Forum

Topic: [GEZ]special editions van games

Anoniem's avatar

Ik ben opzoek naar special editions van games. Maakt niet uit van welke game laat een bericht achter met welke SE je hebt en ik laat je weten of ik intresse heb. Mag ook alleen een steelcase zijn of een bepaald deel van de SE.
Ben vooral opzoek naar SE van:
Call of duty
Battlefield
Prototype
Uncharted
Gta

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

29 reacties

  1. 83 XP
    gertraaf's avatar

    Heb limited Edition van Metal gear Solid 4 liggen.

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik ben opzoek naar special editions van games. Maakt niet uit van welke game laat een bericht achter met welke SE je hebt en ik laat je weten of ik intresse heb. Mag ook alleen een steelcase zijn of een bepaald deel van de SE.

    Gast, je zou beter gewoon focussen op het gene wat je wilt en zo opbouwen. Ik ken echt de donkerste wegen voor aan bijna elke editie te geraken… Je hebt bv mijn ps3 collectie gezien? Dit allemaal in een een paar maand gevonden…

  3. 518 XP
    recsto's avatar

    Gast, je zou beter gewoon focussen op het gene wat je wilt en zo opbouwen. Ik ken echt de donkerste wegen voor aan bijna elke editie te geraken… Je hebt bv mijn ps3 collectie gezien? Dit allemaal in een een paar maand gevonden…

    oke ik zal morgen wel een lijstje maken met de gene wat ik graag wil. heb je collectie niet gezien btw

  4. 25 XP
    Lainadan's avatar

    Ik heb de limited edition van borderlands 1

  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    oke ik zal morgen wel een lijstje maken met de gene wat ik graag wil. heb je collectie niet gezien btw

    Dit is(was) mijn collectie

    http://i.imgur.com/WNAfRKA.jpg
    http://i.imgur.com/yybah9H.jpg
    http://i.imgur.com/QEHa48h.jpg

  6. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik heb nog twee ps3 skins stickervellen voor Diablo III, voor de console en vier controllers.

  7. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Gast, je zou beter gewoon focussen op het gene wat je wilt en zo opbouwen. Ik ken echt de donkerste wegen voor aan bijna elke editie te geraken… Je hebt bv mijn ps3 collectie gezien? Dit allemaal in een een paar maand gevonden…

    HAHA! om dat nu meteen een special edition collectie te gaan noemen. Ik heb al andere collecties gezien en die zijn niet te vergelijken met wat jij een collectie noemt. Wat ik uit je foto opmaak is dat je hoogstens 6 exemplaren echt een special edition kan noemen. Een steelcase is niet zo bijzonder hoor.

  8. 169 XP
    renzer1133's avatar

    Heb hier een Bioshock Infinite steelbook.

  9. 196 XP
    lancolot's avatar

    Just Cause 2 Essentials noem jij dat een special edition?
    Sniper ghost warrior Essentials noem jij dat een special editon?
    Need for speed most wanted noem jij dat een special edition?
    Grand theft auto IV (volledige versie) is geen special edition ?
    Ghost Recon is geen special edition?
    bovenste borderlands 2 is geen special edition.

    Dan zou ik wel 129 special edition’s hebben.

  10. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Just Cause 2 Essentials noem jij dat een special edition?
    Sniper ghost warrior Essentials noem jij dat een special editon?
    Need for speed most wanted noem jij dat een special edition?
    Grand theft auto IV (volledige versie) is geen special edition ?
    Ghost Recon is geen special edition?
    bovenste borderlands 2 is geen special edition.

    Dan zou ik wel 129 special edition’s hebben.

    Inderdaad, same here!

  11. 518 XP
    recsto's avatar

    Just Cause 2 Essentials noem jij dat een special edition?
    Sniper ghost warrior Essentials noem jij dat een special editon?
    Need for speed most wanted noem jij dat een special edition?
    Grand theft auto IV (volledige versie) is geen special edition ?
    Ghost Recon is geen special edition?
    bovenste borderlands 2 is geen special edition.

    Dan zou ik wel 129 special edition’s hebben.

    Weet waar je je zo druk om maakt. En hij zegt volgens mij nergens dat hij alleen maar special editions heeft. Hij heeft alleen gesegt dat hij een collectie heeft.

    Heb limited Edition van Metal gear Solid 4 liggen.

    Sorry maar ik pas

    Ik heb de limited edition van borderlands 1

    Is dat met die boblehead?

    Heb hier een Bioshock Infinite steelbook.

    Wat wil je ervoor hebben?

  12. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Weet waar je je zo druk om maakt. En hij zegt volgens mij nergens dat hij alleen maar special editions heeft. Hij heeft alleen gesegt dat hij een collectie heeft.

    Sorry maar ik pas

    Is dat met die boblehead?

    Wat wil je ervoor hebben?

    Het gaat hier volgens mij toch over special editions, niet?

  13. 518 XP
    recsto's avatar

    Het gaat hier volgens mij toch over special editions, niet?

