Forum

Topic: Need For Speed Rivals

Anoniem's avatar

Zag op het formum van de PS4 nog geen topic over Need For Speed Rivals.
Vandaar dat ik er een heb geopend. Hier kunnen we dan ook eventueel onze PSN delen zodat we tegen elkaar kunnen racen. Vind het zelf een erg leuke game. Leuker als Most Wanted in ieder geval. Dit wordt ook de eerste game waarbij ik een platinum trophy wil gaan halen. Dit omdat je hier niets hoeft te verzamelen. Iets waar ik normaal echt een hekel aan heb.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

88 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik ga hem van ’t weekend kopen, add me maar; darkelement1987.

  2. 382 XP
    e-man's avatar

    Mij mag je ook adden, kunnen we elkaar helpen. Ik wil ook wel eens een platinum trophy

  3. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Zit echt te twijfelen of ik hem ga halen. Hij oogt goed, maar hoor er in de meeste gevallen slechte verhalen over.

  4. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Zit echt te twijfelen of ik hem ga halen. Hij oogt goed, maar hoor er in de meeste gevallen slechte verhalen over.

    Indeed de game is echt een geld verspilling….
    Wacht op DRIVECLUB of iet anders maar zeker niet deze half afgewerkte game. Bovendien multiplayer only

  5. 362 XP
    Coelers's avatar

    Indeed de game is echt een geld verspilling….
    Wacht op DRIVECLUB of iet anders maar zeker niet deze half afgewerkte game. Bovendien multiplayer only

    Je hoeft niet per se multiplayer te spelen. Als je er gewoon een privé game van maakt. Ik vind de game z’n geld meer dan waard.

  6. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Je hoeft niet per se multiplayer te spelen. Als je er gewoon een privé game van maakt. Ik vind de game z’n geld meer dan waard.

    De Game is geen 65 euro waard heb hem gelukkig voor 56 gekocht maar hij is het nog niet waard erg magere game 22Auto’s maar !!! geen japaners enkel een politie Nissan Skyline GTR R35 had voor mij veel meer auto’s in gekund en zeker meer JP auto’s hot persuit en Most wanted waren veel beter . en de Multipayer stelt ook geen reet voor net zoals het tuning gedeelte je kan vrij weinig veranderen aan je auto’s :(, zodra Driveclub er is raak ik deze game nooit meer aan

  7. 382 XP
    e-man's avatar

    ik vind het spel awesome hoor. Beetje gekocht wegens gebrek aan beter maar het is me 100% meegevalleen. Ik kijk zelf heel erg uit naar de crew en project cars. Driveclub ga ik denk ik niet upgraden naar full game.

  8. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ik heb er zelf ook maar 53 euro voor betaald bij Dixons. Maar 6 tientjes had ik ook niet erg gevonden. Vermaak me er prima mee.

  9. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Ik vind hem veel beter dan ik zelf had verwacht vermaak me prima

  10. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Ik vind het ook een strak spel tot nu toe (2 uurtjes gespeeld :p) maar het viel me op dat de politie sowieso achter je aan komt? Ook als je heatniveau 1 hebt (heb je standaard geloof ik?). Of heb ik dat verkeerd opgemerkt…. Lijkt me sterk dat de politie altijd achter je aan komt toch… Ook al rij ik 30 op de snelweg.

  11. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ik vind het ook een strak spel tot nu toe (2 uurtjes gespeeld :p) maar het viel me op dat de politie sowieso achter je aan komt? Ook als je heatniveau 1 hebt (heb je standaard geloof ik?). Of heb ik dat verkeerd opgemerkt…. Lijkt me sterk dat de politie altijd achter je aan komt toch… Ook al rij ik 30 op de snelweg.

    Politie komt inderdaad altijd achter je aan maakt niet uit wat er gebeurd. Zou het zelf leuker vinden als je als je in de buurt van de politie komt aan de regels kunt houden om zo niet gelijk achtervolgd te worden.

  12. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Politie komt inderdaad altijd achter je aan maakt niet uit wat er gebeurd. Zou het zelf leuker vinden als je als je in de buurt van de politie komt aan de regels kunt houden om zo niet gelijk achtervolgd te worden.

    Ja kwam ik dus net ook achter :\ omte cruisen wordt je automatisch in een politie auto geduwd dus :p wel een tof spel!

