Forum

Topic: Wat word call of duty 11?

Anoniem's avatar

Ik ben heel benieuwd wat cod 11 gaat worden. Ik heb al een aantal berichten gelezen die zouden moeten wijzen naar modern warfare 4.
Als jullie iets weten Zou ik het graag willen weten 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    Ik ben heel benieuwd wat cod 11 gaat worden. Ik heb al een aantal berichten gelezen die zouden moeten wijzen naar modern warfare 4.
    Als jullie iets weten Zou ik het graag willen weten 🙂

    ja mw4 word het. word gemaakt door sledghammer. had zelf gehoopt op waw2 word weer tijd voor tweede wereld oorlog

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Wat recsto zegt is nog maar een ontzettend groot gemaakt gerucht.
    Ik betwijfel enorm of het MW4 wordt. Infinity Ward heeft namelijk ooit gezegd dat de MW serie een trilogie zou worden. Wel hoop ik dat het een game van Sledgehammer wordt. Ik denk dat het goed zou zijn voor de franchise als er een derde ontwikkelstudio bij komt.

  3. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Mw series waren van infinity ward
    Black ops van treyarch
    Ghosts is infinity ward’s nieuwe franchise. Al hoop ik snel dat ze dit weer op doeken en naar de mw2 roots gaan.
    Bovendien zou het me niet verwonderen dat treyarch ook nog met een nieuwe franchise komt…

    ….
    WAW
    MW1
    MW2
    BO1
    MW3
    BO2
    GHOST
    ?????, BO3, of nieuwe franchise
    MW4, GHOST 2
    AND so on

  4. 235 XP
    TheSpecialOne's avatar

    Dit is een gerucht dat de laatste tijd wordt beschouwd als feit. Onbegrijpelijk naar mijn idee. Ik weet wel bijna zeker dat Treyarch ‘gewoon’ weer de volgende cod maakt. Ik sluit hierbij niet uit dat Sledgehammer ooit eens een MW4 zou kunnen maken.

  5. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    Eerst Black Op’s 3 work title met AWESOME zombie mode op PS4,
    daarna mag Slegthammer verklote wat het wil… dat hoop ik toch, want na MW2 was CoD niet meer wat het ooit geweest is, al probeerde Treyarch hier en daar nieuwe dingen te brengen.

    we zullen nog ff geduld moete hebben 🙂

  6. 52 XP
    PS4Oneday's avatar

    Dit is een gerucht dat de laatste tijd wordt beschouwd als feit. Onbegrijpelijk naar mijn idee. Ik weet wel bijna zeker dat Treyarch ‘gewoon’ weer de volgende cod maakt. Ik sluit hierbij niet uit dat Sledgehammer ooit eens een MW4 zou kunnen maken.

    Er werd al gezegd dat ze de game vorig jaar maakte. Aangezien sledgehammer een heel team van ontwikkelaars zoekt, zou het best wel eens MW4 kunnen worden. Zelf denk ik dat het MW4 of BO3

  7. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Ik zeg al heel lang dat ik wil dat er een Call of Duty World at War 2 komt. World at War is mijn favoriete Call of Duty alleen het is nu bijna niet meer speelbaar door al die *** hackers. Er komt volgens mij inderdaad een MW4 door Sledgehammer, al is dat voor mij een teleurstelling.

  8. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Het enige waar ik nog oren naar heb en waar ik eventueel mijn zuur verdiende centjes wil aan uitgeven is een World at War2. Al het andere heb ik geen interesse voor.

  9. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Doe mij maar Black Ops 3!

  10. 389 XP
    Suugie's avatar

    Mw series waren van infinity ward
    Black ops van treyarch
    Ghosts is infinity ward’s nieuwe franchise. Al hoop ik snel dat ze dit weer op doeken en naar de mw2 roots gaan.
    Bovendien zou het me niet verwonderen dat treyarch ook nog met een nieuwe franchise komt…

    ….
    WAW
    MW1
    MW2
    BO1
    MW3
    BO2
    GHOST
    ?????, BO3, of nieuwe franchise
    MW4, GHOST 2
    AND so on

    Waw en MW1 staat verkeerd om 😉

  11. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Waw en MW1 staat verkeerd om 😉

    Klopt, MW1 was een jaar eerder uit dan WaW 🙂

  12. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Klopt, MW1 was twee week eerder uit dan WaW 🙂

    Gewoon een jaar verschil hoor maar oke 🙂

  13. 8830 XP
    7th-son's avatar

    ik denk dat de volgende COD nog slechter gaat worden

  14. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Gewoon een jaar verschil hoor maar oke 🙂

    Klopt, foutje bedankt..

