Forum

Topic: Wat vind je van de ps4 tot nu toe

Anoniem's avatar

Ik ik was wel benieuwd wat de mensen vinden van de ps4 die een ps4 hebben.

Ik zelf weet nog niet wat ik er van vind.
het beeld is super mooi, en het geluid is goed, game play is ook super alleen bf4 online is sucks,
het playstation menu is ook wel aardig.
De ps4 zelf hmmm vind het persoonlijk een lomp vierkant ding. vind hem er ook goedkoop uit zien.
De ps4 is vrij stil maar muis stil is ie niet. vooral als de cd speler bezig is maakt ie aardig wat herrie . soms blaast de ps4 ook aardig, maar naar 1 uur blackflag spelen was de warmte die de ps4 er uit blaast 37 graden.
En de ps4 is ook aardig warm op de boven kant. Ik heb hem aardig vrij van alles gezet zo dat ie goed kan koelen. heb hem zelf op 5 stukje piepschuim gezet wand als de cd speler aanslaat trilt alles door de tv meubel wat een aardig irietant brom geluid geeft.
De controller is wel een verbetering.
De remote play hmm heb 120 mb internet op de kabel en de psvita rechtstreeks op de ps4 maar vind het beeld niet echt super en soms ook lag. en soms krijg ik dat logo van moeilijk verbinden en dan zit ik er 1 meter er van af. er is ook al 2 keer verbinding verbroken met de ps4.

Mijn ps4 is made in china

conclusie: het is een aardig ding maar 100% tevreden hmmm dat is de vraag nog.
heb het idee van hmmm hoe lang blijft ie het doen.

wat vinden jullie er van?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

34 reacties

  1. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    In een woord: briljant

  2. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Die PS4 hier is wel muisstil en qua warmte vind ik het ook wel meevallen. Merk wel dat ze het enorm gerushed hebben om het ding op de markt te brengen. Het mist gewoon teveel opties en komt vrij kaal over. Games-aanbod is ook niet om over naar huis te schrijven maar dat komt nog wel.

  3. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Ik ik was wel benieuwd wat de mensen vinden van de ps4 die een ps4 hebben.

    Ik zelf weet nog niet wat ik er van vind.
    het beeld is super mooi, en het geluid is goed, game play is ook super alleen bf4 online is sucks,
    het playstation menu is ook wel aardig.
    De ps4 zelf hmmm vind het persoonlijk een lomp vierkant ding. vind hem er ook goedkoop uit zien.
    De ps4 is vrij stil maar muis stil is ie niet. vooral als de cd speler bezig is maakt ie aardig wat herrie . soms blaast de ps4 ook aardig, maar naar 1 uur blackflag spelen was de warmte die de ps4 er uit blaast 37 graden.
    En de ps4 is ook aardig warm op de boven kant. Ik heb hem aardig vrij van alles gezet zo dat ie goed kan koelen. heb hem zelf op 5 stukje piepschuim gezet wand als de cd speler aanslaat trilt alles door de tv meubel wat een aardig irietant brom geluid geeft.
    De controller is wel een verbetering.
    De remote play hmm heb 120 mb internet op de kabel en de psvita rechtstreeks op de ps4 maar vind het beeld niet echt super en soms ook lag. en soms krijg ik dat logo van moeilijk verbinden en dan zit ik er 1 meter er van af. er is ook al 2 keer verbinding verbroken met de ps4.

    Mijn ps4 is made in china

    conclusie: het is een aardig ding maar 100% tevreden hmmm dat is de vraag nog.
    heb het idee van hmmm hoe lang blijft ie het doen.

    wat vinden jullie er van?