  13. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Wanneer gaan we een potje racen dan Coelers?

  14. 362 XP
    Coelers's avatar

    Heb al een paar keer een uitnodiging voorbij zien komen inderdaad. Vanavond is het vrouwtje even de deur uit. Dan moet het denk ik wel even kunnen. Als ik online kom stuur ik je wel even een invite. Kunnen we gelijk wat multiplayer trophy’s halen.

  15. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Zit eigenlijk best hard te twijfelen om deze game te halen. :p

  16. 11 XP
    Nymfetamine's avatar

    ik heb de game zelf ook alleen de politie missies vind ik maar niks maar zo verder leuke game om de tijd te doden…

    voeg me toe: Nymfetamine

  17. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    ik heb de game zelf ook alleen de politie missies vind ik maar niks maar zo verder leuke game om de tijd te doden…

    voeg me toe: Nymfetamine

    Klinkt lekker positief jongen! Haha :p

  18. 362 XP
    Coelers's avatar

    Vind zelf de politiemissies ook wel leuk. Al moet ik zeggen dat ik het racen toffer vind. Vooral spannender ook!

  19. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Wil iemand die 2online trophies doen??

    1tje race tegen een vriend winnen en andere met politie vriend beuken?.

  20. 362 XP
    Coelers's avatar

    Wil iemand die 2online trophies doen??

    1tje race tegen een vriend winnen en andere met politie vriend beuken?.

    Je kan me kn ieder geval vast toevoegen op PSN. Kunnen we van de week wel een potje doen.

    Psn: Coelers

  21. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Ik zal je ook toevoegen coelers..

    Kan iemand mij helpen met m’n keuze kom er niet uit :/
    -ferrari enzo
    -Lamborghini aventador
    -Lamborghini vaneno (ofzo?)

    Zag dat de enzo stuk sterker is maar iemand hier heeft ze vast allemaal… Geluid is ook belangrijk:) thnx

  22. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ik zal je ook toevoegen coelers..

    Kan iemand mij helpen met m’n keuze kom er niet uit :/

    -ferrari enzo

    -Lamborghini aventador

    -Lamborghini vaneno (ofzo?)

    Zag dat de enzo stuk sterker is maar iemand hier heeft ze vast allemaal… Geluid is ook belangrijk:) thnx

    Ik heb persoonlijk alleen de enzo. Best een aardige auto alleen gaat snel kapot. Ben nu aan het sparen voor de McLaren. Ben niet z’n grote lambo fan.

  23. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Ik heb persoonlijk alleen de enzo. Best een aardige auto alleen gaat snel kapot. Ben nu aan het sparen voor de McLaren. Ben niet z’n grote lambo fan.

    Ik dacht juist dat de enzo standaard de meeste sterkte had.. Maar Miss had ik het verkeerd. Die McLaren is idd super dik maar dat duurt nog 3 levels uit m’n hoofd dus die komt wel 🙂 ook nog genoeg politie missies te doen.

  24. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ik dacht juist dat de enzo standaard de meeste sterkte had.. Maar Miss had ik het verkeerd. Die McLaren is idd super dik maar dat duurt nog 3 levels uit m’n hoofd dus die komt wel 🙂 ook nog genoeg politie missies te doen.

    Ik heb alle auto’s vrijgespeeld. Al heb ik de nog niet allemaal gekocht. Vind de enzo niet een hele fijne auto. Vond de goedkopere spider een fijnere auto om mee te rijden. Is wel een stuk langzamer.

  25. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Ik heb alle auto’s vrijgespeeld. Al heb ik de nog niet allemaal gekocht. Vind de enzo niet een hele fijne auto. Vond de goedkopere spider een fijnere auto om mee te rijden. Is wel een stuk langzamer.

    ik had m toch gekocht (de enzo) 🙂 heb er net de laatste verhaallijn missie mee gehaald. En gvd wat een missie was dat… Tip voor mensen die hem nog moeten doen.. 1. Ga niet gelijk als een jekko flawless op plek 1 rijden en 2. Houd je companion app naast je zijde of geef m aan je vriendin/vriend want zo is het wat makkelijker te doen. Ik moet eerlijk zeggen dat dit spel me in het begin een kleeeein beetje teleurstelde maar als je alleen al kijkt hoevaak je op het puntje van je stoel zit… Epic!

