EA servers down?

Forumoverzicht

Geplaatst in: Sony PlayStation 4
Topic gemaakt op:
Level: 724 XP

Goedemiddag,

Vandaag een poging gedaan om mijn instabiele WIFI verbinding om te zetten in LAN, dit is gelukt maar nu kan ik plotseling niet meer online op de EA servers. Ook als ik weer terug ga naar WIFI krijg ik geen verbinding meer voor FIFA en BF4.

Nu weet ik niet of het hieraan ligt of dat de EA servers gewoon down zijn.

Heeft iemand anders hier ook last van (gehad)? En zo ja, wat is de oplossing?

Heb al geprobeerd om wat poorten open te zetten van mijn firewall, dat is niet gelukt.

Groeten!

Anoniem reageren

Je hebt niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

1.    377 XP
    Dj_Kramer's avatar

ik heb er ook last van bij battlefield 4

2.    954 XP
    BosnianBoss's avatar

Hier werkt alles perfect, nfs toenet gespeel een uur.

3.    5864 XP
    7th-son's avatar

Ik denk dat er eerder PSN problemen waren gister, ik had lag met bf4 en met DC universe online

4.    130 XP
    miQe Amersfoort's avatar

Had ik net ook met FIFA. Bij mij was PS4 een keer opstarten voldoende…

5.    724 XP
    J-NL-B's avatar

Gisterenavond deed alles het weer 🙂

6.    979 XP
    Mikeyboy's avatar

Vandaag 26 Januari, ik kom niet online bij Gran Turismo 6, zodra PS3 opstarten, online.
    Zodra spel opstarten offline, spel weer uit, online.

Waarschijnelijk met PSN bezig, denk ik zo.

7.    377 XP
    Dj_Kramer's avatar

doet het weer niet bij battlefield 4

ligt aan het PSN. kan ook niet online met COD ghost.
    Bellachelijk

8.    242 XP
    Xnator's avatar

ik kom met met geen enkele game op de PS4 online sins gister. Ik kan voice chatten, ps store in etc, behalve online gamen. Dat ze morgen onderhoud hebben ok, maar had verwacht dat dit weekend geen gedoe was :S Had op zijn minst gehoopt dat het vandaag weer opgelost werd -,- Dus niet…

9.    724 XP
    J-NL-B's avatar

ik kom met met geen enkele game op de PS4 online sins gister. Ik kan voice chatten, ps store in etc, behalve online gamen. Dat ze morgen onderhoud hebben ok, maar had verwacht dat dit weekend geen gedoe was :S Had op zijn minst gehoopt dat het vandaag weer opgelost werd -,- Dus niet…

Ik dacht dat ik er ook vanaf was maar ook gisteren kon ik grotendeels niet online gamen. Terwijl ik idd wel gewoon op PS store kon. Wellicht dat het snel beter gaat… Ik dacht dat het aan de EA Servers lag..

10.    35 XP
    Nickvs's avatar

Heb nu ook problemen met bf4. Ik kan alles doen op internet(ps store, online op andere games) heeft iemand anders ook problemen?