Forum

Topic: Kan je een naamverzoek ongedaan maken?

Anoniem's avatar

Ik heb met mijn domme kop zo’n verzoek geaccepteerd maar weet iemand ook of ik dat ongedaan kan maken.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Volgens mij niet, dit is niet terug te draaien voor zover ik weet

  2. 130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

    Kijkt je vriendin stiekem mee 😀

  3. 25 XP
    sonyps4's avatar

    Ik heb met mijn domme kop zo’n verzoek geaccepteerd maar weet iemand ook of ik dat ongedaan kan maken.

    Je kunt de naam niet meer veranderen, maar je kunt altijd met een ander email-adres een nieuw account aanmakeken toch?

  4. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Volgens mij niet, dit is niet terug te draaien voor zover ik weet

    Dat zou wel heel slecht zijn. Net als dat je games en apps niet uit je bibliotheek kan verwijderen. Dat ding is gewoon veel te vroeg op de markt gebracht.. Dit is gewoon weer een ander voorbeeld daarvan.

  5. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Dat zou wel heel slecht zijn. Net als dat je games en apps niet uit je bibliotheek kan verwijderen. Dat ding is gewoon veel te vroeg op de markt gebracht.. Dit is gewoon weer een ander voorbeeld daarvan.

    Mopper de mopper.
    Wees blij dat ie er eindelijk is. Monsterlijk mooi en goed apparaat!

  6. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Mopper de mopper.
    Wees blij dat ie er eindelijk is. Monsterlijk mooi en goed apparaat!

    Onvolkomenheden benoemen is nu ook al mopperen? Ik word altijd zo moe van dit soort reacties heh.. Het is een mooi en goed apparaat ja, maar er ontbreekt tegelijkertijd ook veel aan. Mag ik dat vinden en benoemen? Mooi en goed apparaat, maar gewoon jammer dat overal aan te zien is dat ze enorm gehaast hebben om het ding op de markt te brengen.

  7. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Domme vraag hoor…
    Maar wat is een naamverzoek dan??

    O heb het al gezien..
    Maar dan kan iemand jou een naam geven voor hemzelf op zijn 4 of komt het dan bij iedereen te staan?

  8. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    Domme vraag hoor…
    Maar wat is een naamverzoek dan??

    Dat kunnen vrienden je sturen zodat ze je echte naam in hun vriendenlijst krijgen

  9. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Onvolkomenheden benoemen is nu ook al mopperen? Ik word altijd zo moe van dit soort reacties heh.. Het is een mooi en goed apparaat ja, maar er ontbreekt tegelijkertijd ook veel aan. Mag ik dat vinden en benoemen? Mooi en goed apparaat, maar gewoon jammer dat overal aan te zien is dat ze enorm gehaast hebben om het ding op de markt te brengen.

    Agh alles heeft tijd nodig, geen enkel apparaat is bij introductie compleet. Zoiets wordt verfijnd over de maanden en jaren heen, je weet dat als je een early adopter bent je dit kan verwachten. Gehaast is het absoluut niet, iemand met een oog voor detail en kennis van zaken kan zien hoe de filosofie van Sony tot in de detais is uitgewerkt en dat er een hele sterke basis ligt. Het is alleen vaak zo dat kenners dit waarderen, maar leken het slordig het al gauw slordig beschouwen.

  10. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Onvolkomenheden benoemen is nu ook al mopperen? Ik word altijd zo moe van dit soort reacties heh.. Het is een mooi en goed apparaat ja, maar er ontbreekt tegelijkertijd ook veel aan. Mag ik dat vinden en benoemen? Mooi en goed apparaat, maar gewoon jammer dat overal aan te zien is dat ze enorm gehaast hebben om het ding op de markt te brengen.

    Jij hebt blijkbaar nog nooit van software-updates gehoord. Mocht Sony willen dan kunnen ze nu nog steeds het hele interface van de ps4 veranderen. Ik zie helemaal nergens aan dat de ps4 gehaast is, hij is gemaakt om te gamen en dat kan je ook, alles daarrond wordt met updates geoptimaliseerd.

  11. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    @ m4gn3t bedankt voor de reactie ik had zelf ook al gezocht maar kon er niks over vinden.

    @miQe Amersfoort ssssst 😛