Forum

Topic: Don’t Starve PlayStation 4

Anoniem's avatar

Wat vinden jullie van de gratis game die we hebben gekregen bij ps+ voor ps4?
Ik had er eerst nog nooit van gehoord, maar het is zeker een leuke game en best moeilijk, ik kom niet verder dan dag 7.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik vind Don’t Starve erg leuk, en zeker een aanwinst op mijn PS4!
    Maar, het is inderdaad wel een spel waar je wat tips voor nodig hebt. We proberen elkaar wat te helpen op het Officiele Playstation Forum, dus daar kan je altijd terecht als je vast zit!
    http://community.eu.playstation.com/t5/PS4-Games/Don-t-Starve-Survival-tips/m-p/20578915#M61

  2. 22 XP
    Slosse's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=4RO77L4Si5I

    Video met tips en tricks , zit zelf nog maar aan dag 6 maar het spel heeft wel iets

  3. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Ik zelf nomineer dit voor het slechtste spel ooit. Maarja persoonlijk he.

  4. 32 XP
    RobertvdMeijden's avatar

    ik vind het echt een heel dom spel sorry,

  5. 35 XP
    Nickvs's avatar

    ik heb het net gratis gedownload alleen hij zegt:’kan de applicatie niet starten. Deze applicatie kan alleen worden gestart door een gebruiker die er een licentie voor heeft.’
    Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

  6. 228 XP
    Equinox_BE's avatar

    ik heb het net gratis gedownload alleen hij zegt:’kan de applicatie niet starten. Deze applicatie kan alleen worden gestart door een gebruiker die er een licentie voor heeft.’
    Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

    uitloggen en terug inloggen, werkte bij mij

  7. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik persoonlijk houd niet van zulke simpele spellen. Ik heb ook een hekel aan spellen op de telefoon. Het duurt denk ik nog wel even voor we grote namen krijgen.

  8. 35 XP
    Nickvs's avatar

    uitloggen en terug inloggen, werkte bij mij

    Bedankt. Hij gaf eerst nog een foutnelding, maar nu doet hij het.

  9. 249 XP
    Timon's avatar

    Leuk spel als je even wat anders wilt spelen! Vanmiddag gedownload en vond het wel wat leuks hebben.