Forum

Topic: Need for Speed Rivals

Anoniem's avatar

Weekje geleden deze game aangeschaft voor 32 euro, kon hem niet laten liggen.

Ben van mij zelf een NFS gek, maar Rival valt er tegen.

Wilde hem in eerste instantie halen voor de PS4, maar omdat ik nog lang moet wachten op mijn PS4, toch maar gehaald voor de PS3.

Ziet er prachtig uit, en dat voor een console van 7 a 8 jaar oud.

Alleen vindt het spel personelijk heel stuk minder dan NFS Most Wanted.
Nog meer mensen mee eens ?
Dit deel is ontwikkeld door de studio “Ghost”.
Naar het schijnt dat er mensen van “Criterion” ook mee hebben bemoeid.

Ik zal niet weten me wat, maar alles wat Most Wanted had, heeft Rivals niet!
Online, geen hol aan..
Bij hoge snelheden, heeft de hardware het er duidelijk moeilijk mee, pop up, freezes voor een paar tellen.

Vindt het echt zonde, met Most Wanted super naar mijn zin gehad, zowel offline als online.

Nog meer mensen die dit ervaren ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Had je inderdaad beter kunnen wachten, dan denk ik dat je die popups en freezes niet had.
    Verder twijfel ik steeds harder aan het spel, omdat ik op youtube filmpjes kijk ervan. En er zit bijna geen afwisseling in.
    Stiekem verlang ik wel naar de tijd van NFS U2, ze moeten daar een remake van maken. Of ze moeten een compleet vervolg daarop maken! dat zou me fantastischlijken.

  2. 382 XP
    e-man's avatar

    Om de een of andere reden vind ik de game geweldig. Ik begin steeds weer te spelen. Waarschijnlijk omdat ik nogal vaak teveel risico neem met de speedpoints. Politie dingen doe ik alleen voor trophies. Dat vind ik saai maar al met al vind ik het een 7,5/8. Ik verbaaas me er ook nog dagelijks over. :p

  3. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Om de een of andere reden vind ik de game geweldig. Ik begin steeds weer te spelen. Waarschijnlijk omdat ik nogal vaak teveel risico neem met de speedpoints. Politie dingen doe ik alleen voor trophies. Dat vind ik saai maar al met al vind ik het een 7,5/8. Ik verbaaas me er ook nog dagelijks over. :p

    Ik begint het ook steeds te spelen, maar de feeling die ik had bij Most Wanted heb ik totaal niet, dit komt allemaal zo knullig over.
    De motor geluiden in Most Wanted klonken ook beter, de slip geluiden in Rival klinken raar op een één of andere manier.
    Bij Most Wanted als je een auto ramde knalde die letterlijk van de weg, hier blijf die gewoon rijden, gaat een stukje “levensbalk” vanaf.

  4. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Zo zie je maar weer dat smaken heel erg verschillen.

    Most Wanted is wat mij betreft namelijk een dieptepunt in de NFS serie (The Run vind ik zelfs beter!). Erg klinisch, zowel qua graphics als omgevingen. Omgevingen waarin je continu tegen gebouwen of vangrails aanknalt, het goeie oude echte NFS-raggen is bij Most Wanted helemaal niet mogelijk. En dat komt ook door de imo onbegrijpelijke en zweverige besturing.
    Alleen de multiplayer, erg chaotisch maar daardoor wel vermakelijk, vond ik wel te pruimen.

    Rivals daarentegen, brengt bij mij echt weer een beetje dat oude BurnOut 3 Takedown gevoel terug, mede door de geweldige soundtrack. Heerlijk raggen, bochten doorknallen met 300 km per uur zonder je druk te hoeven maken over een uitstekend muurtje of een hoek van een flatgebouw. Racers achterna zitten met de mogelijkheid helicopters, spikestrips of roadblocks in te zetten; politie te slim af zijn door ze voorbij te knallen met turbo of hun EMP te jammen. Tel daarbij op de geile graphics op de PS4 en Rivals is voor mij een hoogtepuntje.

    Ik denk eerlijk gezegd dat je Most Wanted en Rivals gewoon niet moet vergelijken. Daar zijn ze te verschillend voor.

    @ Mikeyboy: Als je een auto maar hard zat raakt vliegen ze ook bij Rivals letterlijk van de weg af.

    @ SkySurprise: Yep, stiekem verlang ook ik naar een nieuwe NFS:U2. Speel ‘m nog wel eens op m’n PS2. Gewoon. Omdat het kan.

  5. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Klopt, is ook smaak, daar hoeven we allemaal geen problemen over te maken 😉

    The Run vond ik personelijk ook erg tegenvallen, als ik Rivals speelt, denk ik aan The Run.
    En toch schuif ik Rivals in mijn PS3, misschien was ik iets te enthousiast, en heb ik teveel verwacht met deze game.

  6. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Het is zeker niet de beste NfS of racegame ooit gemaakt, maar ik vermaak me er (op de PS4) toch prima mee.
    Het spel blinkt misschien nergens echt in uit, maar het doet de meeste dingen ook niet echt heel fout.

    Enige nadeeltje vind ik de politie-achtervolgingen: tijdens Hot Pursuit events vind ik dat best leuk, maar als ik een Duel of Race rijdt, dan wil ik eigenlijk geen last hebben van de politie. Maar dat is meer een kwestie van smaak.

  7. 382 XP
    e-man's avatar

    de politie is ook niet gebalanceerd vind ik.van heel zwak ineens heel strk en de ene keer us het met bijvoorbeeld heat 7 heel goed uit te houden nog en de andere keer heel moeilijk. ik maak ook veel speeluren doordat ik te veel risico neem en vaak net te laat richting hide out rij. dat je dan alle speedpoints kwijtraakt maakt het voor mij zó verlavend. Is er iemand hier die mij een keer wil helpen met het behalen van de friend trophies op ps4? Al mijn friends met ps4 hebben rivals niet namelijk en wil deze generatie wat meer op trophies gaan letten. Voeg me maar toe op psn en vermeld in je bericht dat je van deze site bent als je interesse hebt.

  8. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Het is zeker niet de beste NfS of racegame ooit gemaakt, maar ik vermaak me er (op de PS4) toch prima mee.
    Het spel blinkt misschien nergens echt in uit, maar het doet de meeste dingen ook niet echt heel fout.

    Enige nadeeltje vind ik de politie-achtervolgingen: tijdens Hot Pursuit events vind ik dat best leuk, maar als ik een Duel of Race rijdt, dan wil ik eigenlijk geen last hebben van de politie. Maar dat is meer een kwestie van smaak.

    Klopt, is op de PS3 versie ook, de ene keer kan je een dual rustig afmaken,de andere keer heb je politie achter je aan.