Forum

Topic: AC IV BF: The Black Chest Edition van Ps3 Naar Ps4 Upgrade + Exclusieve Content?

Anoniem's avatar

ik heb de Assassin’s Creed IV Black Flag The Black Chest Edition via Uplay al een lange tijd terug besteld.

er staat veel extra content op en een upgrade van ps3 naar ps4, maar kan de Exclusive Content ook op de ps4 worden afgespeeld?

want er staat “Exclusive Content For Ps3” in het boekje staat ‘Unlock Assassin’s Creed IV Black Flag Exclusive Content | Discover The Assassin’s Creed Universe’

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    ik heb de Assassin’s Creed IV Black Flag The Black Chest Edition via Uplay al een lange tijd terug besteld.

    er staat veel extra content op en een upgrade van ps3 naar ps4, maar kan de Exclusive Content ook op de ps4 worden afgespeeld?

    want er staat “Exclusive Content For Ps3” in het boekje staat ‘Unlock Assassin’s Creed IV Black Flag Exclusive Content | Discover The Assassin’s Creed Universe’

    https://pbs.twimg.com/media/BeVwalkCUAAg5F7.jpg:large

    Ik weet het niet zeker maar dacht van niet.

  2. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    Ik heb de special edition van AC IV BF PS3 en de extra content zat in de upgrade code verwerkt. Dus jouw content zou ook alleen naar PS4 overgezet worden.

  3. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Het werkt gewoon op beiden tegelijk.

  4. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    de vraag is je game door E.A gemaakt?
    dan is het alleen voor je ps3 bedoeld
    zo als dit ook het geval is met battlefield4 🙁

    dan is de kans groot de het bij jou game ook van toepassing is
    bedankt E.A 🙁

  5. 233 XP
    Johnny's avatar

    nope gaat allemaal automatisch mee naar je ps4 😉
    had ook een season pass gekocht op ps3 en die is ook gewoon mee gegaan naar de ps4

  6. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb alleen de Aveline dlc en anders dan bij BF4 die ik zelf niet heb… werkt bij mij de dlc van AC4 gewoon op ps3 en 4.

  7. 87 XP
    5StarGbVk's avatar

    heel hartelijk bedankt voor jullie hulp.
    ik wist het echt effe niet hoe dat in elkaar zat,

    dus als ik het goed begrijp> moet ik eerst alle exclusieve content & uplay passport in de ps3 installeren en dan pas de upgrade-disc van de ps3 in de ps4 installeren

    of zit de exclusieve content & uplay passport al bij de upgrade van ps3 naar ps4 dus dat ik het meteen in me ps4 kan installeren

    of moet ik toch aangezien het nie erbij stond “Exclusive Content For Ps3” de exclusieve content & uplay passport en de upgrade van ps3 naar ps4 in de ps4 installeren.

    of hoe gaat dat stap.voor stap?

    ~

    heb nog ene DLC-vraag: waarom zijn deze 2 DLC’s niet los te verkrijgen of zijn ze ergens inbegrepen?

    Assassin’s Creed IV Black Flag – Kraken Ship Pack

    https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/games/uitbreidingen/assassin%e2%80%99s-creediv-black-flag-kraken-ship-pack/cid=EP0001-CUSA00009_00-ACBFMICRODLC0006

    en wat is dit voor DLC?

    Assassin’s Creed IV Black Flag – Discount

    https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/games/assassin’s-creed-4-black-flag-discount/cid=EP0001-CUSA00009_00-PS3UPGREXXXXXXXX

    hopen dat jullie me hier mee nog kunnen helpen?