Forum

Topic: Assassins creed: black flag hulp nodig

Anoniem's avatar

Ik heb mijn Jackdaw volledig geupgrade op 1 ding na: “opslag vuurtonnen, benodigd: ontwerp – elite vuurtonnen”.
Ik heb 19/22 begraven schatkisten opgegraven via de schatkaarten, de overige 3 schatkaarten heb ik niet en weet ook niet waar ik deze kan vinden.

Weet iemand wat ik moet doen om aan de 22 schatkaarten te komen, zodat ik mijn Jackdaw 100% krijg?

Nog een vraag, trophie ‘sirenenzang’ (red gijzelaars door vijanden af te leiden met danseressen’ moet ik nog behalen, ik kan nergens vinden in welke sequentie dit te behalen is.

Bedankt alvast

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Het zou spoilers kunnen bevatten, maar zelf gebruik ik meestal een walkthrough of een guide om dit soort laatste puntjes alsnog te halen.

    Ik raad je deze van IGN aan.

  2. 966 XP
    Timutz's avatar

    Deze schatkaart krijg je door die mini game in je schip te doen

  3. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Ik heb mijn Jackdaw volledig geupgrade op 1 ding na: “opslag vuurtonnen, benodigd: ontwerp – elite vuurtonnen”.
    Ik heb 19/22 begraven schatkisten opgegraven via de schatkaarten, de overige 3 schatkaarten heb ik niet en weet ook niet waar ik deze kan vinden.

    Weet iemand wat ik moet doen om aan de 22 schatkaarten te komen, zodat ik mijn Jackdaw 100% krijg?

    Nog een vraag, trophie ‘sirenenzang’ (red gijzelaars door vijanden af te leiden met danseressen’ moet ik nog behalen, ik kan nergens vinden in welke sequentie dit te behalen is.

    Bedankt alvast

    Die Trophie kan je altijd behalen, gewoon piraten bevrijden door bewakers af te leiden met danseressen!

  4. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik heb mijn Jackdaw volledig geupgrade op 1 ding na: “opslag vuurtonnen, benodigd: ontwerp – elite vuurtonnen”.
    Ik heb 19/22 begraven schatkisten opgegraven via de schatkaarten, de overige 3 schatkaarten heb ik niet en weet ook niet waar ik deze kan vinden.

    Weet iemand wat ik moet doen om aan de 22 schatkaarten te komen, zodat ik mijn Jackdaw 100% krijg?

    Nog een vraag, trophie ‘sirenenzang’ (red gijzelaars door vijanden af te leiden met danseressen’ moet ik nog behalen, ik kan nergens vinden in welke sequentie dit te behalen is.

    Bedankt alvast

    Mijn advies: download de app van black flag
    Zorg dat je een paar spelers hebt
    Speel de vloot game- ga direct naar missies die nieuwe routes unlocken:
    CANADA 2/3 daar krijg je de map als beloning..

    Sirenzang kan je inderdaad zeer simpel doen. Zorg dat je geen volle bemanning hebt. Of speel de missie waar je geïntroduceerd wordt ze te bevrijden op dat piraten eiland(naam vergeten)

  5. 12 XP
    DNNY88's avatar

    Allen bedankt voor jullie reacties en hulp, ik heb ze behaald, was makkelijker dan gedacht!
    Ben nu bezig om de online trophy’s binnen te halen. Beetje jammer van de trophy ‘behaal niveau 55 in multiplayer’ maar via wolven gaat dat nog redelijk.

  6. 451 XP
    Florian's avatar

    Mocht je samen met iemand willen spelen, voeg me maar toe op PSN. Speel bijna iedere avond AC op mijn PS4 en moet inderdaad ook nog de online trophies. helaas is dat een beetje saai om (alleen) te doen.

    PSN: Fl0riann
    Zet er ffkes bij dat je van hier bent hèhè