Forum

Topic: psplus games

Anoniem's avatar

Hoe zit het nou eigenlijk met de psplus dienst. Er zijn nu met de komst van de ps4 weer dingen veranderd. Maar ik keek net bij de games collectie. En dan zie ik maar 7 games staan voor de ps3 dit waren toch altijd 10?

Verder is de verdeling per maand ook weer veranderd. Hoeveel games krijgen we eigenlijk nog voor de ps3 nu met psplus?

Vind dat ze zo langzamerhand wel verschillende plus paketten mogen gaan aanbieden. Want het is raar dat als je geen vita en geen ps4 hebt dat dit wel bij het pakket in zit en ten koste gaat voor de hoeveelheid die je altijd kreeg bij psplus aan games.

Sony moet hier iets in gaan veranderen en mensen een keuze gaan geven.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 242 XP
    Xnator's avatar

    Je hebt gelijk. Het valt me echter ook nu pas op nu je het zegt. Bij hun introductie hebben ze idd verteld dat je elke maand 10 games zult krijgen alleen al op de PS3. Bij de komst van de Vita hebben ze dit zo gehouden en nu met de PS4 niet meer. Ze kunnen het denk ik ook niet meer voor 3 platformen zo houden. Ze zullen ergens moeten inkorten willen ze PS Plus voor 50 euro per jaar kunnen houden. Ze houden nu wel iedereen tevreden. Iedereen krijgt iets en de PS3 nog steeds het meest. Maar wel gek dat hier verder niks over verteld is geworden van Sony zelf. Ben ook bang dat dit ook gewoon zo blijft zoals het nu is…

  2. 518 XP
    recsto's avatar

    Ik vind het ook zo raar dat ik de games van januari al vanaf zeker kerst kon downloaden. En dat het echt pas vanaf begin januari in zougaan, heb ik verkeerd gekeken of niet?

  3. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Hoe zit het nou eigenlijk met de psplus dienst. Er zijn nu met de komst van de ps4 weer dingen veranderd. Maar ik keek net bij de games collectie. En dan zie ik maar 7 games staan voor de ps3 dit waren toch altijd 10?

    Verder is de verdeling per maand ook weer veranderd. Hoeveel games krijgen we eigenlijk nog voor de ps3 nu met psplus?

    Vind dat ze zo langzamerhand wel verschillende plus paketten mogen gaan aanbieden. Want het is raar dat als je geen vita en geen ps4 hebt dat dit wel bij het pakket in zit en ten koste gaat voor de hoeveelheid die je altijd kreeg bij psplus aan games.

    Sony moet hier iets in gaan veranderen en mensen een keuze gaan geven.

    Overdreven reactie.

    Het is logisch dat het is veranderd.
    De ps4 is op de markt en daarbij willen ze dat ps vita ook beter gaat verkopen.

    Ben je niet tevreden dan met Borderlands 2 en DmC?
    Zijn niet de minste games, dacht ik zo.

    Misschien een optie om een ps vita en een ps4 te halen.
    Dan profiteer je het meest van ps plus.

  4. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Hoe zit het nou eigenlijk met de psplus dienst. Er zijn nu met de komst van de ps4 weer dingen veranderd. Maar ik keek net bij de games collectie. En dan zie ik maar 7 games staan voor de ps3 dit waren toch altijd 10?

    Verder is de verdeling per maand ook weer veranderd. Hoeveel games krijgen we eigenlijk nog voor de ps3 nu met psplus?

    Vind dat ze zo langzamerhand wel verschillende plus paketten mogen gaan aanbieden. Want het is raar dat als je geen vita en geen ps4 hebt dat dit wel bij het pakket in zit en ten koste gaat voor de hoeveelheid die je altijd kreeg bij psplus aan games.

    Sony moet hier iets in gaan veranderen en mensen een keuze gaan geven.

