Forum

Topic: Ps4 oplaadstation controllers

Anoniem's avatar

Hello,

De dualshock 4 gaat heel snel leeg, dus wil denk ik zo’n oplaadstation kopen. Wie heeft al zo’n ding? Welke zijn goed? Je hebt verschillende merken van Sony, ORB, BIGBEN. Enz..

Iemand ervaring met deze? http://www.bol.com/nl/p/orb-oplaadstation-ps4/9200000021764876/

Of die van sony? Of een ander?

Vertel erover!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 47 XP
    NL_JAN_STI's avatar

    Hallo,
    Je hebt van het merk Big Ben nu een usb-kabel waar je 2 controllers tegelijk kan opladen.
    Heeft ook een fijne lengte van 3 mtr. Kosten maar €9,95

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Of gewoon bij de Action een USB verlengkabel scoren! Kan je gewoon doorspelen. Controller laadt tijdens het spelen best wel snel op.

  3. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    ik heb de sony oplaadstation, werkt prima en lijkt wel of hij langer meegaat

  4. 361 XP
    Denders's avatar

    ik heb de sony oplaadstation, werkt prima en lijkt wel of hij langer meegaat

    Ik heb zon ding ook en was verrast door de kwaliteit ervan, best hoog. Ze gaan alleen niet langer mee kan ik je vertellen.

  5. 74 XP
    AvanCade's avatar

    Gelukkig kun je de Dual Shock 4, i.t.t. de Dual Shock 3 ook m.b.v. een USB lader opladen. Ik gebruik de lader van mij iPhone i.c.m. de meegeleverde kabel. Het opladen aan de console is niet meer noodzakelijk (voor de PS3 had ik inderdaad een USB verlengkabel, wat een uitkomst!)

  6. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Gelukkig kun je de Dual Shock 4, i.t.t. de Dual Shock 3 ook m.b.v. een USB lader opladen. Ik gebruik de lader van mij iPhone i.c.m. de meegeleverde kabel. Het opladen aan de console is niet meer noodzakelijk (voor de PS3 had ik inderdaad een USB verlengkabel, wat een uitkomst!)

    Ja, maar je moet er wel op letten wat de output van andere laders zoals de iphone is. Anders zal de batterij van je controller het snel begeven hoor.

  7. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik gebruik gewoon mij telefoon laders of mijn receiver om hem op te laden. Ik vind dat Sony met een sterkere accu moet komen ‘want ik vind dat de controller wel heel erg snel leeg is’. Mijn oude ps3 controller gaat meer dan een week lang mee ‘en die van de ps4 2x zo snel leeg’.

  8. 87 XP
    5StarGbVk's avatar

    heb niks met opladen te maken maar als de R1/L1 knop van je DualShock 4 Controller blijft vasthangen is hier de oplossing voor

    http://www.youtube.com/watch?v=75z5WrYGk4o

  9. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Draadje hoeft van mij niet. Ik ga denk ik voor de Sony oplaadstation. Bedankt.

  10. 11 XP
    Nymfetamine's avatar

    Ik heb ook de sony oplaadstation en die werkt super nooit meer lege controllers 🙂

  11. 17 XP
    mafkeezzz's avatar

    ik heb een verlengkabel van de action ( EUR 1,79 ) werkt prima.

    de DS$ is we lerg snel leeg, laadstation is besteld 🙂

  12. 95 XP
    Robbertvw's avatar

    Draadje hoeft van mij niet. Ik ga denk ik voor de Sony oplaadstation. Bedankt.

    Alstublieft