Forum

Topic: Ghosts freefall bonusmap is verdwenen ?

Anoniem's avatar

Ik heb een season pass en me ps3 versie van ghosts upgegraded naar ps4 versie
Nu valt me op dat de bonus map freefall niet meer langskomt tijdens de mapkeuzes met online gamen
Als ik naar customgame ga kan ik de bonusmap instellen om te spelen maar zodra ik het start en het loadingscreen begint dan krijg ik een vaag beeld ( soort groot dambord ) en daarna vervolgens een error code !

Hebben meer mensen hier last van ?

Btw : ik heb alle data al een keer verwijdert en opnieuw alles gedownt , helaas werkte dit ook niet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Je speelt wel gewoon de Ghosts Moshpit Playlist? In de gewone playlists zit Freefall namelijk niet.

  2. 518 XP
    recsto's avatar

    dit was toch ook zo met nuketown. je werd lekker gemaakt met een supervette map. maar later bleek dat je die map maar een maand kan spelen. en verder alleen met 2xp kon spelen. gewoon naaiers bij activision.

  3. Mechromancer's avatar

    enigste wat ik kan vinden is dit..

    [SPOILER]http://www.reddit.com/r/CODGhosts/comments/1qokbl/redownload_freefall_map_on_ps4/[/SPOILER]

  4. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    dit was toch ook zo met nuketown. je werd lekker gemaakt met een supervette map. maar later bleek dat je die map maar een maand kan spelen. en verder alleen met 2xp kon spelen. gewoon naaiers bij activision.

    Nee hoor, je kan ‘m gewoon spelen. Kies bij de playlists gewoon de Ghosts Moshpit.

  5. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Je speelt wel gewoon de Ghosts Moshpit Playlist? In de gewone playlists zit Freefall namelijk niet.

    Ja klopt Ghost moshpit , en bij het laden van freefall krijg ik dus dat vreemde scherm en vervolgens wordt ik eruit gegooid en krijg ik de errorcode: content package is no longer available !

    Zojuist weer geprobeerd en weer t zelfde verhaal