    Ik weet niet waarom jij het zo slecht vind heb jammer genoeg de 2 games van ps3 al maar dat is alleen deze maand. Maar waarom gelijk verdrietig worden? Bijde spellen komen samen alsnog boven de 50 euro

    Ik vind het ook zo raar dat ik de games van januari al vanaf zeker kerst kon downloaden. En dat het echt pas vanaf begin januari in zougaan, heb ik verkeerd gekeken of niet?

    Was allang bekend. Meestal krijgen we de ps plus voor de volgende maand de laatste week van de maand ervoor.
    alleen don’t starve(ps4) kwam 8 januari

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ga er maar vanuit dat dit de komende tijd steeds meer gaat gebeuren. Ergens eind 2014/begin 2015, als er voldoende PS4 games zijn, zal de verdeling waarschijnlijk 1xps3, en 2xps4 worden, om dan nog later helemaal op ps4 over te gaan.
    Lijkt me prima, aangezien de focus van iedereen toch echt die kant op gaat. Verder heeft Sony alleen beloofd dat je 45+ games per jaar krijgt, en die krijg je nog steeds. De rest is daar de invulling van.
    Jammer is het natuurlijk wel dat wij in de EU nog maar 3 PS3 games krijgen, ipv 3 zoals in Amerika, maar het 3e PS3 spel dat ze daar krijgen is nou ook niet ZO speciaal (brothers is erg leuk, maar was hier enorm in de aanbieding, dus die kon je voor een paar euro al kopen)

    Verder is het altijd zo dat de nieuwe games NIET precies begin van de maand wisselen, maar op een woensdag daar in de buurt. Nu iets eerder (net voor kerst), vroeger vaak wat later.

  6. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    The prophecy en megafire waar lees je dat ik het slecht vind. De dienst psplus vind ik geweldig. Destijds toen het ingevoerd werd voor de ps3 heb ik gelijk vanaf het begin al een abo genomen. En tot nu toe trouw elk jaar verlengd.

    De dienst zelf is begonnen voor de ps3. En toen kreeg je dus meer games omdat alles alleen maar voor de ps3 was. Daarna kwam vita erbij en nu komt ps4 er ook bij. Nu zie je dat de inhoud van het psplus pakket aan het verschuiven is. Omdat ze het gewoon in 1 vorm houden. De games die we gewend waren voor ps3 worden in hoeveelheid minder. En ook de games die je dus maandelijks gaat krijgen worden nu ingekort omdat er ook ps4 content bij komt.

    Eigenlijk dwing je dus mensen een vita en een ps4 aan te gaan schaffen. Of als de content nog minder gaat worden in hoeveelheid voor de ps3 om gewoon voortaan psplus abo niet meer te gaan verlengen. Wat mij betreft komen er gewoon diverse opties voor dit abonement zodat mensen een keuze vrijheid hebben. Begrijp niet dat sommige mensen dit niet begrijpen.

    Sony kan toch pakketten aan gaan bieden. Dus bijvoorbeeld 4 opties. 1. Alleen ps3 content, 2. ps3, ps4 en vita content, 3. alleen ps4 content 4. alleen vita content. Aan al die 4 vormen hang je een prijs kaartje. En je bent klaar en je bediend de mensen op maat. En de hoeveelheid games die je krijgt zijn precies op de klant afgestemd dan.

  7. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Tja. Sony KAN diverse opties aan gaan bieden, maar ze willen hiermee juist bereiken dat je verleid wordt ook een Vita en PS4 te kopen. Dat kan ik best begrijpen. Zeker de combi Vita – PS4 is logisch aangezien ze Vita heel graag als ideale partner van de PS4 willen positioneren.
    Ik verwacht dan ook niet dat dit soort opties er ooit gaan komen.

    Tip Megaman: een keer een enter maakt het een stuk leesbaarder! 🙂

  8. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Tip Megaman: een keer een enter maakt het een stuk leesbaarder! 🙂

    Nou vooruit omdat jij het bent 🙂 😉

  9. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    nou vooruit omdat jij het bent 🙂 😉

    top! 🙂