Forum

Topic: Game importeren in Steam met CD Key

Anoniem's avatar

Ik wil graag XCOM: Enemy Unknown kopen en spelen op mijn iMac. Helaas heeft dit apparaat geen CD speler meer, waardoor ik de game dus digitaal moet installeren en waarschijnlijk kopen.

Ik herinnerde me alleen dat je via Steam vroeger de CD key kon invoeren van een fysiek gekochte game, en dat je dan de game kon installeren via Steam.
Werkt dit nog steeds zo? (en kan ik dus XCOM Enemy Unknown kopen in de winkel en deze met de CD key in steam importeren en dus installeren?)

Alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 4683 XP
    ps3dennis's avatar

    Via Steam de CD key invoeren…
    Volgens mij werkt dat nog steeds
    Als je een game in de winkel koopt wil volgens mij Steam ook dat je de via download-game installeert en niet via de Disc.

  2. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Je zou ook gewoon via een webshop een steamkey kunnen kopen 🙂

  3. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Je zou ook gewoon via een webshop een steamkey kunnen kopen 🙂

    Bedankt voor je suggestie, maar ik wil de game graag fysiek hier hebben liggen als ik hem koop ;). De game is trouwens gewoon in de Steam store te koop ook.

    [QUOTE=ps3dennis]Via Steam de CD key invoeren…
    Volgens mij werkt dat nog steeds
    Als je een game in de winkel koopt wil volgens mij Steam ook dat je de via download-game installeert en niet via de Disc.[/quote]
    Oke, ik ga de gok gewoon nemen en haal de game binnenkort op. Bedankt voor je reactie.

  4. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Je kan ook een losse cd-speler kopen, die zijn maar 30 euro ofzo.

  5. 4683 XP
    ps3dennis's avatar

    Je kan ook een losse cd-speler kopen, die zijn maar 30 euro ofzo.

    Dan moet die wel iMac compatibel zijn.

    Probeer anders bij je steam app/site op je mac of je ergens een cd code in kan voeren (als je bent ingelogd).