Forum

Topic: ps4 levering?

Anoniem's avatar

ik vroeg het me af, ik ben al in bezit van de felbegeerde ps4 1e lading zonder te hebben gepre-orderd

Maar vroeg me af? This al bijna februari en ik zie nog geen ps4 in de vrije verkoop? Betekent dit dat alle mensne die gepre-order hebbennof steeds geen ps4 hbbn?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Gaan we nou voor elke vraag over de levering van de PS4 een nieuw topic aanmaken?

  2. 518 XP
    recsto's avatar

    Gaan we nou voor elke vraag over de levering van de PS4 een nieuw topic aanmaken?

    Denk het wel. Om zijn vraag te beantwoorden. Gamemania denkt dat ze in maart alle pre orders hebben weggewerkt. Mu een slotje erop. En volgende keer moeten mensen maar naar een winkel gaan

  3. 15 XP
    Elf-1's avatar

    @Gamebusters Klopt, er zijn mensen met preorder die nog minimaal 12 weken moeten wachten bij bijvoorbeeld webshop van Bart Smit. Zal nog wel even duren voordat alle pre orders weggewerkt zijn.

  4. 53 XP
    RS010's avatar

    Van dat hele pre order systeem van de ps4 klopt zo enzo niks, ik had mijn ps4 pas 15 november bestelt en had hem een maand later in huis, leuk voor mij maar minder voor de mensen die hem al in juli of eerder hadden bestelt.

  5. 382 XP
    e-man's avatar

    Offtopic voor de gast boven mij:

    ROTTERDAM ROTTERDAM ROTTERDAM!!

    Verder had ik wel op tijd besteld. juni al maar een maat van mij zit ook niet bij de volgende levering en die heeft 27 november besteld!

  6. 33 XP
    jinlen's avatar

    had mijne zaterdag bestelt bij de carrefour in belgie en had dinsdag al telefoon dat hij er was. zolang heb ik dus toch niet moeten wachten maar anderhalve week terug bij de game mania bestelt en zei wachten tot eind februari.Zo zie je maar de grootste ketens eerst.

  7. 28 XP
    JesseSebastian's avatar

    Die van mij vanmiddag hier besteld, morgen binnen!:D
    http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-43099

  8. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Die van mij vanmiddag hier besteld, morgen binnen!:D
    http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-43099

    Ik heb hem hier ook besteld, ik hoop dat het ook echt zo is maar ik heb mijn twijfels..

    Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk

  9. 28 XP
    JesseSebastian's avatar

    Mijn chauffeur is al onderweg dus lijkt mij dat ik vanavond kan spelen 😀

  10. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Mijn chauffeur is al onderweg dus lijkt mij dat ik vanavond kan spelen 😀

    Super vet bedankt voor de tip man!! Ik ook morgen dan hopelijk. Veel plezier!!

    Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk

  11. 222 XP
    Frank_1991's avatar

    Gaan we nou voor elke vraag over de levering van de PS4 een nieuw topic aanmaken?

    Ja man is handig.

    Als je er zoon last van hebt dat iemand een nieuw topic opent waarom reageer je dan?

  12. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Ja man is handig.

    Als je er zoon last van hebt dat iemand een nieuw topic opent waarom reageer je dan?

    Omdat sommige mensen overal om moeten zeiken. Of niet dan..


    Mijn ps4 gister besteld en wordt morgen geleverd!! Yes!!!!

  13. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Wanneer krijgen we losse verkoop ?

    Ben vorig jaar december bij een media markt geweest,die zeiden februari losse verkoop.
    Man, die dingen zijn nog nergens te krijgen! (het heeft wel wat :D)

    Bol.com is minimaal 12 weken wachten,als je hem bestel, wow.

  14. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Losse verkoop krijg je zodra de pre-orders helemaal geleverd zijn, maar aangezien veel winkels nog steeds pre-orders accepteren kan het wel even duren. Af en toe heb je winkels die aan losse verkoop doen omdat ze een grotere levering hebben gekregen dan er nog pre-orders liepen.

    Het is dus niet dat er een bepaalde datum aan vast zit tot winkels mogen/gaan beginnen met losse verkoop:p Zodra er PS4’s zijn die daadwerkelijk los verkocht kunnen worden (dus niet gereserveerd zijn) dan gooien ze het in de losse verkoop. Tot nu toe hebben een aantal Media Markt filialen paar keer losse verkoop gehad. En Amazon UK komt ook laatste tijd vaak met losse verkoop, die hebben ze op voorraad as we speak 🙂

  15. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Vind het wel bizar, had wel verwacht dat ik nu ongeveer al op de PS4 zat, maar helaas.
    Ik ga hem niet pre-orderen, dan kan ik nog wel even wachten. 😉

  16. 30 XP
    AssassinNL's avatar

    Mijne vandaag opgehaald bij intertoys , game on!!!!

  17. 10 XP
    WDS's avatar

    Mijne vandaag opgehaald bij intertoys , game on!!!!

    Super! Dat betekent dat de rest van de retailers ook snel weer een nieuwe levering gaan krijgen. Bol.com heeft inmiddels bij de info gezet dat ze de komende weken elke week een nieuwe levering verwachten. Nogal grootspraak lijkt mij..