatar

    Hallo

    Ben nieuw hier

    Gister 2 ps4 gehaald op m’n pre orders 1 had ik besteld bij Bart Smit en de ander bij intertoys dacht gun hem m’n maatje wel! Dus deze bijde opgehaald en dachten sluit eerst de mijne aan die van Bart Smit
    Alle kabeltjes eraan so leuk apparaatje nu ff checken, mm..nee hè blauw nog nog blauw kut de mijne is naar de klote..Sony bellen en ja opsturen dus afwachten nu thans Sony..made in China foxxcom
    Mijn maatje waar ik de andere pre order voor had naar huis ff testen en wa denk je die doet het ik baal als een stekker hij mazzel maja friends for life..

    Gr uit Brabant

  43. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Als ik dit zo lees, ben blij dat jullie mij voor zijn. Vat het niet rot op (want ik zal ook balen als het allemaal niet naar behoren is)

    Maar tegen de tijd dat ik hem gaat halen zullen veel kinderziektes verholpen zijn.

  44. 2 XP
    Dingofox's avatar

    hier nog een nieuweling :).

    Gister mijn pre-order bij de Bart Smit (made in China) opgehaald en aangesloten.

    Werkte perfect, instellingen doorlopen en zelf tot het hoofdmenu gekomen. Bij de update ging het echter mis. Het scherm werd zwart, en na 30 minuten gaf mijn tv nog steeds een mooi zwart beeld.

    Hierna m’n ps4 uit gezet waarna ’t ding verder niets meer deed. De console daarna in safe-mode gestart, en optie 6 gekozen voor de “factory reset” (of hoe het ook heet).

    Tijdens de reset begon het beeld te strepen en viel de console weer uit waarna hij zelfs in safe-mode niet meer kon worden opgestart. Kortom: kapot!

    Contact gehad met Sony, en hem vandaag meteen retour gestuurd via een Kiala punt. De medewerker van Sony heeft niet kunnen vertellen hoe lang het ongeveer gaat duren; “10 tot 15 dagen of misschien ook wel 5” was het antwoord. De hele situatie is voor hen natuurlijk ook ‘nieuw’.

    Helaas ben ik 1 van de ongelukkigen met een defect apparaat.

    Edit:
    Heb wel iets horen rammelen in de console. Heb het apparaat op z’n zijkant gezet in de hoop dit iets zou opleveren. Miscchien een losse soldeerverbinding, of zelfs een schroefje?
    Ook heb ik geprobeerd de hdd te verwijderen en op te starten op advies van Sony, zonder succes.

  45. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Hier doet-ie het gelukkig prima.

    Superstil en wordt ook niet echt warm.
    Na 2,5 uur Killzone was het schijfje ook nog steeds kamertemperatuur.

  46. 31 XP
    Martijn's avatar

    Mijn ps4 is helaas doa. Blue light of death. In juni al gepreorderd.
    Baal er flink van. Morgen Sony bellen…zucht.
    Retourneren aan.bol.com kan maar dan moet ik 7! Weken wachten op vervanging.

  47. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Mijn ps4 werkt ook niet , heb het de hele dag geprobeerd.
    Niks werkt , hij blijft maar thuis onder de tv staan, geen sollicitaties doen dus voorlopig zal die ook geen werk vinden πŸ˜‰

  48. 322 XP
    mysticwolf's avatar

    Yup, blu-ray drive gooit Disc steeds terug en maakt zo’n zelfde piep geluid als wanneer je op EJECT drukt bij een lege BD drive.
    Piept zelfs in standby mode.
    Morgen meteen terug naar de mediamarkt ermee.

  49. 2 XP
    Dingofox's avatar

    Toevallig iemand die al een nieuwe terug gestuurd heeft gekregen?
    Die van mij is al 7 dagen in bezit van Kiala.

