Forum

Topic: ps4 internet verbinding

Anoniem's avatar

Hey guys!

Het zal hier wel rustig zijn nu iedereen zijn ps4 heeft. Ik ook, maar moet doordat bol.com de games per brievenbus post verzend en niet met de ps4 mee nog wachten op games.. FAIL!

Probleempje wat ik heb is dit. Ik heb glasvezel internet van KPN. Op de ps3 kon je de NAT openkrijgen door via de router een statisch ip toe te kennen aan de ps3, en dan op dat ip adres de DMZ inschakelen. Op de ps4 heb ik zojuist hetzelfde gedaan. Ik heb verbinding met internet, kon contrast en resogun downloaden. Maar als ik de verbinding test dan geeft hij netjes het ip adres aan wat ik heb gekoppeld aan mn ps4. Alleen bij het controleren van het NAT type zegt hij mislukt. Ik heb nu dus geen nat type. Ik heb nog geen games om te testen of ik online kan, maar met googlen op de gekregen foutcode kreeg ik nog geen antwoord. Ik hoop dat mijn verhaal zo duidelijk is. Ik ben in ieder geval blij dat mn ps4 het doet! haha

nvm. Router opnieuw aanzetten doet wonderen!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 8818 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb nu het probleem dat ik me niet kan aanmelden op PSN, maar dat zal wel komen die de drukte ga ik van uit

  2. 357 XP
    Mausie's avatar

    Ik heb nu het probleem dat ik me niet kan aanmelden op PSN, maar dat zal wel komen die de drukte ga ik van uit

    Zelfde hier, soms wel verbinding soms niet, Achja dan maar gewoon niet online

  3. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Ik geraak er ook niet op ps4 maar de ps3 gaat wel online .
    Sony gebeld en er zou overbelasting zijn op ps4 server

  4. 105 XP
    goodmaster's avatar

    ik kom er ook niet op

  5. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Gewoon overbelasting, was twee weken geleden in Amerika ook zou, was de volgende dag voorbij

  6. 40 XP
    nrm01's avatar

    Ik geraak er ook niet op ps4 maar de ps3 gaat wel online .
    Sony gebeld en er zou overbelasting zijn op ps4 server

    nergens last van gehad ben al de hele dag aangemeld

  7. 371 XP
    Booyah's avatar

    Drama drama, ik kom echt niet in PSN.

  8. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    nergens last van gehad ben al de hele dag aangemeld

    Ik had ook nergens last van, tot ik de ps4 uit deed en een kwartier later m weer aandeed m verder te kunnen gamen, nu kom ik niet meer online -_-

  9. 101 XP
    Nick299's avatar

    hebben jullie ook de melding NW-31201-7 ???????????????????????? dan weet ik dat ik niet de enige ben.

  10. 362 XP
    Coelers's avatar

    hebben jullie ook de melding NW-31201-7 ???????????????????????? dan weet ik dat ik niet de enige ben.

    Jep hier ook. Dan maar even wachten. Ik vermaak me wel met Knack.

  11. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    Ik heb een hele andere foutmelding E-82E101F6….Iemand een idee wa het is? want ik kan totaal niet in psn

  12. 382 XP
    e-man's avatar

    bij mij werkt het half half. Ik weet haast wel zekr dat het overbelasting is.Fifa carreer it is!

  13. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik ben wel online, tenminste ik kan zien wat mn vrienden doen, maar verder kan ik niks

  14. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    hebben jullie ook de melding NW-31201-7 ???????????????????????? dan weet ik dat ik niet de enige ben.

    Bij mij ook.

  15. 1199 XP
    chris65's avatar

    ik vind mezelf wel een lucky bastard. Ik zat bij de tweede levering en had de melding van nedgame gekregen dat ik mijn camera, tweede controller en killzone kon ophalen. Toen ik daar aan kwam bleek mijn ps4 ook klaar te liggen vanwege een fout. Echt relaxed. Ze mogen van mij wel vaker fouten maken 🙂

    ik kan nu ook niet aanmelden op het psn. HOe zit het trophies wanneer je als gast deze haalt? deze zijn dan niet zichtbaar op je account denk ik

  16. 22 XP
    Slosse's avatar

    hebben jullie ook de melding NW-31201-7 ???????????????????????? dan weet ik dat ik niet de enige ben.

    Krijg ook deze foutcode! Zal wel ff online spelen dan 🙂

  17. 821 XP
    Crusader's avatar

    ik vind mezelf wel een lucky bastard. Ik zat bij de tweede levering en had de melding van nedgame gekregen dat ik mijn camera, tweede controller en killzone kon ophalen. Toen ik daar aan kwam bleek mijn ps4 ook klaar te liggen vanwege een fout. Echt relaxed. Ze mogen van mij wel vaker fouten maken 🙂

    ik kan nu ook niet aanmelden op het psn. HOe zit het trophies wanneer je als gast deze haalt? deze zijn dan niet zichtbaar op je account denk ik

    Je zal denk ik zeker 1 keer op psn moeten inloggen om account te koppelen.
    Daarna zou hij offline wel trophies moeten bijhouden.

  18. 22 XP
    Slosse's avatar

    Zal vlug opgelost zijn nu hoop ik , krijg een foutcode nu dat ze onderhoud aan het doen zijn en playstationstore op het web is momenteel ook ni beschikbaar

  19. 357 XP
    Mausie's avatar

    Volgens mij is het wel opgelost , ben nu al poosje lekker online gamen =D