  26. 362 XP
    Coelers's avatar

    Het sleutelwoord van deze game is inderdaad spannend. De laatste missie is pittig maar wel in een keer gehaald. Al was het nipt. Trouwens gelukt zonder overwatch.

  27. 382 XP
    e-man's avatar

    Bump voor dit topic

    Ik heb nu net racerniveau 60 gehaald, nu met de politie nog 40 niveau´s. Pff het begint nu wel saai te worden, maar ja. Ik wil graag die platinum. Ik heb verder alle race trophies en politie trophies al. Ik zal 1 van jullie even toevoegen, hopelijk heeft er f een keer iemand tijd om mij aan de multiplayer trophies te helpen. Platinum #1 here i come!

  28. 362 XP
    Coelers's avatar

    Bump voor dit topic

    Ik heb nu net racerniveau 60 gehaald, nu met de politie nog 40 niveau´s. Pff het begint nu wel saai te worden, maar ja. Ik wil graag die platinum. Ik heb verder alle race trophies en politie trophies al. Ik zal 1 van jullie even toevoegen, hopelijk heeft er f een keer iemand tijd om mij aan de multiplayer trophies te helpen. Platinum #1 here i come!

    Ik wil wel een keer racen. Jij nog tips qua auto’s? PSN: Coelers

  29. 382 XP
    e-man's avatar

    ik heb veel van de interceptor trophys gehaald met de f12 berlinetta. Enige snelle aiuto die ook stevig is. Heb nog een hind voor jullie. Bij het interceptor evenement echt spelen. doe het esv op je auto en blijf in de buurt van de start. Beuk de politieauto kapot en je bent ontsnapt. Rijd naar het repair station vlakbij en begin opnieuw. Werkt elke keer! Kwam er per ongeluk achter. Helaas had ik toen de 500.000 points in 1 keer trophy al gehaald haha. Coelers ik add je als ik mn ps4 weer opstart. Zal je niet spammen met invites, heb ik zelf een hekel aan als mensen dat doen! Thanks alvast!

    Edit:

    Ik weet niet hoe ver je bent met Rivals, maar de GT3 Porsche is zeer fijn als beginauto! Wel helemaal opvoeren.

  30. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik heb het spel, voeg me gerust toe, maar ik vind het nogal irritant dat de politie altijd achter je aankomt. Zelfs als je niets doet wat niet mag, dan nog komen ze achter je aan.

  31. 382 XP
    e-man's avatar

    Ook de politiecareer heb ik voltooid. Nu gaat de focus op fifa, zal het alleen nog f spelen als 1 van jullie online komt voor de laatste 2 trophies!

  32. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    is het een must have als je hem gratis kan krijgen doormiddel van de 3 halen 2 betalen actie bij mediamarkt?

  33. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Als je hem gratis krijgt, waarom niet, je kan hem altijd verkopen.

    Heb hem zelf op de PS3, leuk spel!

  34. 382 XP
    e-man's avatar

    Ik vind het spe awesome, maar ben er dan nu ook wel klaar mee. heb beide carrieres op niveau 60 nu en dan is het ook mooi geweest. Zal morgen eens kijken hoeveel uur ik heb gespeeld. Ik zou hem halen!

  35. 1870 XP
    R*forever's avatar

    De game toch gekocht ….
    Raar genoeg ben ik in de wolken. Het voelt als hot persuit aan!

    De graphics zijn inderdaad cava maar ik heb nu geleerd dat youtube eigenlijk maar misleidend is op vlak van graphics. Je moet de game echt zelf testen… Morgen zal ik iemand proberen busten op lv 8 heat of hoger…

    (De meeste gaan weg 🙁 ) ik heb een mega lange chase gehad !: een uur ofzo 😛

    Het spel is inderdaad awsome ondanks de magere next gen games is de gameplay nog steeds een hoofdpunt. En het speelt heerlijk

    Wil iemand die 2online trophies doen??

    1tje race tegen een vriend winnen en andere met politie vriend beuken?.

    Ik wil wel 🙂 als jij me ze ook heeft ^^

  36. 340 XP
    Michie's avatar

    Is het nou de moeite om hier 65 euro voor te betalen?:P

  37. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Is het nou de moeite om hier 65 euro voor te betalen?:P

    Dat hangt ervan af…. In een week zal ik deze game op platina wel hebben. Tenzij ik eens niet ga rushen en ga genieten van de andere zijde…RACER(politie lv 60 bijna..)