    Ja maar hij zei niks over alleen maar SE. Hij had het over zijn collectie games waar een aantal SE tussen zitten. En wat maakt het uit dat er een aantal normale edities tussen zitten. Mensen bitchen veel te snel over dingen op dit forum

  14. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Ik heb de ellie edition van The Last of Us te koop 🙂

  15. 518 XP
    recsto's avatar

    Ik heb de ellie edition van The Last of Us te koop 🙂

    Voor hoeveel?

  16. 137 XP
    Iguana_'s avatar

    Just Cause 2 Essentials noem jij dat een special edition?
    Sniper ghost warrior Essentials noem jij dat een special editon?
    Need for speed most wanted noem jij dat een special edition?
    Grand theft auto IV (volledige versie) is geen special edition ?
    Ghost Recon is geen special edition?
    bovenste borderlands 2 is geen special edition.

    Dan zou ik wel 129 special edition’s hebben.

    Je snapt toch ook wel dat dit foto’s zijn van zijn gehele collectie, waar SE’s tussen zitten?

    Gast, je zou beter gewoon focussen op het gene wat je wilt en zo opbouwen. Ik ken echt de donkerste wegen voor aan bijna elke editie te geraken… Je hebt bv mijn ps3 collectie gezien? Dit allemaal in een een paar maand gevonden…

    Waar heb jij je dan op gefocussed als ik vragen mag? Dat kan ik niet echt opmaken uit jouw foto’s..

  17. 196 XP
    lancolot's avatar

    Je snapt toch ook wel dat dit foto’s zijn van zijn gehele collectie, waar SE’s tussen zitten?

    Waar heb jij je dan op gefocussed als ik vragen mag? Dat kan ik niet echt opmaken uit jouw foto’s..

    Ja natuurlijk, maar de foto is niet passend bij het onderwerp, ach wat boeit het.
    Zou makkelijker zijn geweest voor de mensen die (special edition’s) te koop heeft om te kijken welke games hij al heeft 🙂

  18. 518 XP
  19. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb de SE van Tomb Raider, Assassins Greed 2 Brother Hood, Demons souls black F-edition, Dark Souls en nog een paar simpele SE-games + een uiterst zeldzame Dreamcast en Sonic 2 online JP only voor de Dreamcast.
    Zelf vind ik dat SE van games veeel te duur zijn.. heb Tomb Raider voor een paar tientjes minder kunnen kopen maar alsnog vind ik achteraf dat het z’n geld niet waard was. De SE van Mortalkombat vind ik de slechste SE ooit die ik gekocht heb ‘die van Assassins Greed 2 de beste (60 euro met figure)’.

  20. 518 XP
    recsto's avatar

    Ik heb de SE van Tomb Raider, Assassins Greed 2 Brother Hood, Demons souls black F-edition, Dark Souls en nog een paar simpele SE-games + een uiterst zeldzame Dreamcast en Sonic 2 online JP only voor de Dreamcast.
    Zelf vind ik dat SE van games veeel te duur zijn.. heb Tomb Raider voor een paar tientjes minder kunnen kopen maar alsnog vind ik achteraf dat het z’n geld niet waard was. De SE van Mortalkombat vind ik de slechste SE ooit die ik gekocht heb ‘die van Assassins Greed 2 de beste (60 euro met figure)’.

    wat zijn die paar simpele SE games?

  21. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ja maar hij zei niks over alleen maar SE. Hij had het over zijn collectie games waar een aantal SE tussen zitten. En wat maakt het uit dat er een aantal normale edities tussen zitten. Mensen bitchen veel te snel over dingen op dit forum

    Klopt, had ik misschien moeten zeggen. Deze edities zijn allemaal nieuw aangekocht en niet 2dehands…. Dus echt makkelijk er aan geraken kan je niet zomaar
    @jonas: wijsneus

    Ik ben opzoek naar special editions van games. Maakt niet uit van welke game laat een bericht achter met welke SE je hebt en ik laat je weten of ik intresse heb. Mag ook alleen een steelcase zijn of een bepaald deel van de SE.
    Ben vooral opzoek naar SE van:
    Call of duty
    Battlefield
    Prototype
    Uncharted
    Gta

    Geef eens een lijstje en kzal je pm’en. Tegen volgende week zal ik ze allemaal vinden in nieuw staat….
    Waarom pm’en? Omdat sommige edities nog maar in beperkte stock zitten. Ik ken zeer veel adressen… Ik geef ze niet zomaar aan pipo’s zoals oa Jonas

  22. 2457 XP
    peyj's avatar

    Gaat het je echt om de steel cases/ overige speciale hoesjes die je erbij krijgt of de merchandise die je erbij krijgt? Merchandise kan je ook makkelijk via internet bestellen (bijvoorbeeld Assassins Creed statues). Ik heb zelf ondertussen ook mn collectie iets kunnen uitbreiden, maar als de content me niet aanstaat dan koop ik ‘m ook niet.

