Forum

Topic: hoe upgrade Ik mijn season pass van ghosts

Anoniem's avatar

Hoi allemaal Ik heb op de ps3 een season pass voor cod ghosts gekocht en nu heb ik de ps4 inmiddels ook met ghosts maar ik kan de season pass niet downloaden laat staan kopen er staat iedere keer weer niet beschikbaar en als ik op meer informatie druk krijg ik een melding dat ik hem al heb gekocht maar Hoe moet ik hem nou op de ps4 downloaden weet misschien iemand van jullie dat alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    je kan hem niet downloaden omdat je hem al hebt als het goed is 😉
    Dat stond er bij mij in ieder geval.

  2. 75 XP
    waterstof's avatar

    Je bedoelt waarschijnlijk dat je het team leader pack niet hebt. Dat werkt helaas niet goed op de ps4 aangezien ik die ook mis. (Volgens mij ontbreekt ie op dit moment in de ps4 store.)

    Zie ook http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14469-Season-pass-COD-Ghosts-waar-is-mijn-digital-content-pack

  3. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    Dus zoals ik het begrijp hoef ik de season pass niet te downloaden of te activeren omdat dat automatisch gebeurt en the team leader pack Is ook weg dat Is best balen de mask die erbij zat was best mooi ^_^

  4. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Poppen die trophies ook gelijk als je hem naar ps4 upgrade of moet je alles overnieuw halen??

  5. 37 XP
    dodeaap95's avatar

    Poppen die trophies ook gelijk als je hem naar ps4 upgrade of moet je alles overnieuw halen??

    Die moet je helaas opnieuw halen

  6. 75 XP
    waterstof's avatar

    Inmiddels is het Team Leader pack voor de PS4 beschikbaar!

  7. 75 XP
    waterstof's avatar

    Even nieuwsgierig. Wat staat er bij jullie in de store op de ps4 bij de season pass? (Bij mij staat hier namelijk de prijs i.p.v. ‘gekocht’ , online in de store staat er wel ‘ gekocht’.)