Forum

Topic: PSX Plays

Anoniem's avatar

Hallo
Ik speel nu al een tijdje games voor de fun maar ook wedstrijden mee gedaan denk aan console gaming,eu gamebattles.com enzovoort
ik post soms filmpjes op youtube van de gameplay
zou t leuk zijn als er een top 5 plays kwam op de leukste fails op de psx youtube channel of op een andere maar wel mee incontact komt met psx
het is juist nu leuk want iedereen kan uploaden enzovoort
hoor graag wat jullie mening over dit plan is
Mvg Chris

Edit: 66 mensen en niemand reageert geen animo dus … jammer

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 1199 XP
    chris65's avatar

    ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld. Bedoel je een youtube channel waar iedereen wat kan uploaden en dat binnen het kanaal van psx sense?

    Op zich is het altijd leuk om een channel te hebben grote fail momenten of leuke tips en tricks …. of misschien goed walkthroughs.

  2. 357 XP
    Mausie's avatar

    ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld. Bedoel je een youtube channel waar iedereen wat kan uploaden en dat binnen het kanaal van psx sense?

    Op zich is het altijd leuk om een channel te hebben grote fail momenten of leuke tips en tricks …. of misschien goed walkthroughs.

    Zelfde hier snap het ok niet helemaal ,

  3. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    ja een psx commity youtube channel , nee niet iedereen kan uploaden.
    word bijvoorbeeld
    top 5 plays
    top 5 fails
    tips trick
    wedstrijden
    worden er gepost
    Gewoon voor de psx leden ?

  4. 1199 XP
    chris65's avatar

    ja een psx commity youtube channel , nee niet iedereen kan uploaden.
    word bijvoorbeeld
    top 5 plays
    top 5 fails
    tips trick
    wedstrijden
    worden er gepost
    Gewoon voor de psx leden ?

    Dat lijkt me wel tof. Het leuke aan IGN bijvoorbeeld, vind ik dat zij redelijk veel video content hebben. Ook hebben ze dit in een breedspectrum, voor ieder wat wils. Ik weet alleen niet of PSX sense hier de mankracht voor heeft.

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Lijkt me lastig/ondoenlijk om te realiseren, alleen al omdat dan PSX-leden wel, en anderen niet toegang tot dat kanaal zouden moeten hebben. Volgens mij is dat niet goed te doen. Waarom maak je niet je eigen kanaal?

  6. 357 XP
    Mausie's avatar

    Zo snap ik het wel, haha, wel leuk idee

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    Lijkt me lastig/ondoenlijk om te realiseren, alleen al omdat dan PSX-leden wel, en anderen niet toegang tot dat kanaal zouden moeten hebben. Volgens mij is dat niet goed te doen. Waarom maak je niet je eigen kanaal?

    Je zou een beginnende youtuber een platform kunnen bieden voor zijn/haar content. Content zou voordat het geplaatst wordt, gescreend kunnen worden door PSX sense om te kijken of het aan de kwaliteit-eisen voldoet.

    PSX sense zou zelf meer video content kunnen maken, maar dan kom ik weer op het mankracht verhaal

  8. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Als iemand een kanaal zoekt om videos op te uploaden; http://www.youtube.com/user/VideospelletjesHD 🙂

  9. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    hoezo als een groepje van psx daar zich mee bezig houdt
    het is totaal geen probleem zoals ik al zei het is in samenwerking met psx
    buiten psx kunnen ook mensen mee doen maar vooral psx mensen

    Zoek alleen nog mensen die kunnen edite en Goeie GFX Skills hebben.

    Als iemand een kanaal zoekt om videos op te uploaden; http://www.youtube.com/user/VideospelletjesHD 🙂

    Ben jy dat xD

    Uppp??!!

  10. 357 XP
    Mausie's avatar

    Maar nu we toch met ideeën strooien een psx clan is dat ok niet wat dan kunnen we daar filmpjes mee maken =P

  11. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Maar nu we toch met ideeën strooien een psx clan is dat ok niet wat dan kunnen we daar filmpjes mee maken =P

    Dat zou dus t volgende plan worden =D

  12. 242 XP
    Xnator's avatar

    In principe is dit al idee al langs gekomen bij PSX-sense. Ze hebben dan ook video redacteurs gevraagd toen der tijd. Ik ben daar samen met enkele andere bij gekomen toen. Ik heb toen een review gemaakt van de Elgato game capture hd en 3 gameplay videos van GTA online. Wat ik hiervan merk is dat dit moeilijk is om dit allemaal te maken met de tijdsnood die ik heb met mijn prive leven ernaast maar opgeven wil ik het niet!

