Forum

Topic: Geld terug ps plus

Anoniem's avatar

Ik wou vandaag minecraft kopen op de ps3 en had daar al dinsdag €20 voor op de ps store gezet en had gisteren geen tijd om te downloaden. Dus ik wou hem net kopen en ik was vergeten dat mijn ps plus vandaag zou aflopen en dat het vanzelf je abonnement verlengd en er stond ineens nog maar €5 op. Is er een manier dat ik mijn geld terug krijg?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Nee…

  2. 1063 XP
    jonas46's avatar

    Ik wou vandaag minecraft kopen op de ps3 en had daar al dinsdag €20 voor op de ps store gezet en had gisteren geen tijd om te downloaden. Dus ik wou hem net kopen en ik was vergeten dat mijn ps plus vandaag zou aflopen en dat het vanzelf je abonnement verlengd en er stond ineens nog maar €5 op. Is er een manier dat ik mijn geld terug krijg?

    Jeetje, erg dat ik het moet zeggen maar ik ging net 50 euro op mijn psn zetten. OOK ik was vergeten om het automatisch verlengen uit te zetten. Helaas kan jij je geld niet terug krijgen man, vind het echt spijtig voor je 🙁

  3. 389 XP
    Suugie's avatar

    nope helaas, je kan wel 5 euro toevoegen aan je portemonnee via internet, hoef je in ieder geval geen nieuwe bon van 20 te kopen…

  4. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Das pech geld weg.
    Volgende keer gelijk kopen heb je ook niet dat je je geld kwijt raakt.
    Doe ik ook altijd blijven hoog uit kleine bedragen op staan meer ook niet.
    als je er net 70 op heb gezet en je wacht met kopen en de andere dag hacken ze psn dan ben 70 euro’s kwijt.
    Dus neem altijd de moeite om het gauw om te zetten in content daar krijg je ook een mailtje van.
    Je krijgt sneller je content terug dan je geld.

  5. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Oke thanks dan morgen maar weer geld erop zetten.

  6. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Oke thanks dan morgen maar weer geld erop zetten.

    Houd mijn advies dan wel in je achterhoofd voorkomen is beter dan genezen.
    En bekijk het zo je hebt er plus voor terug gelukkig en bent je geld niet kwijt.

  7. 141 XP
    seth156's avatar

    Jeetje, erg dat ik het moet zeggen maar ik ging net 50 euro op mijn psn zetten. OOK ik was vergeten om het automatisch verlengen uit te zetten. Helaas kan jij je geld niet terug krijgen man, vind het echt spijtig voor je 🙁

    Hoe kan je dan het automatisch verlengen uit zetten op de ps4?

  8. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Houd mijn advies dan wel in je achterhoofd voorkomen is beter dan genezen.
    En bekijk het zo je hebt er plus voor terug gelukkig en bent je geld niet kwijt.

    Ik zal het voortaan doen

  9. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    bij je account settings. Je moet in je menu naar services gaan. En daar kun je kiezen om automatisch uit te zetten. Maar vergeet niet het weer te controleren na updates. Want het valt mij dus op dat na updates het vaak weer aan staat. Ik heb het ook altijd uit staan. Maar na de laatste update stond het bij mij ook ineens weer aan.

  10. Anoniem -
    87.211.250..xxx's avatar

    ik had een keer bij me ps4 €20 zetten en toen ging ik een game kopen van €32 en toen wou ik mij geld weer terug want ik wou geen ufc 2 ik dee het prongelijk