  15. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    MW4 zou geniaal zijn:) Genoten van MW3 de verhouding was gewoon perfect daar. Achja wat het ook wordt alles beter als Ghosts

  16. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    MW4 zou geniaal zijn:) Genoten van MW3 de verhouding was gewoon perfect daar. Achja wat het ook wordt alles beter als Ghosts

    Helemaal mee eens.

  17. 140 XP
    Wes1987's avatar

    Het zal wel niet veel anders worden denk ik, als ze nu nog mensen zoeken. hebben ze nog niet eens een vol jaar meer om aan de game te werken.
    Ik hoop van harte dat Treyarch de volgende cod gewoon weer maakt, want zij zijn op dit moment de beste cod ontwikkel studio.

    Wat me verbaast is de slechte samenwerking tussen de studio’s. Een klein voorbeeld: In Black Ops 2 introduceerde Treyarch de beste vernieuwing van de afgelopen jaren:P NAMELIJK DE MUTE ALL knop… En vervolgens haalt INFINITY WARD hem in Ghosts er weer uit… Jammer

    Oh, en terug naar de 2e wereldoorlog zou ik toejuichen

  18. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Als het MW4 is, eet ik mijn schoen op, dan mag PSX Sense het komen filmen..

    Ik ben begonnen bij MW1 , tot MW3, was genoeg.
    Ghost laat ik liggen (voorlopig)

    Ze moeten gewoon even het wiel opnieuw gaan uitvinden.

    Van de WWII settings naar Modern Warfare was even lekker, maar ze gaan nu net als 10 jaar geleden doen , al het moderene/futuristische allemaal uitpoepen, dat was 10 jaar geleden met de WWII shooters ook al zo.

  19. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    En toch weet ik niet of teruggaan naar de Tweede Wereldoorlog zo’n geniaal idee is. World at War voelde, mede dankzij de setting, ook weer als een stap terug. Zelf voel ik er ook niet heel veel voor om terug te gaan naar de Tweede Wereldoorlog. Ik heb absoluut geen probleem met de hedendaagse setting.

  20. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    Als Treyarch dit jaar niet met een COD komt ga ik hem waarschijnlijk niet kopen.
    Want COD Multiplayer is sinds MW3 niet meer om aan te zien.
    Black Ops 2 was trouwens wel een leuke COD, alleen ook een van de meest frustrerende, gelukkig was er een Zombie Mode om dat te compenseren.
    Ghosts is waardeloos, Multiplayer is veel te saai, Alien mode komt niet in de buurt van zombies,Single Player is crap & Survival is te saai.

    Maar ja ik zeg nu wel dat ik COD 11 niet ga kopen, maar ik zei hetzelfde over Ghosts en wat gebeurt er?
    Ghosts staat nu tussen me games 😐

  21. 140 XP
    Wes1987's avatar

    Als Treyarch dit jaar niet met een COD komt ga ik hem waarschijnlijk niet kopen.
    Want COD Multiplayer is sinds MW3 niet meer om aan te zien.
    Black Ops 2 was trouwens wel een leuke COD, alleen ook een van de meest frustrerende, gelukkig was er een Zombie Mode om dat te compenseren.
    Ghosts is waardeloos, Multiplayer is veel te saai, Alien mode komt niet in de buurt van zombies,Single Player is crap & Survival is te saai.

    Maar ja ik zeg nu wel dat ik COD 11 niet ga kopen, maar ik zei hetzelfde over Ghosts en wat gebeurt er?
    Ghosts staat nu tussen me games 😐

    Dit komt denk alleen maar door het gebrek aan aanbod.
    Ik heb dit jaar Battlefield 4 een kans gegeven op de Ps4 en kwam er na een maand achter dat het niet voor mij is weggelegd.
    Uiteindelijk kom je dan toch weer bij COD uit, er is momenteel geen andere multiplayer shooter die veel gespeeld wordt…
    Oke misschien is Killzone Shadowfall wel heel goed!? Die game heeft alleen een setting die mij totaal niet aan spreekt