  50. 1 XP
    Krullermoller's avatar

    Heb helaas ook problemen met m’n PS4. Meteen op release opgehaald en thuis geinstalleerd, vervolgens verbonden met internet via mn Wi-Fi. Toen begon hij om de 20 seconden een melding te geven ‘Verbinding met het Wi-Fi netwerk verbroken’, elke keer weer. Bleek uiteindelijk dat ons internet thuis afgesloten was. Nieuw abonnement afgesloten en na een weekje een nieuwe modem en nieuw internet, nog een keer geprobeerd en weer elke keer dezelfde melding dat de verbinding verbroken is. Heb op diverse sites gelezen dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem (in het buitenland in ieder geval). Internet via de kabel doet het prima maar heb toch liever dat de Wi-Fi het ook gewoon doet. Iemand ideeΓ«n, tips of dezelfde problemen?

    Thanks

  51. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Poorten openen in je modem/router en checken of je op Wifi B/G/N uitzendt, N is de beste keus en anders op AUTO.

    TCP: 80, 443, 1935, 3478, 3479, 3480
    UDP: 3478, 3479

    http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/settings/nw_test.html

    Hoe je poorten moet openen moet je desnoods even opzoeken in de handleiding van je modem of router, dit is niet de juiste plek hiervoor.

  52. 16 XP
    antrax's avatar

    Heb ik weer.
    Playstation stond een tijdje aan en ik was beneden hij stond ingesteld na 2 uur gaat de ps4 automatisch uit.
    ps4 is toen uitgegaa na 2 uur daarna wil ik een potje gaan game is me scherm ineens hellemaal rood πŸ™ πŸ˜•
    te warm is hij niet heb de firmware al opnieuw geinstalleerd.
    http://i41.tinypic.com/2lmpes9.jpg
    http://i41.tinypic.com/ap7805.jpg

    Iemand een oplossing of sony bellen

  53. 11 XP
    PrairForMercy's avatar

    helemaal uit en aan.
    als dat niet werkt kan je hem op een andere tv proberen??

    heb net een bericht op internet gezien van iemand die het had die zei dat ie na reset weer deed.
    denk dat ie factory reset bedoeld.

  54. 4 XP
    lexio84's avatar

    even kabels unpluggen in standby mode en opnieuw erin doen, andere tv proberen of dit niet helpt kan je altijd initialiseren nog proberen.

    Mocht dit allemaal niet helpen zou ik inderdaad sony even bellen.

    1. Om de initialisatie mode uit te voeren doe je normaal de ps4 uit.
    2. Zet je ps4 aan en houd de power knop ingedrukt totdat je 2 beeps hoort en na de 2e beep laat je de power knop los.
    3. Je krijgt nu de safe mode menu voor je kies hier voor optie 4 om je ps4 naar de fabrieksinstellingen te resetten hierna zou je ps4 herstarten.
    4. Of het goed is start die nu weer in de safe mode maar dit keer moet je voor optie 6 kiezen voor initialisatie van je ps4

    tijd voor herstellen +- 2 uur.

    Waarschuwing – Je profielen worden ook gewist inclusief je savegames inclusief al je instellingen en schakel je ps4 niet uit totdat de initialisatie gedaan is.

  55. 16 XP
    antrax's avatar

    even kabels unpluggen in standby mode en opnieuw erin doen, andere tv proberen of dit niet helpt kan je altijd initialiseren nog proberen.

    Mocht dit allemaal niet helpen zou ik inderdaad sony even bellen.

    1. Om de initialisatie mode uit te voeren doe je normaal de ps4 uit.
    2. Zet je ps4 aan en houd de power knop ingedrukt totdat je 2 beeps hoort en na de 2e beep laat je de power knop los.
    3. Je krijgt nu de safe mode menu voor je kies hier voor optie 4 om je ps4 naar de fabrieksinstellingen te resetten hierna zou je ps4 herstarten.
    4. Of het goed is start die nu weer in de safe mode maar dit keer moet je voor optie 6 kiezen voor initialisatie van je ps4

    tijd voor herstellen +- 2 uur.

