Forum

Topic: Battelfield Squad

Anoniem's avatar

Goeidag
Heb myn ps4 nu al dagen & heb nieuw account ( oude ww vergeten ) en speel nu vooral battelfield maar heb geen real vrienden die ps4 hebben/of battelfield spelen en ik vroeg me af of hier mensen zijn die vaak battelfield online spelen waarmee ik samen kan spelen ik een squad en samen mee kan praten
Mvg Chris
Psn : xChrisCookz
Of laat hier jouwe achter dan voeg je toe

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 53 XP
    RS010's avatar

    RS-010 voeg me maar toe speel voornamelijk bf4 en FIFA 14.

  2. 33 XP
    riico1's avatar

    voeg mij ook maar toe ricoj7 speel bf4 en fifa en cod

  3. 2 XP
    The_Neo's avatar

    Voeg mij ook maar toe: The_neojumper. Speel fifa, Bf 4, Kz

  4. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik zit zelf in een Battlefield clan, DMF. Misschien heb je interesse om te joinen? Er is eigenlijk altijd wel iemand online van de clan waarmee je kan spelen. Check http://dmf.iclanwebsites.com/ voor aanmeldvereisten en meer info over de clan.

  5. 361 XP
    Denders's avatar

    Ik zit zelf in een Battlefield clan, DMF. Misschien heb je interesse om te joinen? Er is eigenlijk altijd wel iemand online van de clan waarmee je kan spelen. Check http://dmf.iclanwebsites.com/ voor aanmeldvereisten en meer info over de clan.

    Ik ga daar vandaag eens serieus naar kijken. Voeg mij ook maar toe denders-nl

  6. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Ik zit zelf in een Battlefield clan, DMF. Misschien heb je interesse om te joinen? Er is eigenlijk altijd wel iemand online van de clan waarmee je kan spelen. Check http://dmf.iclanwebsites.com/ voor aanmeldvereisten en meer info over de clan.

    Heb helaas niet zo veel tijd meer om in een clan te spelen
    wil best met jullie mee spelen/clan wars maar zou niet altijd aan de eisen kunnen voeldoen duss ??

  7. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Voeg mij ook maar toe, speel ook vooral bf4 en fifa.

  8. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Heb helaas niet zo veel tijd meer om in een clan te spelen
    wil best met jullie mee spelen/clan wars maar zou niet altijd aan de eisen kunnen voeldoen duss ??

    Je hebt ook niet veel tijd nodig om in onze clan te spelen. 😉

    Natuurlijk word er wel van je verwacht dat je wel redelijk wat met de clan speelt, elke week een keertje bijvoorbeeld, maar in principe werkt onze clan op deze manier: op de website worden clan evenementen gepost. Dit kan zijn een Clan Training, Clan War of iets dergelijks. Als je mee kan en wilt doen dan klik je op dit evenement en selecteer je “Ik doe mee”. Dan word je om de tijd die bij het evenement aangegeven staat verwacht bij het evenement. Het is dus niet zo dat je echt veel verplichtingen hebt als je onze clan joint.

    Wij begrijpen namelijk ook wel dat je niet altijd tijd hebt voor de clan. 🙂

    Ik ga daar vandaag eens serieus naar kijken. Voeg mij ook maar toe denders-nl

    Leuk om te horen! 🙂

  9. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Je hebt ook niet veel tijd nodig om in onze clan te spelen. 😉

    Natuurlijk word er wel van je verwacht dat je wel redelijk wat met de clan speelt, elke week een keertje bijvoorbeeld, maar in principe werkt onze clan op deze manier: op de website worden clan evenementen gepost. Dit kan zijn een Clan Training, Clan War of iets dergelijks. Als je mee kan en wilt doen dan klik je op dit evenement en selecteer je “Ik doe mee”. Dan word je om de tijd die bij het evenement aangegeven staat verwacht bij het evenement. Het is dus niet zo dat je echt veel verplichtingen hebt als je onze clan joint.

    Wij begrijpen namelijk ook wel dat je niet altijd tijd hebt voor de clan. 🙂

    Leuk om te horen! 🙂

    Veel werk duss , maar ik wil wel graag joinen hoor zeer leuk om het ouden op te pakken van vroeger 😀

  10. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Veel werk duss , maar ik wil wel graag joinen hoor zeer leuk om het ouden op te pakken van vroeger 😀

    Valt wel mee toch? Haha. Maar leuk om te horen dat je wel interesse hebt.

    Oja, misschien ook handig om te weten, binnen de clan hebben we een mix van allemaal verschillende leeftijden. Ons jongste lid is 13 geloof ik en er zijn ook aardig wat members die al rond de 25 zijn. En dat werkt omdat iedereen zich wat volwassen gedraagt, wij zijn gewoon echt een team. 🙂