  38. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Is het nou de moeite om hier 65 euro voor te betalen?:P

    ik vind persoonlijk van niet, zonde van mijn geld geweest, en ben ook totaal niet te spreken over de game

  39. 340 XP
    Michie's avatar

    Dan laat ik het nog even zitten.:P

  40. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Dan laat ik het nog even zitten.:P

    ik geef alleen mijn mening natuurlijk
    dat hoeft niet te zeggen dat je het niet moet halen 😉

    daarentegen, iemand verkoopt de game hier op het forum voor 40 euro, dat is wat schappelijker

  41. 340 XP
    Michie's avatar

    Haal hem nog wel een keertje

  42. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    wie wil mij mee helpen met de 2 online trophys

  43. 50 XP
    Dylan1812's avatar

    Geweldige game dit! Af en toe moeite om me ps4 uit te zetten door dat spel

  44. 340 XP
    Michie's avatar

    Besteld:)

  45. 362 XP
    Coelers's avatar

    Besteld:)

    Veel plezier er mee!!

  46. 340 XP
    Michie's avatar

    Thanks gaat wel lukken denk ik.:P

  47. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Thanks gaat wel lukken denk ik.:P

    je weet ook niet wat je wilt he? haha

  48. 340 XP
    Michie's avatar

    je weet ook niet wat je wilt he? haha

    Denk het haha

  49. 2 XP
    GrandTheftjarree's avatar

    Is weer een beetje Hot Pursuit maar dan goed

  50. 5 XP
    vw-rules_1985's avatar

    e-man heb je die sprong van 50sec0sec ook gehaald dan, zou egt niet weten waar man. En da doe ik je ook wel toevoegen coelers als da goed is voor die multiplayer missie

  51. 1870 XP
    R*forever's avatar

    e-man heb je die sprong van 50sec0sec ook gehaald dan, zou egt niet weten waar man. En da doe ik je ook wel toevoegen coelers als da goed is voor die multiplayer missie

    Lol, gewoon 25-30 sprongs maken met een ford 😀

  52. 5 XP
    vw-rules_1985's avatar

    Lol, gewoon 25-30 sprongs maken met een ford 😀

    Haha oke…. dacht dat in een keer moest:p

  53. 362 XP
    Coelers's avatar

    Net m’n 500K trophy gehaald. Met een inceptor level 3 is dat zo gebeurd. Heb dezelfde missie in 6 minuten 4 x gedaan en had m’n punten al binnen.

  54. 5 XP
    vw-rules_1985's avatar

    Ik deed er wel iets langer over. Maar goed moes alleen die nog, en toen kreeg ik ook gelijk platina:). Ga alleen nie alles auto’s en politie auto’s upgraden, daar zie ik het nut niet van in heb alle auto’s wel gekocht. En heb nog wat sprongen open staan. Maar 1tje wil die egt niet pakken

    Net m’n 500K trophy gehaald. Met een inceptor level 3 is dat zo gebeurd. Heb dezelfde missie in 6 minuten 4 x gedaan en had m’n punten al binnen.

    Bij mij duurde het wel iets langer, maar kreeg toen meteen die platina er ook bij. Ga alleen nietalle autos upgraden enzo heb ze al wel allemaal gekocht. En heb nog een paar sprongen open staan waarvan hij 1tje echt nietwil pakken als gedaan

  55. 5 XP
    vw-rules_1985's avatar

    Ik deed er wel iets langer over. Maar goed moes alleen die nog, en toen kreeg ik ook gelijk platina:). Ga alleen nie alles auto’s en politie auto’s upgraden, daar zie ik het nut niet van in heb alle auto’s wel gekocht. En heb nog wat sprongen open staan. Maar 1tje wil die egt niet pakken

    Net m’n 500K trophy gehaald. Met een inceptor level 3 is dat zo gebeurd. Heb dezelfde missie in 6 minuten 4 x gedaan en had m’n punten al binnen.

    Bij mij duurde het wel iets langer, maar kreeg toen meteen die platina er ook bij. Ga alleen nietalle autos upgraden enzo heb ze al wel allemaal gekocht. En heb nog een paar sprongen open staan waarvan hij 1tje echt nietwil pakken als gedaan

    Edit:
    Das balen, moet nog 2 sprongen halen. Maar ja……..waar?

