Forum

Topic: PS4 Krijgen.

Anoniem's avatar

Hax by toyxs xl besteld stond 16de zijn nu bij 13 ze zeiden ja we krijgen weer maandag is dat mogelijk zo snel ?
Mvg

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Denk dat ze vanaf de 10e weer krijgen.

  2. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Het meisje bij de Bart Smit waar ik de console heb gehaald zei dat ze de 11e weer een nieuwe levering verwachten. De Game Mania waar ik een tweede reservering heb zei de tweede helft van december een nieuwe levering te verwachten en ik begreep van een vriend van me dat de MediaMarkt ze half januari verwacht.

    Heb het idee dat gewoon niemand weet waneer de tweede batch komt. SONY Nederland zei een paar weken terug op Twitter dat ze de volgende levering snel na de eerste verwachtte, sowieso vóór 23 december. Dus je kunt er wel vanuit gaan dat je ‘m binnen nu en 3 weken in huis hebt.

  3. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik zat ook bij de tweede levering van Nedgame. Toen ik BF4 ging ophalen voor mijn ps4 zeiden ze dat ik de tweede helft van december aan de beurt zou zijn. Toen ik vrijdag mijn extra controller, camera en killzone ging ophalen, vroegen ze of ik mijn console ook gelijk mee wilde nemen. Wie zal het zeggen wanneer je aan de beurt komt. Soms is dat sneller dan je denkt 🙂

  4. 1150 XP
  5. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Haat wachten…
    Naja komt wel goed hoop ik ga binnenkort wel bleu controller halen en bf4 en vragen of hij er dan is.

    Ik zat ook bij de tweede levering van Nedgame. Toen ik BF4 ging ophalen voor mijn ps4 zeiden ze dat ik de tweede helft van december aan de beurt zou zijn. Toen ik vrijdag mijn extra controller, camera en killzone ging ophalen, vroegen ze of ik mijn console ook gelijk mee wilde nemen. Wie zal het zeggen wanneer je aan de beurt komt. Soms is dat sneller dan je denkt 🙂

    Dats fijn voor jou Chris maar dat zal je waarschijnlijk iemand anders zijn console hebben meegenomen.

  6. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Hoop dat die dingen snel komen, vind het wachten steeds langer duren.
    Ik heb sws pas één weekje van tevoren besteld, dus is nog maar de vraag of ik bij de 2e Levering zit,
    Zal echt gaan balen als ik daar niet bij zit. Maarja die kans is natuurlijk mogelijk.
    Hoop allemaal op ’t beste voor ons allen!

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    Haat wachten…
    Naja komt wel goed hoop ik ga binnenkort wel bleu controller halen en bf4 en vragen of hij er dan is.

    Dats fijn voor jou Chris maar dat zal je waarschijnlijk iemand anders zijn console hebben meegenomen.

    Nee, dat heb ik een paar keer gevraagd. Het was echt mijn pakket. Hij stond op mijn naam. Ze hadden een fout gemaakt bij het omzetten van losse pakketten naar bundels, waardoor er voor sommige mensen zowel een bundel als los pakket was. Die losse pakketten konden ze vervolgens doorschuiven naar de mensen van de tweede levering. Echt mijn console dus

  8. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Nee, dat heb ik een paar keer gevraagd. Het was echt mijn pakket. Hij stond op mijn naam. Ze hadden een fout gemaakt bij het omzetten van losse pakketten naar bundels, waardoor er voor sommige mensen zowel een bundel als los pakket was. Die losse pakketten konden ze vervolgens doorschuiven naar de mensen van de tweede levering. Echt mijn console dus

    dats fijn

  9. 1199 XP
    chris65's avatar

    dats fijn

    Zeker en hoe graag ik ook de console wilde, zou ik niet willen dat dit ten koste ging van een ander. Een geluk bij een ongeluk dus

  10. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Zeker en hoe graag ik ook de console wilde, zou ik niet willen dat dit ten koste ging van een ander. Een geluk bij een ongeluk dus

    Veel plezier Chris.
    Hoop m zo snel mogelijk te mogen ophalen.

  11. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    ik heb mijn dayone ps4 gehaald bij de mediamarkt maasmechelen in belgie zonder pre order. Miss dat ze daar nog hebben? Is wel stuk rijden vanaf ehv.

  12. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    ik heb mijn dayone ps4 gehaald bij de mediamarkt maasmechelen in belgie zonder pre order. Miss dat ze daar nog hebben? Is wel stuk rijden vanaf ehv.

    Haha , woon zelf in almere.
    Maar alsnog bedankt

  13. 6 XP
    Stefan.Rebel's avatar

    Allen,

    Ben zojuist gebeld door bart smit dat mijn pre order apart is gezet:) mocht er iemand interesse hebben deze namens mij op te halen dan hoor ik dit graag

  14. 821 XP
    Crusader's avatar

    Allen,

    Ben zojuist gebeld door bart smit dat mijn pre order apart is gezet:) mocht er iemand interesse hebben deze namens mij op te halen dan hoor ik dit graag

    Zeker!! Welke Bart Smit?