Forum

Topic: Even een vraagje ivm ps4 psn account(s)

Anoniem's avatar

Had even een vraagje.

Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen.

Ik heb een nieuwe PSN-account aangemaakt voor mijn PS4, nu wil ik ook mijn oude PSN-account gebruiken van de PS3, is dit mogelijk? Zoja hoe connect ik deze?

Zag al dat ik wel een subaccount kan maken, alleen mijn trophies en save data kan ik niet gebruiken?

Alvast bedankt.

Kevin

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Gewoon aanmelden met je e-mail en wachtwoord van je ps3-account.

  2. 10 XP
    Pronkiee's avatar

    Bedankt voor je reactie, dit snap ik alleen dit lukt niet, hij neemt mijn trophies en save data niet over.

    Wil beide PSN accounts gebruiken. (PS3 account voor AC BF, geen zin om opnieuw te beginnen)

  3. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    je account moet dan het zelfde zijn je kan niet je trophy en save data mee nemen van een andere account naar je nieuw acount

  4. 10 XP
    Pronkiee's avatar

    Dragonbladex, nee dit klopt wil hem ook niet gebruiken op mijn nieuwe account, vraag mij gewoon af of het op de ps4 mogelijk is om 2 accounts te hebben, weet dat je een subaccount kan maken alleen dat speel ik nog steeds onder mijn ”nieuwe ps4 account”, wat inhoud dat ik niet gebruik kan maken van mijn oude account (data en trophies)

  5. 8830 XP
    7th-son's avatar

    je kunt meerdere accounts op je ps4 zetten ja, gewoon bij profiel geloof ik
    eerst afmelden, en dan aanmelden als nieuw profiel, en dan je eigen originele profiel gegevens invullen, PSN naam en wachtwoord dus
    vraag me alleen af waarom je dan een nieuw account hebt gemaakt op de ps4

  6. 10 XP
    Pronkiee's avatar

    Als ik vanavond thuis ben zal ik het gelijk even proberen.
    Wat betreft nieuwe account, ps3 gekocht van maat van me, nooit zelf account aangemaakt, altijd op die van hem gespeeld, en aangezien je bij psn niet je online id kan veranderen voor ps4 maar een nieuwe aangemaakt, heb AC BF voor ps3, geupgrade en toen schoot het mij te binnen dat ik alles kwijt ben, dus vandaar dat ik wil switchen tussen die 2 accounts.

    Zal nog even laten weten of het is gelukt, alsnog ieder bedankt voor de reacties.

  7. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Save data van de ps3 kan niet op de ps4.

  8. 270 XP
    RvG_NL's avatar

    Je kun je gewoon afmelden en met een nieuwe gebruiker aanmelden. Dit hoeft niet persé een subaccount te zijn.

    Ik heb mij op de ps4 ook met mijn oude account aangemeld omdat ik een nieuwe gebruikersnaam had aangemaakt.

    Ik wilde een andere gebruiksnaam. Aangezien je games als flower, flow enz. opnieuw kan downloaden op ps4 kwaliteit heb ik mijn oude account er ook op gezet.

  9. 52 XP
    PS4Oneday's avatar

    Gewoon inloggen met je account dat werkt meteen werkte ook bij mij je kan al je tropheys meenemen maar verder gaan met een spel kan niet. Ps4 games zijn next gen. Het zijn inpricipe 2 verschillende games. Ps3 game en ps4 game.

  10. 10 XP
    Pronkiee's avatar

    Even ter info, is inderdaad gelukt, hoefde geen subaccount aan te maken.
    Wat betreft ps3 en ps4 games, weet dat hier een verschil tussen zit, ging mij alleen om AC BF aangezien ik deze op de ps3 had gekocht en geupgrade naar ps4 voor een tientje.

    Wil iedereen iig bedanken voor alle reacties, toppers!