    Krijg m deze week hopelijk binnen.
    Hoezo battelfield 4 online sucks ?
    Ik heb namelijk battelfield 4 liggen voor de ps4 en vooral voor online dus…

  4. 600 XP
    Brunodebull's avatar

    Krijg m deze week hopelijk binnen.
    Hoezo battelfield 4 online sucks ?
    Ik heb namelijk battelfield 4 liggen voor de ps4 en vooral voor online dus…

    Battlefield 4 is echt super..vooral als van ps3 naar ps4 bent gegaan πŸ™‚

  5. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik vind het echt een heerlijk apparaat! Qua design is er niks mis mee, ziet er supermooi uit! Wat betreft het geluid heb ik geen problemen, als ik met geluid game merk ik er niks van. Ook als ik in bed lig te spelen met het geluid zacht, hoor ik hem amper. BF4 online heb ik nog niks raars gemerkt, loopt echt heerlijk soepel met 64 man. Het aanbod is voor mij op dit moment goed genoeg, heb 4 launch games en daar kom ik de tijd makkelijk mee door tot de Destiny bèta in januari en Infamous eind maart.
    Kortom, geweldig apparaat!

  6. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Ik ben er zeer content mee. Ik lees meer mensen over het geluid, daar heb ik echt totaal geen last van. Bij het opstarten van de PS4 maakt hij even wat geluid, duurt hooguit 30 seconde en daarna is het muisstil. Spelaanbod is bij mij nog zeer beperkt dankzij het faalbeleid bij bol.com, dus ik moet het voorlopig doen met CoD+Fifa en het PS+ aanbod.

    Contrast is zeer vermakelijk! Met de Free 2 play spellen heb ik War Thunder getest, was leuk maar heb nog niet de drang gehad het weer te spelen. Voor de Playroom zijn alle trophies al binnen, maar dat was dan ook wel erg simpel.

    Nu is het wachten op de levering van bol.com, maar al om al ben ik zeer tevreden over de PS4, hij is heerlijk snel en wat een verademing is het switchen van game naar menu of van menu naat store ten opzichte van de PS3.

  7. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik ben er zeer content mee. Ik lees meer mensen over het geluid, daar heb ik echt totaal geen last van. Bij het opstarten van de PS4 maakt hij even wat geluid, duurt hooguit 30 seconde en daarna is het muisstil. Spelaanbod is bij mij nog zeer beperkt dankzij het faalbeleid bij bol.com, dus ik moet het voorlopig doen met CoD+Fifa en het PS+ aanbod.

    Contrast is zeer vermakelijk! Met de Free 2 play spellen heb ik War Thunder getest, was leuk maar heb nog niet de drang gehad het weer te spelen. Voor de Playroom zijn alle trophies al binnen, maar dat was dan ook wel erg simpel.

    Nu is het wachten op de levering van bol.com, maar al om al ben ik zeer tevreden over de PS4, hij is heerlijk snel en wat een verademing is het switchen van game naar menu of van menu naat store ten opzichte van de PS3.

    Idd, het menu is echt een verademing qua snelheid vergeleken met de 3!

  8. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Die PS4 hier is wel muisstil en qua warmte vind ik het ook wel meevallen. Merk wel dat ze het enorm gerushed hebben om het ding op de markt te brengen. Het mist gewoon teveel opties en komt vrij kaal over. Games-aanbod is ook niet om over naar huis te schrijven maar dat komt nog wel.

    Helemaal mee eens !
    Laat ze maar snel een patch uitbrengen om je eigen muziek af te spelen tijdens het gamen.

    Vermaak me nu voornamelijk met need 4 speed en Ghosts.
    Vanochtend me killzone omgerolen voor FIFA 14..
    Killzone ziet er prachtig uit maar de gameplay is mij veels te tactisch en de mulitplayer is mij veels te traag !
    Dan tel ik liever het aantal grasprieten in de Amsterdam Arena tijdens een potje FIFA 14

  9. 4 XP
    Bjorn_Almighty's avatar

    Ik ben zeer tevreden over mijn zwarte parel, heb nog geen moment spijt gehad van mijn aankoop.
    En diegene die liggen te lullen over het geluid, jullie hebben nooit de 1ste ps3’s gehad zeker? Da precies alsof die gingen opstijgen.
    Als dat het enige is waar jullie opkomen. Dan is dat echt muggenzifterij.

    Qua games, killzone is top
    FIFA 14 is ook pak beter dan ps3
    En COD Ghosts zuigt enorm hard. Man man zo een tegenvaller.
    Een van de dagen maar battlefield 4 gaan halen.

