Forum

Topic: Playstation Store werkt niet.

Anoniem's avatar

Hi,

Ik heb sinds enige tijd een probleem met het opstarten van de Playstation Store. Hij geeft elke keer aan dat er momenteel onderhoudt plaats vindt aan die service, wat niet het geval is. Ik kan wel gewoon online komen en spelen, etc. Alleen niet in de Playstation Store komen. Heb al geprobeerd om het wissen te wissen en opnieuw te downloaden, ik kom er helaas alsnog niet in. Weet iemand hier een oplossing voor? Wil namelijk mijn ps3 verkopen omdat ik de 4 nu heb.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    ff uitloggen en opnieuw proberen

  2. 2 XP
    vivalace's avatar

    Bedankt voor jouw reactie. Alleen heb dit ook al een paar keer geprobeerd, werkt helaas niet.

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Geen problemen hier.

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik heb soms dat het beeld blauw blijft. Denk dat Sony nog wat stabiliteitsupdates moet uitbrengen

  5. 15 XP
    LolXd's avatar

    Je moet de playstation store wissen en opnieuw installeren.
    Dit hielp bij mij tenminste wel.

  6. 2 XP
    DarkLordfredo666's avatar

    Bedankt voor jouw reactie. Alleen heb dit ook al een paar keer geprobeerd, werkt helaas niet.

    Vebinding opnieuw istellen met uw E-mail account … E-mail adress mischien niet meer geldig ? Je mag maar maximum 3 consoles met dezelfde account op uw PNW aansluiten.

  7. 8831 XP
    7th-son's avatar

    Vebinding opnieuw istellen met uw E-mail account … E-mail adress mischien niet meer geldig ? Je mag maar maximum 3 consoles met dezelfde account op uw PNW aansluiten.

    je kunt dan alsnog gewoon de store in en op de ps3 inloggen
    je kunt dan alleen geen gedownloade content spelen, of iets downloaden van de store
    en het zijn er 2 ipv 3 consoles

  8. Anoniem -
    Anoniem-4629's avatar

    Mn ps4 store start niet meer op heb met mijn stiefvader alles geprobeert maar er werkte niks kan iemand mij helpen