Forum

Topic: BF4 China Rising PS4 Help

Anoniem's avatar

Hey kunnen jullie mij helpen. ik heb bf4 op de release voor de ps4 gekocht en heb daarbij dus de China rising dlc gekregen. deze heb ik dus geïnstalleerd maar als ik bv een server wil joinen van China rising zegt hij geen content. beschikbaar kan ieman mij helpen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Hey kunnen jullie mij helpen. ik heb bf4 op de release voor de ps4 gekocht en heb daarbij dus de China rising dlc gekregen. deze heb ik dus geïnstalleerd maar als ik bv een server wil joinen van China rising zegt hij geen content. beschikbaar kan ieman mij helpen

    Euh… Misschien hem eerst downloaden.
    Je hebt volgens mij de key-voor de gratis versie gedownload..

    Ga naar store.
    DLC
    Koop
    Gratis versie
    Er staat 15 euro op, negeer.
    Gratis….
    Download

  2. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Zodra je het hebt gedownload, moet je hem nog wel installeren.
    Anders werkt het niet.

  3. 107 XP
    Sunny-Sem's avatar

    Ja maar in de store staat gewoon geïnstalleerd en ik kan hem niet meer kopen ofzo

  4. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ja maar in de store staat gewoon geïnstalleerd en ik kan hem niet meer kopen ofzo

    Verwijder de dlc en installeer opnieuw.

  5. 52 XP
    PS4Oneday's avatar

    Ik wil niet zeuren maar er zijn al meerdere toppics over ditzelfde probleem. Verder is het een fout in de ps store. Veel mensen hebben daar problemen mee.

  6. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Ik heb er geen problemen mee, het enige probleem dat ik heb is dat ik de Ps4 nog niet heb 😛

  7. 52 XP
    PS4Oneday's avatar

    Ik heb er geen problemen mee, het enige probleem dat ik heb is dat ik de Ps4 nog niet heb 😛

    waar heb je besteld?