Forum

Topic: BF4 – Verlies telkens de savegame

Anoniem's avatar

Hi all,

Allereerst weet ik niet zeker of dit probleem alleen bij BF4 is of ook bij mijn andere spellen. Maar tot nu toe heb ik het alleen nog meegemaakt bij BF4.

Wat is nu precies het probleem, het is nu al 3x voorgekomen dat BF4 de savegame niet ziet (kan vinden). Ik krijg geen melding of iets dergelijks, maar als ik naar campaign ga kan ik alleen een nieuwe campaign starten. Dit is nu al meerdere keren voorgekomen en erg frustrerend om telkens de zelfde missies te moeten spelen. Het vreemde is echter wel dat het opslaan wel gewoon lukt aangezien ik vanmorgen de savegame van gisteren kon openen. Maar toen ik vanmiddag verder wilde spelen, moest ik weer opnieuw beginnen…

Ik heb ook al geprobeerd om de PS4 een keer te herstarten wanneer de savegame niet werd gepakt, maar dit heeft ook niet geholpen. Enige optie is om weer opnieuw te beginnen.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik zal vanavond ook eens een ander spel proberen om te kijken of het niet gewoon aan de PS4 ligt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb hetzelfde gehad gisteravond, welliswaar maar 1 keer, maar toch

    Het vreemde was dat ik wel alle wapens kon kiezen die ik in de vorige playthrough gevonden had

  2. 95 XP
    [J]Space's avatar

    Ik heb hetzelfde gehad gisteravond, welliswaar maar 1 keer, maar toch

    Het vreemde was dat ik wel alle wapens kon kiezen die ik in de vorige playthrough gevonden had

    Het probleem lijkt bij mij zich alleen af te spelen met BF4. Nu verschillende keren COD Ghost geprobeerd maar daarvan blijft de savegame gewoon werken.

    Dan maar geen BF4 SP, geen zin om wederom de eerste levels weer te gaan spelen. Maar in ieder geval “goed” om te horen dat ik dit probleem niet alleen ervaar!

  3. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Het probleem lijkt bij mij zich alleen af te spelen met BF4. Nu verschillende keren COD Ghost geprobeerd maar daarvan blijft de savegame gewoon werken.

    Dan maar geen BF4 SP, geen zin om wederom de eerste levels weer te gaan spelen. Maar in ieder geval “goed” om te horen dat ik dit probleem niet alleen ervaar!

    Ik heb de game net nog even gestart en nu kon ik wel verder met waar ik was

  4. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Heb er ook problemen mee word ik niet vrolijk van voor al om dat multiplayer bij mij ook al k-t werkt.
    Heb steeds dat ik geen servers kan vinden.
    En als ik dan eindelijk in een game zit hapert hij zo nu en dan.
    Heb wel een goeden verbinding met de router dus gewoon NAT-type 2.
    Daar bij werkt KZ multiplayer super.

    Niemand nog suggesties?

    Baal er best van heb namelijk erg naar deze game uitgekeken.

  5. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Heb er ook problemen mee word ik niet vrolijk van voor al om dat multiplayer bij mij ook al k-t werkt.
    Heb steeds dat ik geen servers kan vinden.
    En als ik dan eindelijk in een game zit hapert hij zo nu en dan.
    Heb wel een goeden verbinding met de router dus gewoon NAT-type 2.
    Daar bij werkt KZ multiplayer super.

    Niemand nog suggesties?

    Baal er best van heb namelijk erg naar deze game uitgekeken.

    zoek je zelf naar een server? want ik had hier ook wat ‘probleempjes’ mee doordat ik te weinig had aangevinkt bij de filter
    als ik quick join doe, vind ik genoeg

  6. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Het probleem lijkt bij mij zich alleen af te spelen met BF4. Nu verschillende keren COD Ghost geprobeerd maar daarvan blijft de savegame gewoon werken.

    Dan maar geen BF4 SP, geen zin om wederom de eerste levels weer te gaan spelen. Maar in ieder geval “goed” om te horen dat ik dit probleem niet alleen ervaar!

    Ik moest gister ook opniew

  7. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    zoek je zelf naar een server? want ik had hier ook wat ‘probleempjes’ mee doordat ik te weinig had aangevinkt bij de filter
    als ik quick join doe, vind ik genoeg

    Als ik naar multiplayer ga dan zegt hij dat er geen servers zijn.
    kan dan battelog ook niet gebruiken.
    En als het dan wel werkt en eindelijk in een game zit dan stottert hij heel erg.
    Hij blijft niet alleen hangen maar als ik vooruitloop dan ga ik steeds een maar meter naar achter op een stotterende manier.

  8. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Verbindings problemen liggen aan mijn internet zelf.
    Heb vandaag even met mijn provider gebeld na een speedtest.
    Had namelijk een belachelijk lage snelheid van 3.3 Mbps down en maar 374 Kbps up.
    Dit heeft te maken met mijn over stap maar Vdsl die word ergens deze maand op geleverd.

  9. 95 XP
    [J]Space's avatar

    Verbindings problemen liggen aan mijn internet zelf.
    Heb vandaag even met mijn provider gebeld na een speedtest.
    Had namelijk een belachelijk lage snelheid van 3.3 Mbps down en maar 374 Kbps up.
    Dit heeft te maken met mijn over stap maar Vdsl die word ergens deze maand op geleverd.

    Hiervoor heb ik vDSL gehad maar dat was een drama. Snelheid van vDSL is afhankelijk van de afstand tussen jou en de centrale, bij mij was dat nog geen 800 meter. Maar ik haalde nog geen 30% van de snelheid die ze destijds beloofde, monteurs zijn geweest, nieuwe routers, maar niets heeft geholpen.

    Nu gelukkig glasvezel, dus aan mijn verbinding ligt het gelukkig niet meer 😀