    Volgens geruchten komt de game “Outlast” volgende maand gratis voor ps plus leden uit. Een verschrikkelijke horror game en wil daar een playthrough van maken. Ik kan niet echt goed tegen horror maar het zal leuke reacties op mijn gezicht opleveren xD I will try my best!

    Wil je echt een constante stroom van content heb je meer mensen nodig die ook fulltime ermee bezig kunnen zijn. Er komt best meer tijd bij kijken dan je denkt. Vooral als je professioneel wilt blijven en fatsoenlijke content wilt opleveren. Nogmaals, ik zal mijn best proberen te doen, maar als jullie echt leuke suggesties hebben dan vertel ze zeker!

  13. 357 XP
    Mausie's avatar

    Dat zou dus t volgende plan worden =D

    Yeah kan in de toekomst kijken. =O

  14. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    In principe is dit al idee al langs gekomen bij PSX-sense. Ze hebben dan ook video redacteurs gevraagd toen der tijd. Ik ben daar samen met enkele andere bij gekomen toen. Ik heb toen een review gemaakt van de Elgato game capture hd en 3 gameplay videos van GTA online. Wat ik hiervan merk is dat dit moeilijk is om dit allemaal te maken met de tijdsnood die ik heb met mijn prive leven ernaast maar opgeven wil ik het niet!

    Volgens geruchten komt de game “Outlast” volgende maand gratis voor ps plus leden uit. Een verschrikkelijke horror game en wil daar een playthrough van maken. Ik kan niet echt goed tegen horror maar het zal leuke reacties op mijn gezicht opleveren xD I will try my best!

    Wil je echt een constante stroom van content heb je meer mensen nodig die ook fulltime ermee bezig kunnen zijn. Er komt best meer tijd bij kijken dan je denkt. Vooral als je professioneel wilt blijven en fatsoenlijke content wilt opleveren. Nogmaals, ik zal mijn best proberen te doen, maar als jullie echt leuke suggesties hebben dan vertel ze zeker!

    Ik heb tijd zat maar ik dacht ook aan van top 5 plays ofzo of top 5 fails in ieder geval meer uploads want nu komt er bijna niks
    het hoeft niet met psx sense te maken hebben maar t leek mij gewoon zeer leuk om dit op te starten en hoorde ook goeie dingen over dit plan
    dus misschien zouden we samen even kunnen ga praten?

  15. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Als je geen risico wilt lopen…

    Een iemand is de beheerder
    Op de psx site zijn er SUB forums voor video’s in te sturen …
    Psx sense oordeelt en beslist over video’s
    Daarna worden de geverifieerde upgeload-ITS AS EASY AS THAT…

  16. 242 XP
    Xnator's avatar

    Ik heb tijd zat maar ik dacht ook aan van top 5 plays ofzo of top 5 fails in ieder geval meer uploads want nu komt er bijna niks
    het hoeft niet met psx sense te maken hebben maar t leek mij gewoon zeer leuk om dit op te starten en hoorde ook goeie dingen over dit plan
    dus misschien zouden we samen even kunnen ga praten?

    Check PM!

  17. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Jammer dat je een topic bumpt als na (for god sakes) 3 uur (!!!) nog geen antwoord heb.

  18. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Jammer dat je een topic bumpt als na (for god sakes) 3 uur (!!!) nog geen antwoord heb.

    Sorry , Dark

    Het werd door 300 man/vrouw bekeken dus verwachte wel een antwoord 😉

  19. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Als je nog veel meer gaat bumpen, ga ik de boel op slot gooien. Doe ook wat aan je taalgebruik…

  20. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Als je nog veel meer gaat bumpen, ga ik de boel op slot gooien. Doe ook wat aan je taalgebruik…

    Aan mij taal gebruik ik leg het hem gewoon normaal uit ik bumpte hem 1 x ??
    Dit slaat totaal nergens op 😉

  21. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Wat houd bumpen in?

  22. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Wat houd bumpen in?

    Op het topic reageren zodat ie bovenaan komt.

  23. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Omhoog douwen op t lijst , dat mensen m weer gaan zien

  24. 357 XP
    Mausie's avatar

    Dat zou dus t volgende plan worden =D

    Dus het wordt niet echt wat?, zolang hier al niks meer gezegd

  25. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Dus het wordt niet echt wat?, zolang hier al niks meer gezegd

    Zou graag willen maar weet niet of hier animo voor is
    Zo ja zoek ik een editer en een gfx maker
    Mvg