Forum

Topic: Game Renders

Anoniem's avatar

Game Render Pack

Omdat ik mensen vaak hoor vragen hoe je aan renders komt voor sigs heb ik een pakketje gemaakt van renders. Dit omdat ik het leuk vind om renders te maken. Dit pakketje bevat vooral renders van games voor de PS3. Overigens zijn niet alle renders door mijzelf gemaakt. Veel plezier ermee.

Download

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 72 XP
    Ubii's avatar

    Heb je wel de naam van de renderer erbij gezet wanneer je ze niet zelf gemaakt hebt? Dat kan namelijk voor problemen zorgen.

  2. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Heb je wel de naam van de renderer erbij gezet wanneer je ze niet zelf gemaakt hebt? Dat kan namelijk voor problemen zorgen.

    Nee, ze stonden er niet bij.

  3. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Ik denk echt dat je degene eruit moet halen die jij niet gemaakt hebt… Zou het zelf niet echt geweldig vinden om je eigen renders terug te vinden in een pack met Made by PkertNL.

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Anders maak je er van “Compiled by PKertNL” 😉

  5. 298 XP
    Goodfella's avatar

    PROBLEM SOLVED! 😀
    mooie renders trouwens

Forum

Topic: Game Renders

Goodfella's avatar

Game Render Pack

Omdat ik mensen vaak hoor vragen hoe je aan renders komt voor sigs heb ik een pakketje gemaakt van renders. Dit omdat ik het leuk vind om renders te maken. Dit pakketje bevat vooral renders van games voor de PS3. Overigens zijn niet alle renders door mijzelf gemaakt. Veel plezier ermee.

Download

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 72 XP
    Ubii's avatar

    Heb je wel de naam van de renderer erbij gezet wanneer je ze niet zelf gemaakt hebt? Dat kan namelijk voor problemen zorgen.

  2. 498 XP
    PkertNL's avatar

    Heb je wel de naam van de renderer erbij gezet wanneer je ze niet zelf gemaakt hebt? Dat kan namelijk voor problemen zorgen.

    Nee, ze stonden er niet bij.

  3. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Ik denk echt dat je degene eruit moet halen die jij niet gemaakt hebt… Zou het zelf niet echt geweldig vinden om je eigen renders terug te vinden in een pack met Made by PkertNL.

  4. 1386 XP
    Redd's avatar

    Anders maak je er van “Compiled by PKertNL” 😉

  5. 298 XP
    Goodfella's avatar

    PROBLEM SOLVED! 😀
    mooie renders trouwens