Forum

Topic: [PS4] Fifa 14 klein vraagje…

Anoniem's avatar

heey ik heb een vraagje als ik fifa 14 speel hoor ik soms een deurbel zonder grapjes.. en nee niet mijn eigen huisdeur maar ik hoor echt soms dingdonggggg >? iemand enig idee hoe het uit moet?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 46 XP
    Lutiano's avatar

    ff naar de psycholoog heen en vragen of je niet toevallig schizofreen bent…….. dingdong!!!!

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    ff naar de psycholoog heen en vragen of je niet toevallig schizofreen bent…….. dingdong!!!!

    LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

    Zou het niet gewoon het wisselgeluidje kunnen zijn?

  3. 361 XP
    Denders's avatar

    Is het niet de ding-dong voordat de stadion speaker iets zegt?

  4. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Is het niet de ding-dong voordat de stadion speaker iets zegt?

    Haha ja precies zal dat wel zijn maar is ook niet in alle stadions

  5. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Haha ja precies zal dat wel zijn maar is ook niet in alle stadions

    Ja denk het ook.. stadionspeakertje. Ik neem aan dat het om offline potjes gaat anders kan je tegenstander aan het trollen zijn.

    Meestal haak ik gelijk af als ik een een online tegenstander met een microfoon hoor.

  6. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Ik hoor hem ook!!! Om gek van te worden. Op internet staat het er redelijk vol mee. Het schijnt dat het een waarschuwing is dat een van je spelers buiten spel loopt. In online matches heb ik het nog niet gehoord, maar in een één speler toernooi in FUT hoor je hem soms echt vaak achter elkaar.

  7. 425 XP
    jamez's avatar

    ik zet commentaar en al die andere gekke geluiden meteen uit, enkel game sound is voldoende voor mij.

  8. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    ik zet commentaar en al die andere gekke geluiden meteen uit, enkel game sound is voldoende voor mij.

    Als je het publiek uitzet dan hoor je dat Xbox live connect geluidje niet. Echt waar het is werkelijk het Xbox live connectie bliepje wat je hoort. Ik weet dat het raar is om het zo te noemen maar het geluidje komt daar het meest bij in de buurt.

  9. 106 XP
    samet5's avatar

    volgens mij is het gewoon een troll van EA

  10. 247 XP
    robinho123's avatar

    volgens mij is het gewoon een troll van EA

    Dat zal het inderdaad wel zijn ja…..

  11. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    ff naar de psycholoog heen en vragen of je niet toevallig schizofreen bent…….. dingdong!!!!

    hahaha als je reacties ’thumps up’ kon geven, dan kreeg deze reactie een duimpje omhoog van mij :D.

  12. 425 XP
    jamez's avatar

    Als je het publiek uitzet dan hoor je dat Xbox live connect geluidje niet. Echt waar het is werkelijk het Xbox live connectie bliepje wat je hoort. Ik weet dat het raar is om het zo te noemen maar het geluidje komt daar het meest bij in de buurt.

    Zowel op de PS3-versie als PS4-versie hoor ik geen dingdong of bel-geluid wat jij beschrijft.

  13. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Ik heb ook last van dat geluidje dus je bent niet de enigste 😀

  14. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Zowel op de PS3-versie als PS4-versie hoor ik geen dingdong of bel-geluid wat jij beschrijft.

    Als je FUT online speelt dan hoor je hem inderdaad niet. Maar bij carrière of één speler speler toernooien hoor je hem soms 20x op 15 minuten.