Forum

Topic: PS4 op voorraad bij Bart Smit

Anoniem's avatar

Ik krijg zojuist een mail van Bart Smit dat de PS4 op voorraad is. Vandaag besteld, morgen in huis.
Maximaal 1 per klant/bestelling.

Er staat ook bij op=op, dus je moet misschien wel snel zijn.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 18 XP
    FxM's avatar

    Zie niks op de site van BS hoor. Of al uitverkocht kan ook natuurlijk.

  2. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Zie niks op de site van BS hoor. Of al uitverkocht kan ook natuurlijk.

    Klopt het is al uitverkocht. Gisteravond stond het erop. Ik heb heen direct besteld en iemand anders op het forum ook. Kijk maar onder “ps4 levering” van hem is al onderweg en die van mij wordt morgen bezorgd! Helaas je bent te laat..

    Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Soms krijgt Bart Smit inderdaad beperkte leveringen voor de webshop. Als je graag een PS4 wil kopen raad ik je aan om gewoon elke dag even een vaste groep webshops langs te gaan. Op een dag heb je beet.

  4. 162 XP
    Justdoit's avatar

    Soms krijgt Bart Smit inderdaad beperkte leveringen voor de webshop. Als je graag een PS4 wil kopen raad ik je aan om gewoon elke dag even een vaste groep webshops langs te gaan. Op een dag heb je beet.

    Er waren zo’n 1000 units binnengekomen. Deze zijn vandaag rond 13:00uur allemaal verkocht. Heb er ook nog 1 kunnen scoren =D

  5. 18 XP
    FxM's avatar

    Klopt het is al uitverkocht. Gisteravond stond het erop. Ik heb heen direct besteld en iemand anders op het forum ook. Kijk maar onder “ps4 levering” van hem is al onderweg en die van mij wordt morgen bezorgd! Helaas je bent te laat..

    Verstuurd vanaf mijn X909 met Tapatalk

    Oh ik ben al voorzien hoor maar kon nog iemand die er nog naar op zoek was vandaar. Waren er snel doorheen dan die 1000 stuks 🙂

  6. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Het gaat wel erg hard met de voorraad:) Goed nieuws voor Sony Sales Afdeling, Slecht nieuws voor de ontwikkelaars.

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Het gaat wel erg hard met de voorraad:) Goed nieuws voor Sony Sales Afdeling, Slecht nieuws voor de ontwikkelaars.

    thnx toch ff snel 2 besteld

  8. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Thanks 3 vrienden van mij hebben m gelijk besteld

  9. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    mijn zus werkt bij de Bart Smit maar die heeft het helemaal niet gehad over nieuwe leveringen van de ps4, dus wanneer zij weer hier is heeft ze echt iets uit te leggen

  10. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    mijn zus werkt bij de Bart Smit maar die heeft het helemaal niet gehad over nieuwe leveringen van de ps4, dus wanneer zij weer hier is heeft ze echt iets uit te leggen

    De leveringen voor de webshop staan los van de leveringen voor de winkels.

  11. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    mijn zus werkt bij de Bart Smit maar die heeft het helemaal niet gehad over nieuwe leveringen van de ps4, dus wanneer zij weer hier is heeft ze echt iets uit te leggen

    tenzij ze op het hoofdkantoor werkt krijgt zei echt niet zulke info vooraf hoor 😉 en daarnaast wat aarjen 116 zegt, dit gaat puur via de webshop en staat los van de winkels.

  12. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    bedankt beide, en daarnaast is ze trouwens al een tijdje aan het leren om assistent filiaalmanager te worden, dus dacht namelijk dat ze zoiets zou moeten weten