Forum

Topic: Breaking Bad

Anoniem's avatar

Wie vind dit ook de beste serie ooit? Ik kijk of Netflix dus de laatste 8 afleveringen moet ik nog zien dus GEEN spoilers AUB!!!!

Weet iemand nog een andere goeie serie vergelijkbaar met ^ ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    The Walking Dead is ook een aanrader. Seizoen 2 zakt een beetje in, maar laat je daardoor niet stoppen met kijken.
    “Binnenkort” komt ook Better Call Saul op Netflix, met die advocaat uit breaking Bad

  2. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    The Walking Dead is ook een aanrader. Seizoen 2 zakt een beetje in, maar laat je daardoor niet stoppen met kijken.
    “Binnenkort” komt ook Better Call Saul op Netflix, met die advocaat uit breaking Bad

    Zal WD is proberen

    Ow echt? Saul!? Beloofd tof te worden, waarschijnlijk al die leipe figuren die hem nodig hebben 🙂

  3. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Breaking bad vind ik ook kei vet! Alleen de Walking Dead vind ik net iets leuker :). Zeker een aanrader!

  4. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    WD is toch beetje zombie achtig ofzo? Zou wel toepasselijk zijn qua naam iniedergeval :p

  5. 966 XP
    Timutz's avatar

    Bb is zeker een goede serie.

    Op netflix vond ik ook Orange is the New black grappig maar is een serie waar niet veel actie in zit.

    Homeland is ook een aanrader.. En natuurlijk moet je gewoon The walking dead en Dexter gezien hebben 🙂

  6. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Zal WD is proberen

    Ow echt? Saul!? Beloofd tof te worden, waarschijnlijk al die leipe figuren die hem nodig hebben 🙂

    BCS gaat wel vet worden denk ja! Nog niks van gezien maar Sony maakt er wel wat van

  7. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Als je op zoek bent naar series is daar een speciaal topic voor.

    Maar breaking bad is inderdaad één van de betere series! The walking dead begon leuk, maar seizoen 4 vind ik wel een sleur helaas

  8. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Zekere aanraders The Walking Dead , Boardwalk Empire , Sons of Anarchy , Person of Interest , Sherlock, The Sopranos, Dexter , Suits en The X-Files ——Geniet ervan——-

  9. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Jammer dat de Sopranos nooit op Netflix is geweest, had ik altijd al een keer willen zien

  10. Mechromancer's avatar

    The Following