  23. 518 XP
    recsto's avatar

    Gaat het je echt om de steel cases/ overige speciale hoesjes die je erbij krijgt of de merchandise die je erbij krijgt? Merchandise kan je ook makkelijk via internet bestellen (bijvoorbeeld Assassins Creed statues). Ik heb zelf ondertussen ook mn collectie iets kunnen uitbreiden, maar als de content me niet aanstaat dan koop ik ‘m ook niet.

    Het gaat me meer om de steelcases. Ben niet echt speciaal opzoek naar statues. Een cod prestige edition is soms wel leuk. Maar een armband of munt hoef ik niet persee. Of een gta special edition is vaak ook wel leuk

  24. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Klopt, had ik misschien moeten zeggen. Deze edities zijn allemaal nieuw aangekocht en niet 2dehands…. Dus echt makkelijk er aan geraken kan je niet zomaar
    @jonas: wijsneus

    Geef eens een lijstje en kzal je pm’en. Tegen volgende week zal ik ze allemaal vinden in nieuw staat….
    Waarom pm’en? Omdat sommige edities nog maar in beperkte stock zitten. Ik ken zeer veel adressen… Ik geef ze niet zomaar aan pipo’s zoals oa Jonas

    ach man toch, aan uw mentaliteit valt op te maken dat jij echt denkt dat jij hier de man bent he ! Doe toch niet belachelijke met uw “donkere wegen”. ik zou eens willen zien wat er van de beste man zijn lijstje daadwerkelijk bij hem zal komen, en als er iets komt zal het toch niet door uwe bullshit zijn. WAKKER WORDEN, WE ARE IN THE REAL LIFE! Ik denk dat jij met je hoofd in Grand Theft Auto leeft. ik denk trouwens dat Trevor ook wel enkele donkere wegen kent ! En je uitleg klopt langs geen kanten, je zegt in de eerste post nog dat je uw collectie in ENKELE MAANDEN gevonden hebt. En voor deze persoon ga je zijn lijstje vinden in 1 WEEK tijd, haha laat me niet lachen.

    wat zijn die paar simpele SE games?

    Kijk even op Nedgame.nl , Daar vind je nog heel wat speciale edities tegen een mooie prijs. Ik hoop dat je er iets vind, en anders wens ik je enorm veel succes in je zoektocht. als je een mooie collectie hebt hoop ik dat je deze eens deelt op het forum. Ik ben enorm benieuwd naar het hopelijk komende topic over je collectie!

  25. 1870 XP
    R*forever's avatar

    ach man toch, aan uw mentaliteit valt op te maken dat jij echt denkt dat jij hier de man bent he ! Doe toch niet belachelijke met uw “donkere wegen”. ik zou eens willen zien wat er van de beste man zijn lijstje daadwerkelijk bij hem zal komen, en als er iets komt zal het toch niet door uwe bullshit zijn. WAKKER WORDEN, WE ARE IN THE REAL LIFE! Ik denk dat jij met je hoofd in Grand Theft Auto leeft. ik denk trouwens dat Trevor ook wel enkele donkere wegen kent ! En je uitleg klopt langs geen kanten, je zegt in de eerste post nog dat je uw collectie in ENKELE MAANDEN gevonden hebt. En voor deze persoon ga je zijn lijstje vinden in 1 WEEK tijd, haha laat me niet lachen.

    Kijk even op Nedgame.nl , Daar vind je nog heel wat speciale edities tegen een mooie prijs. Ik hoop dat je er iets vind, en anders wens ik je enorm veel succes in je zoektocht. als je een mooie collectie hebt hoop ik dat je deze eens deelt op het forum. Ik ben enorm benieuwd naar het hopelijk komende topic over je collectie!

    Ja daarom dat ik hem nu al zit te helpen. En dat ik hem volgende week adressen zal bezorgen. PM bestaat voor iets…

    Btw: gta? Wat heeft dat er nu mee te maken. Sebiet moet ik je nog paranoia verklaren van de gta hype… Ik genoot er van , maar speel er al weken niet meer op ondanks er nog geen ps4 versie is….

  26. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Voor hoeveel?

    Goedkoopste op marktplaats is 32,50, dus voor 30 is die voor jou!

    hoor het wel!

  27. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Heren heren, iets vriendelijker mag wel…

    Misschien nog een tip: Zavvi.nl heeft regelmatig de steelboxes ed van games te koop, ZONDER het spel. Dat kan dus interessant zijn als je wel de verpakking interessant vindt om te hebben, maar het spel zelf niet wil spelen (of al in een gewone editie hebt). Vaak zijn dit bijvoorbeeld de Steelcases.

  28. 518 XP
    recsto's avatar

    Goedkoopste op marktplaats is 32,50, dus voor 30 is die voor jou!

    hoor het wel!

    het gaat er niet om wat marktplaats te bieden heeft. maar voor 30 doe ik het niet

  29. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    wat zijn die paar simpele SE games?

    NFS Hot Pursuit LE, Dead Space 2 LE dat zijn simpele/standaard LE games.