Forum

Topic: ps4 krijgt ineens kuren.

Anoniem's avatar

Nu een dag of twee heeft me ps4 kuren, ziet ineens soms de dics niet, kan dan ook niet de disc eruit krijgen, ineens ook een irritant trillend geluid uit de blu ray speler, en me aan en uit button op de ps4 zelf werkt niet meer. Heeft iemand hier ook problemen mee? Dan hoor ik het graag

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Nu een dag of twee heeft me ps4 kuren, ziet ineens soms de dics niet, kan dan ook niet de disc eruit krijgen, ineens ook een irritant trillend geluid uit de blu ray speler, en me aan en uit button op de ps4 zelf werkt niet meer. Heeft iemand hier ook problemen mee? Dan hoor ik het graag

    Terug brengen naar de winkel, in dit geval is het handig als je die ps4 bij mediamarkt of saturn hebt gekocht,
    die hebben een eigen dienst
    en anders terug sturen, of ze reparen het of je krijgt een nieuwe Ps4

  2. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Ja heb ik ook gehad (niet die klachten) ben naar de mediamarkt geweest en heb me geld terug gekregen geen vragen niks dus qas daar wel blij mee!

  3. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Ja heb ik ook gehad (niet die klachten) ben naar de mediamarkt geweest en heb me geld terug gekregen geen vragen niks dus qas daar wel blij mee!

    grote winkel-ketens = goede service

  4. 169 XP
    dennydenhaag's avatar

    Ik heb hem bij mm gekocht, dus ik zal eens langsgaan

  5. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Beter nu dan net na je garantie 😀

  6. 322 XP
    WippertNL's avatar

    …probleem gelukkig nog niet tegen gekomen. Heb hem vanaf 29 nov. 2o13. Speel Killzone Shadow Fall en Knack geregeld; en mijn vrouw Zen Pinball 2

  7. 232 XP
    black2death's avatar

    grote winkel-ketens = goede service

    niet altijd, heb het zelf moeten ondervinden een tijd geleden. maar dat was dan wel met een GSM

  8. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    bij problemen met een product met personeel, kan het wel eens van voordeel zijn als je naar de Managers vraagt
    die kunnen iets meer voor je betekenen dan gewoon personeel

    toendertijd ik de ps2 had gekocht bij mm kreeg ik problemen met de hd
    hebben ze toen na gekeken en geconstateerd dat het een probleem van de console was
    heb toen een nieuwe console gekregen
    dit duurde 2 weken
    de ps2 werkt nog steeds correct