Forum

Topic: PS4 nieuwe levering

Anoniem's avatar

Ik heb een vraag over de nieuwe PS4 levering wanneer de volgende er weer is, op sommige sites heb ik gelezen dat er dit weekend in sommige filialen van de Mediamarkt er een kwam, maar dat was uiteindelijk toch niet zo. De Mediamarkt lijkt mij toch de beste keus en ik wacht nu op de losse verkoop. Het schijnt ook dat er 22 januari een grote levering in heel Nederland komt, en ik hoop dan dat sommige mediamarkten een beetje door de pre-orders heen zijn en dat ik dan de Knack bundel kan kopen. Hebben jullie nog meer informatie over meer leveringen? Ik hoor het graag!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    Ik heb een vraag over de nieuwe PS4 levering wanneer de volgende er weer is, op sommige sites heb ik gelezen dat er dit weekend in sommige filialen van de Mediamarkt er een kwam, maar dat was uiteindelijk toch niet zo. De Mediamarkt lijkt mij toch de beste keus en ik wacht nu op de losse verkoop. Het schijnt ook dat er 22 januari een grote levering in heel Nederland komt, en ik hoop dan dat sommige mediamarkten een beetje door de pre-orders heen zijn en dat ik dan de Knack bundel kan kopen. Hebben jullie nog meer informatie over meer leveringen? Ik hoor het graag!

    je zou bij een intertoys/bart smit moeten kijken. die krijgen bijna elke week wel een aantal pre orders. ik heb die van mij op maandag gepreorderd en vandaag kunnen ophalen. dus daar zou eens moeten informeren. bel gewoon alle intertoys/bartsmit winkels in je buurt en kijk dan waar de minste reservering zijn. game mania krijgt ook wel regelmatig ps4’s. maar de winkels krijgen pas geleverd als er 10 tot 15 winkels bij een winkel geleverd kan worden.

  2. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    De MediaMarkt krijgt ook zeer veel binnen de afgelopen tijd. Er waren een aantal filialen die zelfs aan vrije verkoop deden omdat ze grote leveringen kregen en geen pre-orders meer hadden lopen. Zou de Twitter accounts van de Media Markt filialen goed in de gaten houden.

  3. 518 XP
    recsto's avatar

    De MediaMarkt krijgt ook zeer veel binnen de afgelopen tijd. Er waren een aantal filialen die zelfs aan vrije verkoop deden omdat ze grote leveringen kregen en geen pre-orders meer hadden lopen. Zou de Twitter accounts van de Media Markt filialen goed in de gaten houden.

    Als ze ps4 binnen krijgen zijn ze meestal binnen een uur uitverkocht.

  4. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Des te slimmer is om het in de gaten te houden toch 😉 Door te denken ‘ze worden toch wel uitverkocht’ ga je er inderdaad ook geen een krijgen daar.

  5. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Media Markt is echt naaiend, want op hun twitter staat dat ze volgende week weer een levering krijgen maar als je ernaartoe gaat om te vragen zeggen zij dat ze nergens vanaf weten en heb het hier trouwens over de vestigingen in Rotterdam

    Maarja, zet er dalijk wel gelijk een paar in de pre-order want ga er vanmiddag toch naartoe
    want geen zin om steeds hun twitter in de gaten te houden en daarbij als hun een nieuwe lading hebben gekregen zijn ze toch zo weer weg

  6. 518 XP
    recsto's avatar

    Media Markt is echt naaiend, want op hun twitter staat dat ze volgende week weer een levering krijgen maar als je ernaartoe gaat om te vragen zeggen zij dat ze nergens vanaf weten en heb het hier trouwens over de vestigingen in Rotterdam

    Maarja, zet er dalijk wel gelijk een paar in de pre-order want ga er vanmiddag toch naartoe
    want geen zin om steeds hun twitter in de gaten te houden en daarbij als hun een nieuwe lading hebben gekregen zijn ze toch zo weer weg

    als je het aan een student vraagt die er alleen staat voor het geld en die steeds het zelfde verhaaltje moetenzeggen. krijg je niks te weten inderdaad. je moet naar de afdelingsmanager gaan die zich bezig houd met de bestellingen enzo.

  7. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    als je het aan een student vraagt die er alleen staat voor het geld en die steeds het zelfde verhaaltje moetenzeggen. krijg je niks te weten inderdaad. je moet naar de afdelingsmanager gaan die zich bezig houd met de bestellingen enzo.

    Ik heb inmiddels voor mij en mijn vader een pre-order lopen bij beide vestigingen, nu alleen afwachten welke de levering als eerste krijgt

  8. 184 XP
    ninodz9's avatar

    net mediamarkt gebeld en ze zeiden dat ze de 28 weer een levering krijgen.

  9. 3 XP
    Burhan's avatar

    net mediamarkt gebeld en ze zeiden dat ze de 28 weer een levering krijgen.

    Is dit in elke media markt in België? Ik heb hem namelijk op 17 Januari besteld.

  10. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Is dit in elke media markt in België? Ik heb hem namelijk op 17 Januari besteld.

    Geen idee denk het wel , ik heb gebeld naar de mediamarkt in Amsterdam Noord.

  11. 3 XP
    Burhan's avatar

    Geen idee denk het wel , ik heb gebeld naar de mediamarkt in Amsterdam Noord.

    Ik heb de mediamarkt gebeld hier in hasselt waar ik hem ook op 17/01 besteld heb en ze zeggen dat ik misschien ergens half Februari aan de beurt kan komen.