Forum

Topic: DS4 Thumb Sticks probleem

Anoniem's avatar

Ik heb de PS4 al sinds de release en de linker thumb stick begint nu al te slijten, zwarte stukjes aan mijn duim en al een klein scheurtje onderaan. Nog meer mensen er last van? Heb maar Analog Thumb Grips gekocht.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

26 reacties

  1. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Is een andere topic over. Ik zelf had er ook last van en ben toen naar GameMania gegaan. Daar heb ik een nieuwe controller gekregen omdat dit binnen de garantie viel. Mijn advies is om zonder de thumbs grips te spelen zodat hij meer slijt. En dan krijg je een nieuwe die waarschijnlijk wel goed is. Bij mi wel in ieder geval.

    Hier het andere topic:
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14535-Dual-Shock-4-probleem

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Hier hebben heel veel mensen last van, ik zelf ook, bij alle 2 de sticks.

  3. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Ja, hier ook. De controllers zijn van belabberde kwaliteit naar mijn mening.

  4. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Hier ook zelfde verhaal,baal echt.Weer gaan omruilen pff met DS3 jarej gespeeld metdezelfde controller en geen problemen.Sony maak de volgende next-gen de ps5 van betere materialen.Ook al wordt de prijs hoger daardoor,ze zijn bij sony op de hoogte van dit probleem en ze ruilen je ds4 meteen om.Alleen in de reviews heeft niemand het over de slijtage van de sticks,best een minpunt.

  5. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Hier ook zelfde verhaal,baal echt.Weer gaan omruilen pff met DS3 jarej gespeeld metdezelfde controller en geen problemen.Sony maak de volgende next-gen de ps5 van betere materialen.Ook al wordt de prijs hoger daardoor,ze zijn bij sony op de hoogte van dit probleem en ze ruilen je ds4 meteen om.Alleen in de reviews heeft niemand het over de slijtage van de sticks,best een minpunt.

    omdat er een bepaalde batch is met controllers die slecht is. Ik heb een nieuwe controller gekregen, en die heeft er helemaal geen last van. Daarom adviseer ik ook om een nieuwe te vragen .

  6. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ja ik wacht nog een tijdje todat ze meer zijn versleten,moet ze alle twee opsturen.Lees op internet dat sommige al binnen 5 werkdagen nieuwe ontvangen,das best snel.

  7. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Ik heb twee controllers. De ene zwart en daar heb ik het ook mee en de andere blauw en daar is niks mee aan de hand en ze worden beide even intensief gebruikt.

  8. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    http://i39.tinypic.com/zxv52a.jpg

    Zo zag die van mij eruit na een maand gamen.

  9. 371 XP
    Booyah's avatar

    Iemand ervaringen met het opsturen van de DS4? Hoe lang heeft het geduurd bijvoorbeeld.

    http://i39.tinypic.com/zxv52a.jpg

    Zo zag die van mij eruit na een maand gamen.

    Dan ziet die er van mij er toch net iets beter uit haha.

  10. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Hebben jullie de PS4 online besteld? Want in de winkel krijg je gelijk een nieuwe.

  11. 371 XP
    Booyah's avatar

    Hebben jullie de PS4 online besteld? Want in de winkel krijg je gelijk een nieuwe.

    Jup bij Intertoys.. via de site.

  12. 382 XP
    e-man's avatar

    Bij mij is 1 controller heel heeeeeeeeeeeeeeeeel licht ingescheurd, is haast niet te zien. Daarna is het gestopt terwijl ik alleen maar meer tijd had om te gamen. Weird. Maar wel chill!

  13. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    omdat er een bepaalde batch is met controllers die slecht is. Ik heb een nieuwe controller gekregen, en die heeft er helemaal geen last van. Daarom adviseer ik ook om een nieuwe te vragen .

    Post effe jouw model nummer van je nieuwe ds4, is die anders dan deze CUH-ZCT1E?

  14. 357 XP
    Mausie's avatar

    Post effe jouw model nummer van je nieuwe ds4, is die anders dan deze CUH-ZCT1E?

    Ik heb ok model CUH-ZCT1E, ik heb nergens last van tot zover (even afkloppen)

  15. 10 XP
    WDS's avatar

    PS4 moet nog binnen komen via bol.com, heeft geen haast dus ik zie wel wanneer hij komt. Echter in december al een extra DS4 binnen gekregen met model nummer CUH-ZCT1E. Moet ik mij zorgen gaan maken over de thumbsticks? Aangezien ik er nu nog niet mee speel kan ik er lastig achter komen, en eventueel niet meer in aanmerking komen voor de garantieregeling..

  16. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Zoals eerder gezegd: hier is al een topic over…

  17. 371 XP
    Booyah's avatar

    Als ik thuis ben van school zou ik Sony wel even bellen, kijken wat ze kunnen doen.

  18. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Als ik thuis ben van school zou ik Sony wel even bellen, kijken wat ze kunnen doen.

    Contact opnemen met de desbetreffende winkel. Garantiegevalletje

  19. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Ik heb ok model CUH-ZCT1E, ik heb nergens last van tot zover (even afkloppen)

    ik ook niet ik druk ook niet zo hard op de analoge sticks

  20. 371 XP
    Booyah's avatar

    Heb hem net opgestuurd naar Sony, binnen 7 dagen een nieuwe omdat het zo druk is.

  21. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Je kunt ook kijken voor kontrolfreekz, dat klik je op je thumpsticks en dan word je stickje verhoogd.
    De ps4 heeft enorm kleine stickjes en je kunt dus heel onnauwkeurig richten(met fps spellen).
    Als je je stickjes verlengt dan kun je dit veel nauwkeuriger.

    Wat ik al zei; dit klik je bovenop je sticks en je raakt dus je originele thumpsticks nooit aan, dus je hebt geen last van inscheuringen.
    Het is wennen, kost een tientje, maar je hebt er eigenlijk alleen maar voordeel aan.

  22. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Lol ik hoop niet dat ik dit probleem ooit krijg met mijn PS4 uit Taiwan, lastig terugsturen naar een winkel waar je de naam niet van weet!

  23. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Lol ik hoop niet dat ik dit probleem ooit krijg met mijn PS4 uit Taiwan, lastig terugsturen naar een winkel waar je de naam niet van weet!

    Miss kan iemand een kopie bon voor jou maken, en dan krijg je vast wel een nieuwe controller van Sony.

  24. 371 XP
    Booyah's avatar

    Lol ik hoop niet dat ik dit probleem ooit krijg met mijn PS4 uit Taiwan, lastig terugsturen naar een winkel waar je de naam niet van weet!

    Je moet gewoon een kopie van je bon en mail erbij doen, dus dat komt wel goed.

  25. 5 XP
    Stealth_killah86's avatar

    ik heb zelf ook een ds4 controller met model nummer CUH-ZCT1E alleen speel ik pas sinds vrijdag kan er tot nu toe nog geen oordeel overgeven sony schijnt er al wel aan te werken

  26. 371 XP
    Booyah's avatar

    ik heb zelf ook een ds4 controller met model nummer CUH-ZCT1E alleen speel ik pas sinds vrijdag kan er tot nu toe nog geen oordeel overgeven sony schijnt er al wel aan te werken

    Ja ik denk het wel, want heb net even een 2e controller gekocht. Mijn andere is opgestuurd. Deze thumbsticks voelen anders aan dan de vorige.