Forum

Topic: fifa 2014 online selectiebestand

Anoniem's avatar

ik probeer altijd online te spelen dan vind ik een speler en dan komt er altijd op ( je selectie bestand komt niet overeen met het selectiebestand van je tegenstander. de wedstrijd is geannuleerd om een oneerlijk voordeel te voorkomen. als je selectie is beschadigd of is aangepast, dan moet je eerst je online selectiebestand verwijderen en opnieuw downloaden) kan iemand mij meer uitleg geven hoe ik het kan oplossen aub?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

1 reactie

  1. 15 XP
    Elf-1's avatar

    ik probeer altijd online te spelen dan vind ik een speler en dan komt er altijd op ( je selectie bestand komt niet overeen met het selectiebestand van je tegenstander. de wedstrijd is geannuleerd om een oneerlijk voordeel te voorkomen. als je selectie is beschadigd of is aangepast, dan moet je eerst je online selectiebestand verwijderen en opnieuw downloaden) kan iemand mij meer uitleg geven hoe ik het kan oplossen aub?

    Jazeker dit kan je oplossen door bij het hoofdmenu helemaal naar rechts te gaan (in het engels staat er custom, in nl iets van bewerken of aanpassen), dan kies je voor teams bewerken (edit teams) en daar kan je selectie resetten en ook laatste updates downloaden. Succes!