    Waarschuwing – Je profielen worden ook gewist inclusief je savegames inclusief al je instellingen en schakel je ps4 niet uit totdat de initialisatie gedaan is.

    Dankje wel hij doet het weer bedankt voor je tips

  56. 418 XP
    jeep82's avatar

    zo nieuw ps4 onderweg. maakte veel herrie vooral met kilzone blazen of disk . had sony gebeld en zijden dat het niet klopte. maandag 16/12/2013 naar kiala punt gebracht en kreeg net van sony mail dat de nieuwe vandaag verstuurd word .dus hoop morgen 19/12/2013 een nieuwe te hebben. netjes van sonny

  57. 336 XP
    abrain's avatar

    zo nieuw ps4 onderweg. maakte veel herrie vooral met kilzone blazen of disk . had sony gebeld en zijden dat het niet klopte. maandag 16/12/2013 naar kiala punt gebracht en kreeg net van sony mail dat de nieuwe vandaag verstuurd word .dus hoop morgen 19/12/2013 een nieuwe te hebben. netjes van sonny

    Ik vind ook dat hij tijdens killzone en knack erg hard gaat blazen, de muur waar hij tegenaan blaast wordt echt behoorlijk heet.
    Ben benieuwd hoeveel verschil het straks uitmaakt bij jou ps4?

  58. 418 XP
    jeep82's avatar

    Ik vind ook dat hij tijdens killzone en knack erg hard gaat blazen, de muur waar hij tegenaan blaast wordt echt behoorlijk heet.
    Ben benieuwd hoeveel verschil het straks uitmaakt bij jou ps4?

    ja ik ook . ik laat het wel weten. maar ik lees het meer dat ie bij killzone meer gaat blazen

  59. 336 XP
    abrain's avatar

    ja ik ook . ik laat het wel weten. maar ik lees het meer dat ie bij killzone meer gaat blazen

    Bij mij is het alleen tijdens gameplay op het moment dat er een cutscene is hoor je de fan gelijk rustiger worden.
    De temp bij mij achter de ps4 loopt op tot 45/50graden(ps4 staat geheel open boven op een kast).

  60. Redacteur - 629 XP
    Assasination-G's avatar

    Bij mij is het alleen tijdens gameplay op het moment dat er een cutscene is hoor je de fan gelijk rustiger worden.
    De temp bij mij achter de ps4 loopt op tot 45/50graden(ps4 staat geheel open boven op een kast).

    Van welk materiaal is je kast gemaakt als ik vragen mag?

  61. 418 XP
    jeep82's avatar

    joepie om 12 uur had ik me vervangende playstation binnen YES snel aansluiten dat gaat mooi. zo power aan en ja hoorrrrr
    de fan maakt ramelend geluid dacht gaat wel weg snel bf4 installeren en update en starten en toen? de cd bleef maar draaien en draaien en onder tussen van dat lekkere zoek geluiden van de cd hmmm klopt niet . naar home screen spel afsluiten en ja hoor cd blijft draaien en blazen houd niet op na 15 min nog niet . hmm killzone proberen het zelfde,, is alleen stil als je de cd eruit haalt . weer bellen met sony . mag nu via postnl versturen en moest urgent op de doos zetten . nu weg gebracht met goede hoop zaterdag me 3e ps4. PS4 FOR THE GAMERS laat me niet lachen ze kunnen niet eens een normale ps4 maken haha. grapje. dus nu maar weer wachten snik snik snik snik

  62. Anoniem -
    2a02:a44c:ef85:1:162:8e3b:f67:e.xxx's avatar

    Ik krijg de controller niet gepaired. Wanneer ik het apparaat aan zet geeft deze gelijk aan dualshock aansluiten en op ps knop drukken, meer krijg ik niet . Apparaat en controller al gereset

  63. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @2a02:a44c:ef85:1:162:8e3b:f67:e.xxx: stomme vraag misschien, maar heb je geprobeerd de controller met een kabeltje aan te sluiten op de ps4, en dan op de Playstation knop gedrukt op de controller?