  10. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Topmachine. Meer dan tevreden over. Gek genoeg maanden naar uitgekeken, en nu hij er eenmaal staat nog niet veel tijd gehad om er echt uren gebruik van te maken (werk, zoontje, voetbal, PSN offline). Deze week nog maar s ff wat beter aan de tand voelen. Speel FIFA en CoD het meest. Killzone paar potjes gespeeld en ff de singleplayer stukje gespeeld. Ziet er allemaal heel dik uit, maar niet echt mijn game. Die ga ik verkopen.
    Trouwens, ik vind het nog wel meevallen over wat mensen over CoD te klagen hebben. Ok, het is geen next gen. Maar hij ziet er ten opzichte van de PS3 uiteraard vele male beter uit. En ik heb er schik mee, en ik denk met mij nog miljoenen andere want het is niet voor niks de meest verkochte game op de next gen….

  11. 4 XP
    Bjorn_Almighty's avatar

    Topmachine. Meer dan tevreden over. Gek genoeg maanden naar uitgekeken, en nu hij er eenmaal staat nog niet veel tijd gehad om er echt uren gebruik van te maken (werk, zoontje, voetbal, PSN offline). Deze week nog maar s ff wat beter aan de tand voelen. Speel FIFA en CoD het meest. Killzone paar potjes gespeeld en ff de singleplayer stukje gespeeld. Ziet er allemaal heel dik uit, maar niet echt mijn game. Die ga ik verkopen.
    Trouwens, ik vind het nog wel meevallen over wat mensen over CoD te klagen hebben. Ok, het is geen next gen. Maar hij ziet er ten opzichte van de PS3 uiteraard vele male beter uit. En ik heb er schik mee, en ik denk met mij nog miljoenen andere want het is niet voor niks de meest verkochte game op de next gen….

    Hos maar ik heb het niet over current gen of next gen hoor. Dat boeit mij helemaal niet. Kijk de Graphics zijn op de ps4 uitkaard stukken beter dan op de ps3.
    Maar hetgeen wat mij enorm stoort is dat het heel lang duur voordat je level up bent.
    Plus vind weinig boeiende mappen, allemaal veel te groot en vooral camp mappen.
    Qua wapens heb ik ook nog steeds mijn ding niet gevonden.
    Enige goeie is, voorlopig nog geen enkele keer last gehad van Lag. Dus dat is het enige positieve qua gameplay dat ik er voor de moment over kan zeggen.

  12. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Plus vind weinig boeiende mappen, allemaal veel te groot

    Smaken verschillen, dat vind ik juist wel dik… Sommige mappen vind ik wel chaotisch. Maar grote mappen vind ik wel weer mooi. Hou ik wel van.

    Maar hetgeen wat mij enorm stoort is dat het heel lang duur voordat je level up bent

    Dit ligt dan toch echt aan je eigen skils πŸ˜‰

    Qua wapens heb ik ook nog steeds mijn ding niet gevonden.

    Gaat gepaard met je level up. Weet niet waar je nu zit?

    Maar neem aan dat dit sws niet de eerst keer is dat je CoD speelt, dus is niks nieuws voor je toch? πŸ˜€

  13. 98 XP
    Deltra00's avatar

    Ik vind de PS4 helemaal top! Ik zit heel dicht bij mij ps4 en ik hoor hem echt niet! Ik hem verticaal staan en nergens tegen aan staan. De ps4 word ook niet bijzonder warm. Mijn gaming pc maakt meer lawaai en word warmer dus ik heb niks te klagen.

  14. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik vind de PS4 helemaal top! Ik zit heel dicht bij mij ps4 en ik hoor hem echt niet! Ik hem verticaal staan en nergens tegen aan staan. De ps4 word ook niet bijzonder warm. Mijn gaming pc maakt meer lawaai en word warmer dus ik heb niks te klagen.

    Met of zonder Vertical Stand?

  15. 94 XP
    KingGorch's avatar

    Ben er absoluut erg blij mee! maar ik vind het menu karig, en de apps ook.
    waar is mijn vidzone app? en andere interessante apps.

