Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Ik had het inderdaad gelezen. Ook foto’s gezien van een auto waarvan je alleen nog de velgen ziet. Doet me afvragen hoe hard ze wel niet gereden hebben. Enorm triest voor de nabestaanden, met name zijn 15-jarige dochter..

  2. Redacteur - 238 XP
    Wallsight's avatar

    Ben nooit een enorme fan geweest van zijn werk, maar toch… dit is echt triest. R.I.P.

  3. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Vond hem wel goed in fast and furious films,ben nu zijn laatste film aan het downloaden HOURS 2013.
    R.I.P.

  4. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    RIP Paul Walker , maar moest dit echt op psx-sense????

  5. 1064 XP
    jonas46's avatar

    RIP Paul Walker , maar moest dit echt op psx-sense????

    Had je goed gekeken dan had je gezien dat het in het films topic staat, dus ja dit moest op psx-sense.

  6. 495 XP
    patrick3's avatar

    Vind ik ook! Triest nieuws dit inderdaad… RIP

  7. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Triest nieuws inderdaad. Maar de vraag blijft natuurlijk:””reed ie ook to Fast and Furious””

  8. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Had je goed gekeken dan had je gezien dat het in het films topic staat, dus ja dit moest op psx-sense.

    OOh haha ik wist niet eens dat psx-sense een film topic had 😉

  9. Mechromancer's avatar

    requiescat in pace

  10. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Hij was samen met Vin toch echt wel hét icoon voor de F&F films voor mij. Echt triest dit. R.I.P. 🙁

  11. 322 XP
    mysticwolf's avatar

    R.I.P. Paul.

    Benieuwd wat Universal gaat doen nu met F&F 7

  12. Redacteur - 238 XP
    Wallsight's avatar

    R.I.P. Paul.

    Benieuwd wat Universal gaat doen nu met F&F 7

    Film uitstellen, maar niet annuleren… dat is mijn gok. De reeks brengt geld op, dus ik zie ze niet stoppen met de franchise (zeggen dat hij het zo gewild zou hebben, dat soort dingen), dus ik denk: ofwel vervangen ze hem, ofwel sterft-ie in film 7 (of tussen film 6 en 7) off-screen.