Forum

Topic: PS4 halen, wat erbij ?

Anoniem's avatar

PSX Luitjes, wil binnenkort de PS4 gaan halen, uiteraard hoort er ook het online gedeelte erbij, wil natuurlijk online gamen.

Maar hoe werkt dit ?

Bij de PS2/3 was het, je stopt je kabel erin, en klaar was kees.. gratis internet!

Hoe zit het bij de PS4 ? , ik weet dat je nu moet betalen.
Zit er al iets bij bij de PS4, of moet ik dit nog los kopen in de winkel, of hoe zit dat precies.
Wil ook gelijk geld zetten op mijn account, zodat ik wat DLC van Battlefield ect. kan kopen.
Moet ik daar ook weer een aparte kaart bij kopen, net zoals je die bij de PS3 heb ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 357 XP
    Mausie's avatar

    Nog steeds kabel der in of Wi-Fi, en je hebt ps+ nodig dan kun jij online gamen, en wil je DLC’s kopen dan kun je indd door middel van kaartje geld erop zetten.,

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Neem Injustice en Black Flag! Uren speelplezier gegarandeerd. en download ook Resogun. Voor de laatste titel heb je PS+ nodig wat je tevens nodig hebt om gebruik te kunnen maken van de online mogelijkheden in games en mocht je al een bestaand PS+ abonnement hebben dan kan je die ook gewoon op je PS4 gebruiken.

  3. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    sws ps+, ik vind zelf een 2 controller en fifa 14 fijn om gwn te hebben want is altijd leuk met vrienden

  4. 242 XP
    Xnator's avatar

    Het werkt in principe gemakkelijk maar inderdaad, je moet wat meer doen voor online te komen deze generatie.

    Voor online heb je dus Playstation Plus nodig. Dit kun je verschillende manieren krijgen. Je kunt in de winkel een kaartje kopen waarmee je meteen PS+ krijgt zodra je de code hebt ingevoerd in de PS Store. Of je koopt een PSN crediet kaart in de winkel, zet het geld in je PSN portemonnee en koopt vervolgens PS+ in de PS Store op je PS4. Mocht je een credit card hebben dan kun je die ook gebruiken om je PSN portemonnee ermee aan te vullen.

    Je hebt verschillende PS+ abbo’s waar je uit kunt kiezen:

    – 1 maand = €6,99
    – 3 maanden = €14,99
    – 1 Jaar = €49,99

    Je kunt het ook via de playstation website allemaal kopen. Zodra je het gekocht hebt (betaal je met bv ideal) word PS+ automatisch aan je account gekoppeld en hoef je geen codes etc. in te voeren. Het is meteen actief. Het is dus maar wat je fijner vind of handiger. Koop je het in de winkel of online. It’s all up to you.

    Hier heb je op zijn minst alvast een link om online PS+ te kopen.

    http://nl.playstation.com/playstationplus/#select-tab-subscription

    Mocht je nog specifieke vragen hebben dan hoor ik die graag! Hopelijk is het wat duidelijker voor je geworden

  5. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    Het werkt in principe gemakkelijk maar inderdaad, je moet wat meer doen voor online te komen deze generatie.

    Voor online heb je dus Playstation Plus nodig. Dit kun je verschillende manieren krijgen. Je kunt in de winkel een kaartje kopen waarmee je meteen PS+ krijgt zodra je de code hebt ingevoerd in de PS Store. Of je koopt een PSN crediet kaart in de winkel, zet het geld in je PSN portemonnee en koopt vervolgens PS+ in de PS Store op je PS4. Mocht je een credit card hebben dan kun je die ook gebruiken om je PSN portemonnee ermee aan te vullen.

    Je hebt verschillende PS+ abbo’s waar je uit kunt kiezen:

    – 1 maand = €6,99
    – 3 maanden = €14,99
    – 1 Jaar = €49,99

    Je kunt het ook via de playstation website allemaal kopen. Zodra je het gekocht hebt (betaal je met bv ideal) word PS+ automatisch aan je account gekoppeld en hoef je geen codes etc. in te voeren. Het is meteen actief. Het is dus maar wat je fijner vind of handiger. Koop je het in de winkel of online. It’s all up to you.

    Hier heb je op zijn minst alvast een link om online PS+ te kopen.

    http://nl.playstation.com/playstationplus/#select-tab-subscription

    Mocht je nog specifieke vragen hebben dan hoor ik die graag! Hopelijk is het wat duidelijker voor je geworden

    1 jaar is rond de 40 euro.

  6. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    naja als je online wil moet je sws playstation plus halen

  7. 1034 XP
    mickvl's avatar

    PS+ heb ik altijd onderschat totdat het uiteindelijk moest voor de PS4. Wat een topservice! Superveel gratis games voor Vita, en niet te vergeten (onder andere) Resogun voor de PS4! Echt geweldig!