  56. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ik heb die vrienden trophy nodig,win een race en arresteer een vriend.Iemand interesse,mijn psn is BosnianBoss

  57. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Net m’n 500K trophy gehaald. Met een inceptor level 3 is dat zo gebeurd. Heb dezelfde missie in 6 minuten 4 x gedaan en had m’n punten al binnen.

    En nu eens legit proberen 🙂

  58. 362 XP
    Coelers's avatar

    En nu eens legit proberen 🙂

    Heb ik ook een keer geprobeerd. Toen had ik na ruim een half uur 460.000 en werd ik gearresteerd. Ik dacht dat ik gek werd.

  59. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Heb ik ook een keer geprobeerd. Toen had ik na ruim een half uur 460.000 en werd ik gearresteerd. Ik dacht dat ik gek werd.


    Gewoon een auto kiezen naar keuze. Max upgraden. Of een super nemen …
    Schok of elektrisch veld-nitro
    Blijf racen
    Schakel kops uit
    Master de heli’s
    En doe constant duels of events…
    Zo had ik eens 2 mil, Ben zelfs al eens gearresteerd op 1,5 mil 🙂

  60. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ook nu al een paar keer voorbij de miljoen. Met interceptors gaat het echt heel snel.

  61. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ben nu level 21,wat is de snelste manier om te levele.Wil eerst lvl 60 halen voordat ik met de cops ga.

  62. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik wil dit spel en AC4 zeker nog eens kopen voor de PS4!

  63. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ik wil dit spel en AC4 zeker nog eens kopen voor de PS4!

    Zeer goede aankoop,vermaak me wel een tijdje met dee game.

  64. 362 XP
    Coelers's avatar

    Net weer even zitten spelen. Wat blijft het toch een tof spel. Ben nu een beetje de verschillende auto’s aan het testen. Weten jullie trouwens het volgende; bij bijvoorbeeld de P1 heb je van die speciale designs. Die worden behaald als je alle 3 de levels 20 uitspeeld. Moet dit dan ook gebeuren met die auto. Of is een willekeurige andere auto ook goed?

  65. 12 XP
    DNNY88's avatar

    Ik heb die vrienden trophy nodig,win een race en arresteer een vriend.Iemand interesse,mijn psn is BosnianBoss

    Ik voeg je toe, ik wil die trophy’s namelijk ook.
    Ik lees wat negatieve verhalen over deze nfs editie. Ten opzichte van voorgaande nfs delen vindt ik rivals minder maar het blijft altijd een leuke game. Wel irriteer ik me vreselijk aan politie auto’s die in de weg gaan rijden tijdens een ‘rapid response’

  66. 5 XP
    vw-rules_1985's avatar

    Net weer even zitten spelen. Wat blijft het toch een tof spel. Ben nu een beetje de verschillende auto’s aan het testen. Weten jullie trouwens het volgende; bij bijvoorbeeld de P1 heb je van die speciale designs. Die worden behaald als je alle 3 de levels 20 uitspeeld. Moet dit dan ook gebeuren met die auto. Of is een willekeurige andere auto ook goed?

    Maak niet uit, mag iedere auto zijn

  67. 362 XP
    Coelers's avatar

    Maak niet uit, mag iedere auto zijn

    Ok dus op level 60 heb je gewoon alles unlocked?

  68. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Voeg TheMick1 ook maar toe! Ik heb hem gisteravond gekocht van Vainzel, en het is echt een tof spel! Ik krijg alleen steeds een foutmelding omtrent Origin en PSN login. Ik heb dan maar 1 optie en dat is op ‘ok’ drukken en dan krijg ik nergens de optie om in te loggen. Iemand ervaring met dit probleem?

  69. 2 XP
    ctroostwijk's avatar

    Ik heb voor de ps4 need for speed rivals maar ik vind hem niet echt goed iemand die hem kan ruilen.
    voor een ander ps4 spel zou het erg warderen

  70. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Ik heb al dat gedoe me Origin en PSN al gefixt op Rivals, dus voeg me maar toe en probeer mijn tijden te verbeteren!

    PSN: TheMick1

  71. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Oeps dat was ik dus, ik heb Origin en PSN dus weten te fixen dus jullie kunnen me toevoegen!

