Forum

Topic: PS4 geluid ? en vertical stand.

Anoniem's avatar

hallo allemaal,

ik had een paar vraagjes sinds gister heb ik mijn ps4 met killzone 🙂 leuk spel trouwens! maar bij opstarten maakt me ps4 behoorlijk wat geluid maar daarna is hij stil en als ik killzone speel en ik ben echt lekker aan het schieten hoor ik hem best wel blazen iemand anders hier ervaring mee ? en heeft iemand de vertical stand ? ik hoor graag van jullie
gr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    klopt, dat heb je vrij veel in het begin vind ik, dit komt omdat hij en een koude start moet maken en hij in het begin veel grafische berekeningen moet maken, dit word op ten duur wel minder geloof ik.

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Wordt na een tijdje inderdaad minder met Killzone! PS4 moet gewoon warm worden

  3. 418 XP
    jeep82's avatar

    als je op internet zoekt hebben echt veel mensen daar last van en niet alleen bij killzone. zoek maar eens op google naar .

    ps4 fan noise.

    ik vind zelf de ps4 helemaal niet zo stil tijdens het game als ik de ps3 slim vergelijk met me ps4 en dit is me 3e ps4 .
    dus ja hij maakt geluid eerste uur is de ps4 bezig met het spel te installeren. na 2 uur game hoor je ps4 wel blazen en de tempratuur die ie achter uit blaast is zo 41,42 graden na 2 uur game, console voelt zelf ook erg warm aan op bepaalde plekken. niet druk om maken.

  4. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Bij bf en cod is die muisstil bij mij heb digitale versie denk daarom.Bij kz maakte die ook ve geluid maar dat was alleen op bepaalde momenten.

  5. 440 XP
    Scholtenbrau's avatar

    Heb zelf zo’n Vertical Stand en m’n PS4 staat nu heerlijk stabiel verticaal. Als je jouw PS4 verticaal neerzet is het aanschaffen van zo’n Stand wel aan te raden. Better safe than sorry, right?

  6. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Heb alleen nog maar AG4, bij die game in het begin ook load geluiden en als je even aan het spelen bent begint hij te blazen.

  7. 8 XP
    raiden1985's avatar

    De verticale stand is ook beter voor de airflow. Het plaatsen van de PS4 zonder stand blokkeert voor een groot deel de ventilatiegaten aan de onderkant. Toen mijn PS4 verticaal stond zonder stand was hij vaak hoorbaar. Nu met stand bijna niet meer.

  8. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    http://www.experience-it-all.com/wp-content/gallery/e3-2013-sony-and-the-ps3/p3.jpg

    entilatiegaten aan de onderkant?

  9. 8830 XP
    7th-son's avatar

    er zitten ventilatie gaten aan de kant waar je de verticale stand plaatst
    die blokker je hoe dan ook of je nou wel of geen standaard gebruikt
    heel veel last heeft hij er volgens mij niet van

  10. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Ik heb me playstation nu horizontaal staan en ik moet eerlijk zeggen hij is wel stiller hoor ! Jeblokt gewoon echt een ventilatie stuk als je hem verticaal plaatst!

  11. 8 XP
    raiden1985's avatar

    Zie reactie 7th-son. Zou even goed kijken. Er zitten zelfs gaten aan de bovenkant 🙂

    http://www.experience-it-all.com/wp-content/gallery/e3-2013-sony-and-the-ps3/p3.jpg

    entilatiegaten aan de onderkant?

  12. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    Wat wil je. Het is en blijft hardware die er tegen aan moet, en hardware moet gekoeld worden

  13. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Heb gisteren mijn ps4 even rechtop gezet (hij maakte toen enorm veel lawaai) toen ik hem weer plat neerlegde ging het lawaai weer weg. idd een standaard is dan echt nodig.