Forum

Topic: ps3 controller dood?

Anoniem's avatar

Goedenavond,

Mijn ps3 controller wil helaas niet meer aan. ik heb vanmiddag nog gewoon gegamet en nu wil hij niet meer aan en via usb kabel ook niet. heb hem al open gehad en batterij er uit en in doen, maar niks helpt. betekend dat de controller dood is of de battertij is dood?

gr.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    hoe oud is de controller als je hem minder dan een jaar hebt garantie dan nog denk dat je accu dood is

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Zit, als ik het goed heb, een piepklein resetknopje aan de achterkant, probeer die eens.

  3. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Zit, als ik het goed heb, een piepklein resetknopje aan de achterkant, probeer die eens.

    En als je anders geen oplossing weet, gewoon even tegen de muur gooien. Je neemt geen risico want hij is toch al dood, en zoiets heeft bij mij al wonderen gedaan.

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    En als je anders geen oplossing weet, gewoon even tegen de muur gooien. Je neemt geen risico want hij is toch al dood, en zoiets heeft bij mij al wonderen gedaan.

    lololololololol. JJ actie

  5. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    al controller gereset? ook al lijkt me dan kans klein dat het werkt,
    bewaar die controller kun je het nog altijd VOOR de onderdelen gebruiken 🙂