Forum

Topic: Sony music unlimited

Anoniem's avatar

Heel leuk die app maar ik heb er niks aan want een creditcard heb ik niet en de enige manier om te betalen is met creditcard zelfs voor de gratis maand !

Of weet iemand een andere oplossing ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik heb Music Unlimited toen betaald via ideal. Was toen in aanbieding voor €10 een heel jaar.

  2. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Ik heb Music Unlimited toen betaald via ideal. Was toen in aanbieding voor €10 een heel jaar.

    Via de ps3 of wat ? Want ik zie alleen maar betalen met creditcard , geen iDeal Paypal of psn tegoed

  3. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Via de ps3 of wat ? Want ik zie alleen maar betalen met creditcard , geen iDeal Paypal of psn tegoed

    Zou een €5 voor een maand in de store moeten staan

  4. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Heel leuk die app maar ik heb er niks aan want een creditcard heb ik niet en de enige manier om te betalen is met creditcard zelfs voor de gratis maand !

    Of weet iemand een andere oplossing ?

    Volgens mij kun je een €50 voucher kopen in de winkel en dan kun je die op je account zetten en dan vervolgens daarmee je abonnement betalen

  5. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Volgens mij kun je een €50 voucher kopen in de winkel en dan kun je die op je account zetten en dan vervolgens daarmee je abonnement betalen

    Daar kan je ook via ideal geld voor op je acc zetten:)

  6. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Zou een €5 voor een maand in de store moeten staan

    Ja klopt maar als je dan op ok drukt krijg je alleen de optie credit card gegevens invullen !

    Daar kan je ook via ideal geld voor op je acc zetten:)

    Pcies er staat genoeg op me portomonee voor een 3 jaar abonnement 🙂
    Helaas geen creditcard

  7. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Ja klopt maar als je dan op ok drukt krijg je alleen de optie credit card gegevens invullen !

    Pcies er staat genoeg op me portomonee voor een 3 jaar abonnement 🙂
    Helaas geen creditcard

    Kijk anders in de store op de pc of ps3, daar kun je met tegoed van je PSN account gewoon een abonnement aanschaffen van music unlimited
    De proeftijd kun je op je buik schrijven helaas
    Ik heb hetzelde probleem, ook geen creditcard

  8. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Kijk anders in de store op de pc of ps3, daar kun je met tegoed van je PSN account gewoon een abonnement aanschaffen van music unlimited
    De proeftijd kun je op je buik schrijven helaas
    Ik heb hetzelde probleem, ook geen creditcard

    Ook op pc gekeken en zelfs op de ps3 zie helemaal nergens een optie voor iDeal of psn tegoed

  9. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik heb mu via ideal betaald destijds. Via de pc store m’n tegoed verhoogd via ideal en toen abbo gekocht. Ik zou trouwens spotify aanraden. Qua geld maakt het niet uit, maar de service is beter. Ik heb nu beiden, maar ga mu niet verlengen

  10. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik zou je ook Spotify of Deezer aanraden (maar beiden kun je niet op je PS-apparaat luisteren, als dat is wat je wil).

    Je kan bij een winkel als Primera een 3V Card kopen. Dat is een pre-paid creditcard. Die kost je eenmalig 10 euro en daar kun je dan via o.a. iDeal geld op storten). Werkt ook erg makkelijk.