Forum

Topic: Goed gespeelde online games?

Anoniem's avatar

Ik speel vooral shooters graag, maar welke word naast cod4 gewoon goed online gespeeld, ut3 leek me online een perfecte spel, maar naast de bug zijn er telkens maar 10 servers, daar word ik niet vrolijk van, en gezien ik een game eigenlijk alleen voor de online modes koop lijkt het mij wel handig om een lijstje te hebben met goede online games?

Rainbow Six Vegas leek mij een een goede game, singeplayer heel vermakelijk, alleen online vondt ik het toch niet lekker spelen, het schieten was maar matig etc. Die fout wil ik dus niet nog eens maken.

Heb zelf interesse in Rfom en BF:BC, worden die nog wel een beetje gespeeld? Rfom zal wel minder worden na launch van Rfom2.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Battlefield : Bad Company
    wordt op het moment zeer veel gespeeld omdat ie nieuw is , meer kan ik er niet over zeggen 🙂

    Resistance : Fall of men
    weet ik niet, speel ik niet

    Warhawk
    ook al is het een van de eerste spellen ooit uitgekomen voor de PS3
    wordt deze nog altijd zeer veel online gespeeld , en deze wordt ook nog goed onderhouden! met nog steeds mooie updates en uitbreidingen
    Zeker een aanrader !
    warhawk is een spel dat alleen maar online kan worden gespeeld , heeft geen singleplayer , dus internet is vereist om het te kunnen spelen.
    sinds het allemaal om mulyiplayer draait , is het multiplayer systeem dan ook goed uitgewertk met veel mogelijkheden .

    ik zou gaan voor warhawk , als je die nog niet hebt 🙂

    hier een link van de officiele site 🙂

  2. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik speel warhawk nog steeds.Warhawk heeft de beste multiplayer van de ps3 (32 man en nooit lag)ook is er gister nog een update van 2 spelmodi bijgekomen dus er zal zeker veel gespeeld blijven worden en met de thropies in het vooruitzicht zal het zeker niet rustiger worden.

  3. 29 XP
    Ultrax's avatar

    Battlefield : Bad Company
    wordt op het moment zeer veel gespeeld omdat ie nieuw is , meer kan ik er niet over zeggen 🙂

    Resistance : Fall of men
    weet ik niet, speel ik niet

    Warhawk
    ook al is het een van de eerste spellen ooit uitgekomen voor de PS3
    wordt deze nog altijd zeer veel online gespeeld , en deze wordt ook nog goed onderhouden! met nog steeds mooie updates en uitbreidingen
    Zeker een aanrader !
    warhawk is een spel dat alleen maar online kan worden gespeeld , heeft geen singleplayer , dus internet is vereist om het te kunnen spelen.
    sinds het allemaal om mulyiplayer draait , is het multiplayer systeem dan ook goed uitgewertk met veel mogelijkheden .

    ik zou gaan voor warhawk , als je die nog niet hebt 🙂

    hier een link van de officiele site 🙂

    Mwa in de winkel kun je hem toch alleen kopen met headset, en die headset hoef ik niet, ik kijk dan wel of ik hem op marktplaats kan kopen zonder headset.

    Net trouwens Jericho gekocht speacial edition in game store voor 15 euries, geen geld:P Singeleplayer games zijn ook wel leuk zolang ik ze voor een bugetprijs kan halen, oblivion word mis de volgende, ligt daar momenteel nog vooe 20 euro:smokey: Wel tweedehands, maarja ziej e toch niet.

  4. 33 XP
    GloriouS's avatar

    waarom koop je niet bf bc en wacht je erna op rfom2.
    daarnaast komt crysis ook uit.
    socom ook voor de campers….maargoed ieder zijn ding.
    niet te vergeten kz2.

    dus genoeg keus.

    welke op dit moment vaak gespeeld worden: cod4 en bf.

  5. 29 XP
    Ultrax's avatar

    Jep bf wil ik ook nog gaan halen, maar spellen als jericho voor 15 euro moest ik gewoon hebben, vondt dat spel opzich al bij de release vna de demo vet, en oblivion hbebbn ze daar ook ngo voor 20 euro, dat spel vond ik op de pc ook wel mooi, alleen nooit af gemaakt en de game ben ik ook kwijt.

    Aan de ene kant als ik alleen online games koop is het wel leuk, maar heb de laaste 6 maanden alleen maar cod4 en motorstorm gespeeld, toch wel saai. Paar leuke cheape games ertussen is gewoon ook leuk.

    Socom lijkt me niks, ps2 heel veel gespeeld, maar online speel ik voor de actie, het moet een beetje ut3 of cod4 stijl zijn.

  6. 896 XP
    WoofeR's avatar

    je ken ook nog altijd GTA IV online spelen, is wel grappig…

  7. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Heb vanavond CoD4 voor het eerst online gespeeld, werkt goed..en erg tof zeg 😀
    Alleen merk je wel dat je nog echt een rookie bent tegenover al die pro’s haha..

  8. 29 XP
    Ultrax's avatar

    je ken ook nog altijd GTA IV online spelen, is wel grappig…

    Nee joh, dat spel ik heb geruild tegen rainbow six vegas, was echt een grote flop, vooral gezien ik er ook nog om 12 uur avonds voor bij de mediamarkt stond….

  9. 896 XP
    WoofeR's avatar

    Nee joh, dat spel ik heb geruild tegen rainbow six vegas, was echt een grote flop, vooral gezien ik er ook nog om 12 uur avonds voor bij de mediamarkt stond….

    was maar een suggestie 😉 ik speel em ook niet meer, te snel uitgespeeld:glasses:

  10. 454 XP
    arwin1993's avatar

    gta word ook bijna niet veel meer gespeeld de meeste mensen spelen al weer call of duty

  11. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Heb vanavond CoD4 voor het eerst online gespeeld, werkt goed..en erg tof zeg 😀
    Alleen merk je wel dat je nog echt een rookie bent tegenover al die pro’s haha..

    als je een week speelt ben je al een beetje op snelheid , (want daar draait het bij CoD4 vooral om , reactiesnelheid)

    ik merk dat als ik een week niet meer heb gespeeld , en dan weer online ga met CoD4 , ik zwaar zuig! o.O
    maar na een paar uurtjes begin je dan weer op tempo te komen en komt alles weer goewd 😛

    en GTA IV was idd een grote flop
    deze ligt nu bij mij al een paar weken in de kast weg te rotten.. terwijl ik San Andreas toendertijd maanden heb gespeeld :O

    san andreas gaf mij meer het ”free roaming” gevoel , iets wat GTA IV mij eigenlijk totaal niet geeft

  12. 29 XP
    Ultrax's avatar

    Komt eigenlijk op neer dat gta net zo’n singleplayer spel is als waar ik het eerst over heb, leuk om te spelen tussen cod4 door als je er effe genoeg van hebt. maar spellen als Cod4 en BF blijven me boeien.

    Weet iedergeval zeker dat bf in me kast komt te staan, alleen even kijken wanneer ik het geld er weer voor heb, gezien me oude spellen verkopen in een game store niet bepaald zin heeft. 2 winkels geweest, en ze wouden alleen ut3 bij 1 winkel en kreeg er max 20 voor terug, terwijl de goedkoopste tweedehande die ze hadden heavenly sword enal was en daar vroegen ze zelfs 30 voor…. pffff