    PSN: TheMick1

  72. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ik heb al dat gedoe me Origin en PSN al gefixt op Rivals, dus voeg me maar toe en probeer mijn tijden te verbeteren!

    PSN: TheMick1

    Oeps dat was ik dus, ik heb Origin en PSN dus weten te fixen dus jullie kunnen me toevoegen!

    PSN: TheMick1

    Heb jij 2 psx-sense acounts? zo maak je natuurlijk extra kans op prijsvragen.

  73. 340 XP
    Michie's avatar

    Platinum behaald:)

  74. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Platinum behaald:)

    Mooi, ik moet nog cops uitspelen.

  75. 194 XP
    TheCeet's avatar

    Iemand die me nu kan helpen met friendtriphies? Winnen van vriend en vriend arresteren?
    Voeg me toe: Ceet69

  76. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Iemand die me nu kan helpen met friendtriphies? Winnen van vriend en vriend arresteren?
    Voeg me toe: Ceet69

    Probleem bij die trophies is dat het best lang duurt voordat je bij elkaar ingame zit,vraag gewoon iemand die in jouw sessie zit.Heb ik ook gedaan,er is altijd wel eentje die je wilt helpen.

  77. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Probleem bij die trophies is dat het best lang duurt voordat je bij elkaar ingame zit,vraag gewoon iemand die in jouw sessie zit.Heb ik ook gedaan,er is altijd wel eentje die je wilt helpen.

    Ik weet niet dat je het weer maar je kan gewoon een friend closed lobby creëren …

  78. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Heb jij 2 psx-sense acounts? zo maak je natuurlijk extra kans op prijsvragen.

    Nee ik zat op een gedeelde computer en had niet door dat mijn vriend Job nog ingelogd was (Hoonhorst). Ik heb maar 1 account, geen zorgen!

  79. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ik weet niet dat je het weer maar je kan gewoon een friend closed lobby creëren …

    Oh wist da ni eens,maakt ook niet uit platina is binnen.

  80. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Ik zit te twijfelen over deze game….Heb net mn PS4 binnen en zou best willen racen. Is het je geld waard??

  81. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik zit te twijfelen over deze game….Heb net mn PS4 binnen en zou best willen racen. Is het je geld waard??

    Dubbel en dwars! Supertoffe game!

  82. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ik zit te twijfelen over deze game….Heb net mn PS4 binnen en zou best willen racen. Is het je geld waard??

    Je zal er geen spijt van krijgen,ik zet de mijne te koop dinsdag voor 35 euro incl verz (mocht een collega de game niet willen,op me werk)

  83. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Als iemand de Buddy Bust (vriend aanhouden) en Friendly Race (race winnen van vriend) wil halen, voeg me maar toe! PSN: TheMick1

  84. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ben nu level 21,wat is de snelste manier om te levele.Wil eerst lvl 60 halen voordat ik met de cops ga.

    Gek genoeg zijn de levels niet echt levels. Je moet gewoon de gevraagde opdrachten uitvoeren. In 2 uur kan je lv 20 zijn… Dus x3
    En dan nog eens de andere kant

  85. 260 XP
    Erik026's avatar

    twijfel nog steeds over deze game…. heb je een online pass nodig om online te kunnen? of is dat definitief afgelopen bij ea?
    want tweedehands voor rond de 30-35 zou ik hem nog wel kopen maar voor 59,99 niet met drive club op de loer!

  86. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    twijfel nog steeds over deze game…. heb je een online pass nodig om online te kunnen? of is dat definitief afgelopen bij ea?
    want tweedehands voor rond de 30-35 zou ik hem nog wel kopen maar voor 59,99 niet met drive club op de loer!

    Online pass zie je niet meer terig deze next-gen,game 30-35 euro waard heb hem ook voor 35 gekocht.

  87. Anoniem -
    207.46.13..xxx's avatar

    Ik heb de grand tour nu 3x keer gehaald
    Race/achtervolging en rijden bij alle 3 zeggen na voltooiing ga naar schuilplaats maar ik krijg niet over vinkjes bij hoe nu verder ??

  88. Anoniem -
    Anoniem-8883's avatar

    Hallo, kan er mij iemand helpen, ik ben net begonnne met spelen en ik moet een esv treffer maken, maar weet niet hoe ik dit moet doen? Iemand die kan helpen?