Forum

Topic: FIFA14 online spelen?

Anoniem's avatar

Ik ben op zoek naar psx sensers die af en toe een potje online willen spelen.
Ik heb jaren lang pes gespeeld maar ben overgestapt op FIFA.

Voeg me toe mijn psn naam is MoosAlbo

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 382 XP
    e-man's avatar

    add mij maar .. ,mits je gaat spammen met invites haha

  2. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Mischien eens een toernooi organiseren??

  3. 382 XP
    e-man's avatar

    goed plan lijkt me Alleen de toernooi functie is uit fifa op de ps4 geloof ik.. fuuuuuuuuuuuu

    Ik ben op zoek naar psx sensers die af en toe een potje online willen spelen.
    Ik heb jaren lang pes gespeeld maar ben overgestapt op FIFA.

    Voeg me toe mijn psn naam is MoosAlbo

    Speel je trouwens op ps4?

  4. 13 XP
    Moos's avatar

    goed plan lijkt me Alleen de toernooi functie is uit fifa op de ps4 geloof ik.. fuuuuuuuuuuuu

    Speel je trouwens op ps4?

    Yep op de PS4 ben de enige van mijn vriendenkring die een PS4 heeft dus ik kan tegen niemand spelen. Ik speel nu alleen seasons online. Maar tof dat je reageert, ik zal je toevoegen.

    Mischien eens een toernooi organiseren??

    Volgens mij kan dat niet op de PS4 versie van FIFA14 of weet jij een manier?

  5. 382 XP
    e-man's avatar

    Ik ben altijd benieuwd of ik me kan meten met tegenstanders. En ik moet ook weer een beetje een friendslist opbouwen. Ik zag je invute voorbij komen toen ik net wilde kappen. Waarschijnlijk heb ik morgen wel even tijd om te gamen en anders zeker zaterdag en zondag tussen het voetbal door!

  6. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Yep op de PS4 ben de enige van mijn vriendenkring die een PS4 heeft dus ik kan tegen niemand spelen. Ik speel nu alleen seasons online. Maar tof dat je reageert, ik zal je toevoegen.

    Volgens mij kan dat niet op de PS4 versie van FIFA14 of weet jij een manier?

    Je kan toch 1op1 matches spelen en hier de scores bijhouden?

  7. 47 XP
    NL_JAN_STI's avatar

    Mij mag je ook toevoegen voor de ps4 ( fifa 14)

    Psn NL_JAN_STI

  8. 11 XP
    PS4Gamer's avatar

    Voeg mij ook maar toe: timmieboytim

  9. 382 XP
    e-man's avatar

    ik voeg jullie ook toe, hoe meer tegenstanders hoe beter.

    Ben doordeweek wel wat vaker online als in het weekend, maar jullie zien me wel komen!

  10. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    voeg me maar toe, robo-company

  11. 1 XP
    OussAzz's avatar

    Voeg me maar toe, Ousssie.

  12. 23 XP
    outlaw_87's avatar

    mensen voor fifa 14 op de ps4 kunnen mij ook toegoegen outlaw_87

  13. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Mischien eens een toernooi organiseren??

    Toernooi zou wel vet zijn, maar het wilt maar niet echt werken. Heb vaker mee gedaan, maar op de een of ander manier gaat het heel vaak mis. Mensen die cheaten, die niet meer op komen dagen, veel vertraging.

  14. 276 XP
    G-vrus's avatar

    Jullie mogen mij ook toevoegen krijg als het goed is morgen fifa binnen voor op de ps4 mijn naam is G-vrus

  15. 260 XP
    Erik026's avatar

    voeg me maar toe 🙂 Erik026