Assassins Creed 4 geen geluid

Forumoverzicht

Geplaatst in: Sony PlayStation 4
Topic gemaakt op:
Level: 1 XP

Sinds vandaag heb ik geen geluid meer in het spel AC4.
Als ik de game opstart heb ik echter gewoon geluid tijdens de filmpjes en reclames van de ontwikkelaars. Ook mijn PS4 home screen en andere spellen hebben gewoon geluid.

Het gekke is, gister deed alles het nog gewoon normaal. Ik heb mijn PS4 gister gewoon op stand-by gezet en verder niks aan instellingen veranderd.

Heb al even op Google gekeken maar kreeg niet echt resultaten waar ik iets mee kon. Heb al HDMI poort verwisseld, HDMI kabel gewisseld en PS helemaal van stroom af gehaald…

Ik weet het niet, iemand een idee?!

(Het gaat trouwens om een gedownloade versie die van PS3 naar PS4 is omgezet)

Anoniem reageren

Je hebt niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

1.    382 XP
    e-man's avatar

Spel verwijderen en opnieuw downloaden al geprobeerd?

2.   
    Mechromancer's avatar

Mischien werkt dit verander je geluidsinstellingen van ps4.

3.    183 XP
    KramerYouri's avatar

Had dit probleem ook met de vorige AC, bestanden herstellen was voor mij voldoende.

4.    1 XP
    Showstopper's avatar

Dat probleem zit hem niet in A-C maar in de console zelf. Bij geen enkele spel heb je geluid als je vanuit stand-by modus komt heb ik gemerkt. Hoe ik dit oplos is door ps4 opnieuw starten.
    Maar ik vraag me af zijn er meer mensen met dit probleem? Want denk niet dat het zo hoort! Hoe kan dit probleem opgelost worden?

5.    573 XP
    Dutchpride0318's avatar

Dat probleem zit hem niet in A-C maar in de console zelf. Bij geen enkele spel heb je geluid als je vanuit stand-by modus komt heb ik gemerkt. Hoe ik dit oplos is door ps4 opnieuw starten.
    Maar ik vraag me af zijn er meer mensen met dit probleem? Want denk niet dat het zo hoort! Hoe kan dit probleem opgelost worden?

Geen problemen mee , vanuit stand-by heb ik gewoon geluid bij al me games

6.    5864 XP
    7th-son's avatar

Geen problemen mee , vanuit stand-by heb ik gewoon geluid bij al me games

Ook ik heb nergens problemen mee, draait als een zonnetje!