  16. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik ben erg blij met m’n ps4. Stil is ie niet altijd, maar volgens mij is ie niet meer lawaaierig dan de ps3. Met het lezen van schijven is hij wel stiller dan de ps3 is mijn idee. Die hoorde ik bij COD of GTA soms echt te keer gaan.
    Dat warmte gebeuren maakt mij niet zoveel uit, zolang het maar niet leidt tot oververhitting of lawaai.

    Het verschil met m’n ps3 ervaring, ligt hem meer in de hoeveelheid spellen. Die moet ik nog opbouwen, waar ik bij de ps3 keuze zat heb. Muziek en video mis ik persoonlijk niet echt.

    Ik vind het een super apparaat en naar mate er eer firmware bijkomt, zal het alleen maar beter worden is mijn idee

  17. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    ik ben super tevreden met de PS4 alles is stukken beter alleen mijn audio vind ik aan de zachte kant moet mijn headset behoorlijk hard zetten om hetzelfde effect te krijgen als op PS3. iemand die dat hetzelfde ervaard?
    ik heb gehoord dat nog niet allle functionaliteiten er op zitten dus wellicht dat het gepatcht word

  18. 9 XP
    sjonnie-koot's avatar

    Zeer tevreden tot nu toe.

  19. 440 XP
    Scholtenbrau's avatar

    Mooi apparaat, maar wat ik mis zijn de online/offline notificaties rechtsboven en het netjes in mappen plaatsen van apps/games. Ik voorzie een onoverzichtelijke puinhoop naarmate je er meer games op installeerd. Ook zou je er gewoon video’s, muziek en foto’s op moeten kunnen zetten. Tja, het is nogal een kale boel zo.

    Mijn PS4 staat ook verticaal, zonder stand. Ga ik wel eerdaags aanschaffen, want ‘better safe than sorry’.

  20. 49 XP
    tomboere's avatar

    Jullie gaan facking zijken over geluid wat die ventilatie maakt maar wie boeit dat nou als je de Kkr goed op kan gamen

  21. 340 XP
    Michie's avatar

    ik ben super tevreden met de PS4 alles is stukken beter alleen mijn audio vind ik aan de zachte kant moet mijn headset behoorlijk hard zetten om hetzelfde effect te krijgen als op PS3. iemand die dat hetzelfde ervaard?
    ik heb gehoord dat nog niet allle functionaliteiten er op zitten dus wellicht dat het gepatcht word

    Welke headset heb je?
    Ik heb dat trouwens ook of ja als ik die van mijn harder wil zetten wordt hij automatisch uitgeschakeld. Hopelijk komt daar nog een oplossing voor of een patch.

  22. 4 XP
    Bjorn_Almighty's avatar

    Smaken verschillen, dat vind ik juist wel dik… Sommige mappen vind ik wel chaotisch. Maar grote mappen vind ik wel weer mooi. Hou ik wel van.
    Dit ligt dan toch echt aan je eigen skils πŸ˜‰

    Gaat gepaard met je level up. Weet niet waar je nu zit?

    Maar neem aan dat dit sws niet de eerst keer is dat je CoD speelt, dus is niks nieuws voor je toch? πŸ˜€

    Maja dat weet ik wel, en met de skills is niets mis hoor, niet dat ik onoverwinnelijk ben hoor maar ik kan best mijn mannetje staan. Maar ik vind de vorige edities toch beter hoor.
    En ik ben heus niet de enige, veel van degene in mijn vriendelijst met wie ik de vorige edities grijs gespeeld heb, vinden dit ook.
    Meer deze editie valt me zwaar tegen.

    Maar zoals je zegt, smaken verschillen. πŸ˜‰

  23. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Man wat een vraag , het is een beest en ik ben heel tevreden .
    Alleen zou ik wat meer nieuwe games al willen hebben ,alleen FiFA is goed maar geupdate games van ps3 vind ik de moeite niet.
    Ik heb nu GT6 voor ps3 gepreordert voor 50eu maar ik denk dat er veel zal veranderen kwa nieuwe titels vanaf Maart πŸ™‚

  24. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    + punten
    Super ding, kwa grafisch is het gewoon een monster. Controller speelt lekker.
    Maakt voor mij weinig geluid, is gewoon lekker snel, vind bet een ontzettend mooi desgin(vooral als je nog the first edtion ps3 hebt gehad!)

