Forum

Topic: PS update

Anoniem's avatar

Heey mede gamers,

heeft een van jullie enig idee wanneer/of er een update aan komt voor mijn ps4? voornamelijk dat ik dan eindelijk weer mijn eigen muziek af kan spelen op mijn ps4 😛

Las paar maanden terug? dat zo;n update zou komen dus ben benieuwd of iemand een indicatie heeft?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 140 XP
    Wes1987's avatar

    Heey mede gamers,

    heeft een van jullie enig idee wanneer/of er een update aan komt voor mijn ps4? voornamelijk dat ik dan eindelijk weer mijn eigen muziek af kan spelen op mijn ps4 😛

    Las paar maanden terug? dat zo;n update zou komen dus ben benieuwd of iemand een indicatie heeft?

    Dat er een update aan komt is zeker. Of deze ook het afspelen van mp3 gaat toevoegen is nooit echt bevestigd. Er kwam meer een antwoord van “we gaan er naar kijken”.
    Ben benieuwd wanneer er weer een update komt en wat het allemaal toevoegt. Voolopig nog niks bekend. Wordt ook wel tijd voor een YouTube app zo onderhand…

    Geduld is de enige optie voorlopig!

  2. Mechromancer's avatar

    Zal nog wel komen na de headset update.

    Geduld is een schone zaak.

  3. 30 XP
    GamefreakRob's avatar

    Ik hoop inderdaad dat ie snel komt! Shuhei Yoshida gaf aan dat er een update zou gaan komen voor DNLA en MP3, ze zeggen van niet maar het heeft zeker te maken met de service ”Music Unlimited”.. ze willen eerst de zakken vullen. Maar dan moeten ze wel een i-Deal betaling toestaan, en geen creditcard alleen! 🙂

  4. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Dat er een update aan komt is zeker. Of deze ook het afspelen van mp3 gaat toevoegen is nooit echt bevestigd. Er kwam meer een antwoord van “we gaan er naar kijken”.
    Ben benieuwd wanneer er weer een update komt en wat het allemaal toevoegt. Voolopig nog niks bekend. Wordt ook wel tijd voor een YouTube app zo onderhand…

    Geduld is de enige optie voorlopig!

    Je kan wel www.YouTube/tv bekijken of .com/tv. Dit icm met het zoeken via je telefoon/tablet werkt goed.