Forum

Topic: Clash of Clans Clan

Anoniem's avatar

Hallo

Ik speel al een tijde COC en kwam tot de conclusie dat de meeste clans van kindertjes clans zijn. Gaan er in er uit willen legers geven niks enz. Hierdoor ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een nieuwe clan benbegonnen.
De vereiste is 1100 trofeeën. Je mag zovaak legers vragen als je wilt, maar moet ook gul kunnen geven. Het moet ook gezellig zijn. Zijken over een andere rang heeft geen nut. Als je een tijd lid bent en actief bent krijg je vanzelf promotie.
Dus mensen join de clan!!

Naam: Lolapenoza

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Dit is toch een f2p android spel? Niet gek dat het vooral jongeren trekt…

  2. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Het is idd F2P. En gewoon leuk om te spelen.

  3. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Persoonlijk veel te kinderachtig, wordt door mijn 10-jarige broertje gespeeld…

  4. 579 XP
    Gr(_)mbl3's avatar

    Age of empires, dat was pas een spel. Ook de eerste warcraft spellen vond ik ook erg leuk. Spelen op een iOS device lijkt me gewoon niet handig.

  5. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Waarom maken we niet gewoon een PSX-sense clan?

  6. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Hallo

    Ik speel al een tijde COC en kwam tot de conclusie dat de meeste clans van kindertjes clans zijn. Gaan er in er uit willen legers geven niks enz. Hierdoor ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een nieuwe clan benbegonnen.
    De vereiste is 1100 trofeeën. Je mag zovaak legers vragen als je wilt, maar moet ook gul kunnen geven. Het moet ook gezellig zijn. Zijken over een andere rang heeft geen nut. Als je een tijd lid bent en actief bent krijg je vanzelf promotie.
    Dus mensen join de clan!!

    Naam: Lolapenoza

    Moet je echt 1100 trofeeën hebben? Ik ben ongeveer een week geleden begonnen met spelen, nu level 22 maar ik zorg eerst dat ik mijn verdediging in orde heb voordat ik echt veel trofeeën ga halen. Ik heb er nu trouwens wel al 750 ofzoiets.

    Je hebt trouwens zelf ook maar 1133 dus om de grens dan op 1100 te zetten is nogal stom.

  7. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    ik had 1600 trofeeen, maar ben bewust wat gezakt zodat ik niet leeg geroofd word. En ik vind het mooi dat mensen oordelen voordat ze het gespeeld hebben. Ik ben zelf 24 jaar en ken veel mensen die nog ouder zijn en het spelen. Is denk een van de beste en verslavende games op de smartphone.