    – punten.
    Ik game graag me het licht uit enige “nadeel” is dat het lampje van de controler(fel blauw) weerkaast in dr tv(piano zwart)
    das eigenlijk het enige waar ik mij soms aan erger;p en idd geen muziek/foto/video erop mogelijk:( maar ik las dat sony dat misschien ging toestaan! Zou ik geweldig vinden!

  25. 53 XP
    Kevace's avatar

    Me ps4 is top alleen een ding vind het jammer dat de optie dat je kan zien welke vrienden er online komen gewoon weg is.

    Verder TOP πŸ™‚

  26. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Ik ben tevreden over de ps4, al vind ik de console nog wel vrij kaal aanvoelen en is nog lang niet alles perfect in de interface

  27. 80 XP
    Merlin1201's avatar

    Ben zeker tevreden over de ps4, voornamelijk grafisch een grote vooruitgang, maar…
    Ik denk dat er nog behoorlijk wat op verbeterd moet worden, met name het versturen van een bericht als je in game zit is vreselijk traag, maar ook als je in Ghost een invite verstuur, traag, ook overschakelen traag, en haperend.
    Maar zoals ik al zei dat zijn natuurlijk dingetjes die volgens mij makkelijk verbeterd kunnen worden, kan me niet voorstellen dat dat zo blijft met zo’n snelle console.

  28. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Ben zeker tevreden over de ps4, voornamelijk grafisch een grote vooruitgang, maar…
    Ik denk dat er nog behoorlijk wat op verbeterd moet worden, met name het versturen van een bericht als je in game zit is vreselijk traag, maar ook als je in Ghost een invite verstuur, traag, ook overschakelen traag, en haperend.
    Maar zoals ik al zei dat zijn natuurlijk dingetjes die volgens mij makkelijk verbeterd kunnen worden, kan me niet voorstellen dat dat zo blijft met zo’n snelle console.

    Hmm misschien ligt dat toch een beetje aan jou ps4tje ;). Hier is het klik klik klaar.

  29. 80 XP
    Merlin1201's avatar

    Nee hoor, want ik weet dit ook van meerderen ps4’s waaronder die van familie en clanleden.
    Ik ga ook zeer dit niet schrijven als ik het niet zeker zou weten.

    Test zelf, start COD Ghost en invite een vriend od stuur een bericht, tergend langzaam

  30. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Basis is er sowieso alleen heeft het systeem zoveel potentie voor de toekomst! Kan niet wachten tot de toekomstige features en updates!

  31. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Nee hoor, want ik weet dit ook van meerderen ps4’s waaronder die van familie en clanleden.
    Ik ga ook zeer dit niet schrijven als ik het niet zeker zou weten.

    Test zelf, start COD Ghost en invite een vriend od stuur een bericht, tergend langzaam

    dan zal het waarschijnlijk door COD komen, want ook dat kan

  32. 16 XP
    antrax's avatar

    Dik tevreden alleen het aanbod wat je kan spelen is best weinig. Ze hadden wel wat meer demo’s online mogen zetten van mij.

    Voor de rest prima console

  33. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Enorm tevreden, alleen 1 irritant ding als je een game aan het installeren bent en je gaat hem alvast spelen begint het geluid enorm te haperen en moet ik hem weet uitzetten om het goed te krijgen.
    Hebben nog meer mensen dit?

  34. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Heb vandaag de ps4 kunnen ophalen via via.
    Wat ik tot nu toe heb gezien, bevalt me erg goed.
    Alleen het menu vind ik niet erg functioneel.
    Beetje onduidelijk, maar kan er nog niet echt een oordeel over geven.
    Heb er helaas nog maar een uur ofzo achter gezeten.
    Morgenmiddag maar eens kijken hoe alles werkt.