Forum

Topic: playstation plus kopen

Anoniem's avatar

ik heb nu voor ongeveer een half jaar ps+. de laatste paar weken hebben bijna alle retailer ps+ in de aanbieding voor 37.50. mijn vraag is dan als ik ps+ jaar abo koop. telt het dan bij mijn huidige abo op? of start het jaar dan per direct?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Het telt bij elkaar op, dus als jij nu voor 1 jaar bij koopt dan worden er 365 dagen bij het aantal dagen dat je nog had opgeteld.

  2. 11 XP
    PrairForMercy's avatar

    hij telt op en de code kan je ook een x tijd bewaren staat soort houdbaarheid datum op.(12 maanden naar aankoop datum)

  3. 518 XP
    recsto's avatar

    Het telt bij elkaar op, dus als jij nu voor 1 jaar bij koopt dan worden er 365 dagen bij het aantal dagen dat je nog had opgeteld.

    oke dank je wel

  4. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Voor de prijs kan je het niet laten.
    Helaas al eerder een jaar bij gekocht voor 40 euro. (-;

  5. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Ik heb ook 1 jaar voor €37,50 gekocht,
    maar ik ga hem pas opwaarderen als de aanbieding 1 jaar Plus + 3 maanden gratis er is

    Dan heb je 15 Maanden voor die €37,50 🙂

  6. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Als jullie nou gewoon de 2,50 kortingscode erbij gebruiken, gewoon te vinden op psx-sense:
    AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7

  7. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Als jullie nou gewoon de 2,50 kortingscode erbij gebruiken, gewoon te vinden op psx-sense:
    AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7

    Volgens mij dat de code die ik ook verbruikt heb bij bol.com
    Deze code is niet voor diverse retailers waar dit bericht over gaat
    En ook is dit geen code die je in de PSN store moet invullen

    Misschien handig als je dat ff duidelijk in je bericht zet
    Verder is het een goede tip van je natuurlijk 🙂

  8. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Ik heb ook 1 jaar voor €37,50 gekocht,
    maar ik ga hem pas opwaarderen als de aanbieding 1 jaar Plus + 3 maanden gratis er is

    Dan heb je 15 Maanden voor die €37,50 🙂

    Zou dat zo makkelijk werken? Denk dat die kaart alleen maar een jaar bij je tegoed op zet ook al zou die actie er zijn. Zou anders wel heel makkelijk worden. Denk niet dat Sony zo gek zal zijn dat dat gaat werken.

  9. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Als je nog ps+ hebt kan je beter wachten met activeren tot Sony komt met 90 extra bij een jaar ps+ (werkt gewoon)

  10. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Zou dat zo makkelijk werken? Denk dat die kaart alleen maar een jaar bij je tegoed op zet ook al zou die actie er zijn. Zou anders wel heel makkelijk worden. Denk niet dat Sony zo gek zal zijn dat dat gaat werken.

    Ja dat werkt zo makkelijk, waarom niet?
    Vorige keer heb ik het ook zo gedaan,
    je moet hem wel tijdens die actie periode activeren natuurlijk

    Gelukkig is Sony zo gek 😉

  11. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Zou dat zo makkelijk werken? Denk dat die kaart alleen maar een jaar bij je tegoed op zet ook al zou die actie er zijn. Zou anders wel heel makkelijk worden. Denk niet dat Sony zo gek zal zijn dat dat gaat werken.

    Aangezien dat Sony niet kan zien wanneer je je 365 kaart koopt werkt het.

  12. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik heb ook 1 jaar voor €37,50 gekocht,
    maar ik ga hem pas opwaarderen als de aanbieding 1 jaar Plus + 3 maanden gratis er is

    Dan heb je 15 Maanden voor die €37,50 🙂

    Dat werkt niet zo. Als jij een kaart koopt voor 1 jaar dan is ie ook maar goed voor 1 jaar, ook al is er een actie die je 90 dagen extra geeft op de store.
    Die 90 dagen extra actie is via de PS store en ook alleen digitaal, dus je kaart activeren terwijl de actie op de store loopt geeft je geen 90 dagen extra.

    Aangezien dat Sony niet kan zien wanneer je je 365 kaart koopt werkt het.

    volgens mij niet, de code op de kaart is uniek en wordt niet in de actie van de store meegenomen. Dit omdat de store natuurlijk digitaal geactiveerd is en de code niet gegenereerd hoeft te worden.

    Bind me er niet op vast, als het mogelijk is dan zou dat een domme actie zijn van Sony….

  13. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Vorige keer kreeg ik met mijn goedkope code in de aanbieding in de actie periode
    gewoon 30 dagen extra PS PLUS

    Gewoon op het juiste moment tijdens de actie periode invoeren

    Dus als je kan wachten gewoon DOEN

  14. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Je mag ook voor 20 euro mn amerikaanse PS+ van een jaar hebben!